Welkom alle nieuwe mama's in spe! @mrietje: Jaaah hier ook tranen met tuiten bij pretty woman van de week. En als het nou de eerste keer was dat ik de film zag.... @Mothernature: Dat is wel even een tegenvaller meis. Maar ach het is nog zo in het begin. Bij mijn eerste zei de gyn dat het rond de 14e zou komen. Ik wist heel zeker dat ik 2 weken verder was. Uiteindelijk is hij wel de 13e geboren, maar het vruchtwater was volledig op en de gyn zei: dan ben je toch al twee weken over tijd, je had gelijk. Zo zie je maar. Het heeft helemaal geen gevolgen gehad voor de zwangerschap hoor. Het komt allemaal goed. De misselijkheid is toegeslagen en de eerste spuugaktie heb ik vanmorgen achter de rug. Pfff, niet leuk, maar ja. Nu al de hele dag een wee gevoel en ik moet niet aan eten denken. Maar ik ga zo toch maar een appeltje schillen denk ik, want anders is het straks misschien weer mis. Het verschilt blijkbaar erg per VK. Die van mij vond het heel normaal dat ik ook meteen een echo krijg de 23ste. Maar ik ben ook al een ouwe doos, dus misschien speelt dat wel mee. En mijn VK heeft zelf ook de apparaten ervoor. Dat is ook niet bij iedereen zo geloof ik. Waarschijnlijk omdat er geen ziekenhuis dicht in de buurt is. Ze doet standaard 3 echo's, maar ik heb al van andere mama's hier gehoord dat ze ook wel eens eentje extra doet als je heel onzeker bent of erg twijfelt dat het wel goed is. Ach we zien wel het is nog maar 13 nachtjes slapen.... Oja, monkeylove: hier kun je alles kwijt hoor! Als die ongevoelige druiloor je verdrietig maakt, dan mag je het gerust op ons uitleven! Liefs, Lientje
Ik lijk ook steeds wat misselijker te worden. Gevoel zee of wagenziek te zijn. Herkenbaar uit mijn eerste zwangerschap. Als ik dan wat eet, gaat het weer over. Ben beetje emo, laatst bij een kinderprogramma op zeppelin over huisdieren had ik hetzelfde als bij een huilfilm. Ga maandag dan toch maar de verloskundige bellen..
Dag dames! Wat is het weer gezellig druk. Ik heb net als Silla ook maar aantekeningen gemaakt. Balen van jou situatie Monkey Love! Zo hoort het niet te gaan. Blijf vooral je hart luchten als je dat nodig hebt. Net als Veraatje, Silla en Niesje heb ik nog weinig symptomen. Alleen zere borsten. Verder verbeeld ik mij af en toe een weeig gevoel. Maar dat blijkt vaak alleen maar een lege maag. Misschien komt het doordat ik nog niet zoveel zwangerschapshormonen in mijn lichaam heb. De test bij mvm was nog heel vaag. Ik ga de test morgen nog een keer doen met ochtend urine want die is ook bij mij veel donkerder. De vrouw van mvm gaf aan dat het ook kan dat de bevruchting later in de maand dan gemiddeld was. Misschien ben ik dan ook minder ver dan gedacht En Sassa, mensen die een duidelijke mening hebben over de grootte van je huis en je gezin moeten die voor zich houden. Als jij het gevoel hebt dat het prima kan dan kan dat.
Wij hebben het gisteren verteld bij mijn kant van de familie. En ik had ook, hoe orgineel, mijn kindjes een t-shirtje aangedaan waarop stond: ik word grote zus/ik word grote broer. Was echt superleuk, want iedereen las het wel, maar het drong nog niet echt door. En dan is die reactie als ze het ineens wel in de gaten hebben zo leuk. Verder heb ik me nu al twee keer aangemeld bij MVM, maar er wordt steeds niet gereageerd. Is er ook een nummer dat je kan bellen en dat je dan rechtstreeks iemand aan de lijn krijgt? xxx
Ik zal even wat gegevens typen voor de lijst.. weet namelijk niet hoe ik dat moet doen Ik ben Esther, woon in Groningen, ik ben 21 jaar en dit is ons 1e kindje!
