Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloem heb geen idee eigenlijk hoe dat zit, zou je dat niet bij het UWV kunnen navragen? Misschien dat zij dat weten?

Senninha goed dat je gesprek goed is verlopen.

Dat van niet goed eten is zeker niet goed voor je. Ik bedoel je baby pakt wel wat hij nodig heeft, maar jij als moeder moet ook genoeg voedingsstoffen binnen krijgen om de zwangerschap, bevalling en de tijd erna goed te kunnen doorstaan.
    Had/heb een collega die een keer tegen me zei dat ze niet begreep dat er vrouwen waren die 20 kilo ofzo aankwamen, dan vreten ze gewoon te veel zei ze! Nou ja werd echt witheet. Bij mij was het allemaal vocht en het was er ook zo weer af. Hoop dat als ze ooit zwanger wordt 30 kilo aankomt! Moet wel ff zeggen dat ze een ontzettende b*** is, die dit soort dingen altijd roept om geweldig gevonden te worden (vooral door mannen) en ik heb echt een hekel aan mensen die zo zijn.

Essie veel plezier met uitzoeken van de kaarten :) blijft leuk. Ik vond toen alleen helemaal niets mooi...dat is erg lastig. :oops:

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Heb je nu wel al een kaartje kunnen vinden?

3. eeeh nope ik laat het net als de vorige keer weer aan mijn mams over om er wat moois van te maken. :) (de boeken had mijn vriend de vorige keer meegenomen van een klant van hem die een drukkerij heeft)

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dan heb je wel originele kaarten.

Wij laten het via een bepaalde site doen die echt hele aparte kaarten heeft. Heb manlief er gisteren nog attent op gemaakt dat ik het nu binnen een aantal weken geregeld wil hebben.

5. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Moet je de papieren voor het UWV zelf insturen dan? Of kan het ook zo zijn dat je werkgever alles regelt? Heb het namelijk al een tijd geleden aangevraagd, maar nog geen papieren gezien.

Liefs misspiggle

6. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    goedemiddag dames

alles gaat goed hier. ik ben eindelijk niet meer zo emotioneel van alles wat mij tegenzit. denk dat t de stress was die echt uit me kwam en daar ben ik nu gelukkig vanaf :) ben weer t zonnetje in huis. ik heb me vandaag weer gewogen en t viel me op dat ik nog steeds maar op 3,5 kilo ben blijven hangen, is dat wel normaal :oops:
    ik heb vandaag wel erg last van de kleine. ze zit de hele tijd met haar hoofdje of kontje boven in mijn buik naar buiten te duwen waardoor ik nu een beurse plek op mijn buik heb als ik eraan zit, beetje lastig maar goed. gaat vanzelf over denk ik maar.

iemand vroeg over een dikke vagina, had ik dat goed begrepen?
    ik heb daar ook een beetje last van maar ik heb meer last van de gevoeligheid daar. :oops: echt niet normaal zo gevoelig dat t kan zijn.

jeroen kwam maandag thuis vanuit zijn werk was gister vrij met de mededeling dat hij vandaag zijn bedrijfsauto vandaag mag ophalen. dus ik moet vandaag naar zijn werk toe om onzer auto thuis te krijgen. :) zo leuk. we krijgen een peugeot 107(hoe je t ook schrijven mag)haha
    kan onze oude scheurijzer de deur uit.

nou ik ga ff de pfaffs kijken en rustig op de bank zitten.

tot laters

groetjes susanne

7. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Volgens mij kan zelfs alleen je werkgever dat maar (100% zeker weten doe ik dat echter niet).

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Alleen je werkgever kan dat doen, mits je zelfstandig ondernemer bent of je bent een uitzendkracht en ben tijdens de zwangerschap in de ziektewet beland. Als uitzendkracht heb je dan officieel geen werkgever meer, en regel je zelf alles met het UWV.

Zo net even een uurtje op de bank geslapen :oops:
    Hield mijn ogen amper open, heb echt wel last van dat uurtje vooruit zeg ppff

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Wat is het stilletjes hier, we stonden met onze topic onderaan de lijst..dat gebeurd niet veel :)

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zo hier ook even lekker bijna twee uur geslapen.
    Zou zo nog een paar uur kunnen maar dan loop ik vannacht weer zo te spoken.

11. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hallo hallo allemaal,

das ff een hele tijd geleden. Onze pc is stuk. Ben nu ff bij een nichtje, dus kan denk ik nog niet alles bijlezen. Maar ga het wel proberen. Hoop in ieder geval dat het met iedereen goed gaat. Hier wel, ben vanmorgen bij de VK geweest en alles is weer top. Ben alleen in 4 weken 3 kilo aangekomen :(. Naja, das in totaal 5 kilo, dus dat valt geloof ik nog welmee toch? Sow en nu ga ik ff lezen hoe het met jullie gaat. Hoop dat de PC het snel weer doet,want ik mis jullie wel een beetje hoor ;).

xxx

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Fijn dat alles goed was bij de vlos. Enne 5 kilo totaal is netjes hoor!
    Ik hoop dat je pc het snel weer doet zodat je weer lekker met ons mee kunt kletsen.

13. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoe herkenbaar! Enne heb me ook wel eens aantrekkelijker gevoeld...

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Hallo allen :D

Rensie, wat fijn dat jullie huis verkocht is! Lekker gevoel zeker?

Senninha, wat super dat de les bij Sven op school goed is gegaan en dat iedereen er van heeft genoten! Mooi ook dat je zo'n fijn gesprek hebt gehad met de Arbo!

Penny, mooi dat alles goed was bij de vlos!

Heidi, vervelend van je lage bloeddruk, maar dropjes eten is toch niet zo erg?

Mrietje, fijn dat alles goed was bij de vlos. Hopelijk is je pc gauw weer gerepareerd!

Weer een lange dag gehad! Vanmiddag cursus en de hele tijd zitten op een rotstoel is niet echt fijn.
    Heb straks mijn eerste zwangerschapsgym, ben benieuwd!

15. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Volgens mij moet er inderdaad naar je werkverleden wbt uren gekeken worden. Je kan wel een contract hebben voor een X aantal uur, maar als je altijd meer werkt is dat aantal het wettelijk aantal uur van je contract, tenzij er in je contract iets anders over staat. Wellicht inderdaad handig om het UWV eens te bellen hierover. Succes!

16. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Bedankt voor de info, dan heb ik het toch goed gedaan!

Hier vannacht slecht geslapen. Om de twee uur wakker. Gelukkig ben ik morgen vrij, kan ik rustig blijven liggen.
    Heb ook al de hele dag een 'zwaar' gevoel in mijn buik. Niet echt prettig moet ik zeggen.
    Dus als het even kan vanavond op tijd mijn bedje in.

17. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    hoi hoi

Rensie gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!

Mooi dat alles goed was bij de vlos Penny en Mrietje

Suzanne blij dat alles weer beter met je gaat en je wat meer kunt genieten van je zwangerschap!

Hier is down under inderdaad ook wel een beetje opgezet..

Patricia super goed van je zoontje! zeker wel een trotse moeder nu! en leuk dat alle reacties zo positief waren op jullie huwelijk

Verder iedereen die slecht slaapt sterkte lijkt me behoorlijk frustrerend..
    Verder weet ik het niet meer...

Heb vandaag 5 uur rijles gehad misschien iets te veel van het goede haha beetje moe nu, maar ging wel okee nu maar hopen dat ik voor de bevalling mijn rijbewijs nog haal! Vanavond voor de tweede keer zwangersschapscursus ben weer benieuwd!

Heb ook nog niets van de kraamzorg gehoord maar toen ik me opgaf hadden ze het over ongeveer in de 7e maand.

ik ga nu eten, lekker patatjes!
    liefs lisette

18. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi meisjes

ik ben een beetje "warrig" vandaag, kep terug gelezen maar kep niets onthouden ...sorry.

Wat ik vandaag overgings had, very scary!

Liep in de blokker, telkens liep er een "studenticoos type" achter me. Dat vond ik al irri. Maar goed later zag ik hem niet meer. Op een gegeven moment zie ik die gozer weer en zit maar naar mijn buik te staren. Ik had mijn shirt met de tekst "Never mess with a pregnant women" aan dus ik dacht dat ie daar naar zat te kijken.
    Zegt ie: Mag ik u wat vragen?
    Ik: Ja hoor!
    Zegt ie: Mag ik even mijn hand op uw buik leggen?
    Ik: Waarom?
    Zegt ie: Gewoon zomaar?!
    Ik: Nou....liever niet
    En hij loopt weg?!
    Wat is dat nou weer, ik kende hem niet, maar je gaat toch niet zomaar aan een wild vreemde zoiets vragen? Ik had echt het idee dat het zo'n type met zo'n fetisch was ofzo, dat ie zichzelf daarna een beetje gaat zitten "betasten" ofzo. IEIEIEIEIEEIEIEIIIIIIIIIIIIIIIIII zo goor! Ieder zijn ding maar dit vond ik errug scary!

19. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hihihi morgen nog maar 100 dagen tot de bevalling!

20. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Bedankt voor je reactie :D

Ik heb vanmiddag inderdaad naar het uwv gebeld en daarna zelf naar P&O en ik heb inderdaad gelijk, vond het al zo raar. Maar ze zijn op het werk zo laks als het maar kan als het om de werknemer gaat dat ik er zelf maar achteraan ga hoor. Resulteerde wel weer in harde buiken, maar vanaf nu lekker rustig aandoen. Wil me ook niet meer druk maken om werk, als ik mijn loon maar krijg ;)

Share This Page