Overzicht Juli Mama's 2008 01-07-2008 Go4baby - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Droom - ? - ? - ? Veraatje - Groningen - 30 jaar - 1e kindje NinaVI - Rotterdam - 26 jaar - 1e kindje Nin0 - ?- 43 jaar - ? Mother Nature - ? - 24 jaar - 1e kindje Goudvis22 - Friesland - 22 jaar - 1e kindje Triessie - ?- 28 jaar - 1e kindje 02-07-2008 Claud27 - brabant - 26jaar - 2e kindje Monkeylove - DenHaag - 33 jaar - 3e kindje Kristine - Belgie denderleeuw - 27 jaar - ? Bloem82 - Drenthe- 24 jaar- 1e kindje 03-07-2008 Senninha - Utrecht - 29 jaar - 3e kindje Sas7 - Brabant - 36 jaar - 1e kindje Vergo - Weesp - 32 jaar - 1e kindje 04-07-2008 Niesje1980 - Noord Holland - 27 jaar - 2e kindje Mandy80 - Overijssel - 27 jaar - 1ste kindje 3 vlinders Marieke15 - Gelderland - 38 jaar - 1e kindje Phemme - Friesland - 26 jaar - 2e kindje Lobj - Aalst - ? - 1e Kindje 05-07-2008 Anno niem - ? - 24 jaar - 2e kindje Memoiikke - zuidholland - 23 jaar - 1e kindje 06-07-2008 Lientje10 - ? - 38 jaar - 2e kindje Kwebbels - ? - ? - 1e kindje Christiea - Enschede - 33 jaar - 2e kindje 07-07-2008 daantje86 - utrecht - 21 jaar - 2de kindje Mirre - Zwijndrecht - 34 jaar - 1e kindje Freesia - Hulst - 35 jaar - 1ste kindje Marieke - brabant - 29 jaar - 3e kindje Caro73 - ? - 34 jaar - 1e kindje 08-07-2008 Susi - ? - ? - 1e kindje Sann - Brabant - 34 jaar - 1e kindje 09-07-2008 Patricia01 - 28 jaar - Vlaardingen - 2de kindje 10-07-2008 Anne75 - Rotterdam - ? - ? Esthertje80 - Beverwijk - 27 jaar - 1e kindje Miniro - ? - ? -2e kindje Jusi - Noord-Brabant - 24 jaar - 1e kindje Athina - ? - ? -1e kindje 12-07-2008 Ramoontje - Noord-Brabant - 30 jaar - 2e kindje Beastie - Lagedijk - 32 jaar - 1e kindje Joki - Gelderland - 30 jaar - 2e kindje 13-07-2008 Liesje76 - Enschede - 30 jaar - 1e kindje Sassa25 - Amsterdam - 25 jaar - 2e kindje 14-07-2008 maudmorris - coevorden - 27 jaar - 3e kindje 15-07-2008 Diavolo - Flevoland - 24 jaar - 2e kindje Silla - Noord Holland - 29 jaar - 1e kindje Pluys - Gelderland - 27 jaar - 1e kindje 18-07-2008 Heidi77 - Schoonebeek - 30 jaar - 3e kindje 19-07-2008 Mayo1982 - Hengelo - 25 jaar - 1e kindje Esther1986 - Groningen - 21 jaar - 1e kindje Controle lijst: 12 nov Nina 1e echo 12 nov Sas7 1e echo 12 nov lobj 1e x vk 13 nov Mirre gyn/1e echo 13 nov go4baby gyn/vk 1e echo 13 nov Marieke15 vk 16 nov Freesia HA 16 nov maudmorris huisarts 19 nov veraatje eerste echo 19 nov Sann eerste echo+gyn 20 nov claud27 vk 20 nov Phemme 1e echo gyn 20 nov Triessie vk intake 21 nov mandy80 1ste echo gyn 21 nov Anne75 Vk 21 nov Monkeylove 1ste echo 22 nov Esthertje80 1e echo gyn 22 nov Patricia01 1e gyn + echo 22 nov Anno niem 1e vk + echo 23 nov Lientje vk + eerste echo 26 nov daantje86 eerste echo 27 nov Silla gyn + eerste echo 27 nov niesje1980 gyn 27 nov lobj gyn 1e echo 28 nov Mother Nature 2e echo 29 nov Christiea gyn en 1e echo 29 nov Senninha vk+ 1e echo 29 nov Vergo zh+ 1e echo 30 nov Mandy80 intake VK 03 dec Bloem82 intake VK 03 dec Kwebbels 1e echo 03 dec Liesje76 1e echo 03 dec Triessie 1e echo 04 dec Liesje76 vk 04 dec Athina vk 06 dec Heidi77 06 dec Beastie vk 07 dec Diavolo 1e echo 10 dec Jusi vk 11 dec Diavolo intake VK 12 dec Kwebbels vk 12 dec kristine 1e echo 12 dec Caro73 1e echo + eerste afspraak vk 19 dec Memoiikke, 1e afspraak vk + echo 27 dec daantje86 vk 03 jan maudmorris 1e echo De laatste lijst Quoten anders gaan de kleuren weer weg! en de quote bovenin + onderin weghalen
Nou ik begrijp er werkelijk geen bal van.. Maar heb een andere banner uitgezocht en die geeft aan 5 weken.. die van hier 4 weken.. ik heb de uitgerekende datum ingevuld en de 1e dag van de laatste menstruatie.. Nou we zullen zien.. Ga maandag de dokter bellen errug spannend!
Alle nieuwe mama`s in spe, gefeliciteerd! De mensen met bruin/roze verlies, sterkte, Ik heb geen aantekeningen gemaakt misschien een idee voor morgen Hier alles nog ok vandaag 6! weken! JIPPIE! Groetjes!
Is het trouwens wel nodig om de huisarts te bellen? Hoorde laatst dat je ook gelijk de vk kunt bellen! gr mayo
@mayo82, Ik heb de vk gebeld, en gezecht dat ik niet wist wat ik moest bellen, en ze zij dat het goed was zo. Of dat overal zo is weet ik niet... Succes met bellen in elk geval! spannend hé?
ik ga ook maar gewoon de vk bellen. Heb een prakrijk gezien waarbij je tijdens de intake ook een echo krijgt! dan zou dat rond de 8 a 10 weken zijn denk ik. Ga maandag bellen. vind het zeker spannend! gr
Ladies, Wisselt bij jullie dat "ongi" gevoel ook van links naar rechts en vica versa? Het valt me nu gewoon onstzettend op. Tis ook geen echte pijn maar gewoon een soort van "druk" wat soms doorstraald naar mijn liezen... Herkennen jullie dit. kep niet teruggelezen na mijn laatste bericht want ik zit alle afleveringen van Babyboom te kijken (tranen in mijn ogen!) gezien ik alleen de 1ste afl. heb gezien
ff ter info... Bij mijn vorige zwangerschappen kan ik dat dus niet herinneren. Toen had ik het telkens op 1 plek en het was errug scherpe pijn (wat ik me kan herinneren dus)
nummer van moeders voor moeders is 0800 0228070 staat op de site van mvm Er was iemand die dat vroeg! gr
Ik voel ook eens doort druk op m´n buik. straalt ook door naar m´n liezen! je bent dus niet de enige gr
ja ikke, maar dan moet je inspreken en dan moet er iemand terugbellen. Heb al 1 keer aangemeld via de website en 1 keer gebeld. MAAR IK WORDT NIET TERUGGEBELD! Niet leuk, wil je meedoen, hoor je niks.... Werden jullie wel snel teruggebeld?
heb zelf nog niet gebeld. ga ik bij 5 weken denk ik doen. is idd beetje vreemd dat je niet teruggebeld wordt. Nou meiden, ga ff naar puppie cursus. ben zo dizzy als ik weet niet wat, maargoed, zal toch er heen moeten! tot later doeiii gr mayo