Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik durf te wedden dat je enorm uitkijkt naar de tulpvakantie of niet soms.
    Dan kan je weer even rustig aan doen en je opladen voor de laatste paar weken.
    Hebben jullie 1 of 2 weken tulpvakantie?

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Creepy figuur.
    Ik zou het ook niet doen hoor bij een wildvreemde. [-(
    Alleen het idee al dat het hem misschien zou opwinden of zo.

3. Gatver wat een vieze vent zeg Silla.
    Maar het gebeurd vaker dan je denkt hoor. Op de een of andere 'zieke' manier zien mensen ons als publiekelijk bezit waar je aan mag zitten. Ik word ook altijd heel boos. Blijf van me af! [-X

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja echt alsof mijn buik naar mate die groter wordt een aantrekkingskracht heeft op mensen die er op de een of andere manier even aan moeten zitten.
    Ik kap het ook gelijk af.
    En sommigen zijn dan ook nog van mening dat zehet niet hoeven vragen.
    Nou echt wel en het antwoord is [-X

Iedereen fijne avond en tot morgen.

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Whaaah! Wat een mafketel... Mag ik even aan je buik zitten, misschien was ie geintimideert door de tekst op je shirt ofzow :(

Behangen is morgen klaar, zet even foto's in mijn album....

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Tulpvakantie :D Dat woord ken ik nog niet, maar wel erg leuk!
    Ik heb straks twee weken meivakantie. Daar verheug ik mijj idd al op en daarna moet ik nog 3 weken.

Silla, wat een rare vent zeg!

ML, ben benieuwd naar de foto's. Ben je er zelf blij mee?

7. monkeylove

Yup! Heb ze er al ingezet...

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ieuw Silla wat een creep!

Ben vandaag met Damian naar een binnenspeeltuin geweest, was erg leuk, maar ook best pittig om met die zwangere buik achter een rennende peuter aan te moeten over een klimparcours.

Het viel me ineens op dat ik Lientje10 al een tijdje niet voorbij heb zien komen.
    Haar laatste berichtje was een maand geleden en ging over dat haar bloeddruk niet goed was, dus ik heb haar even gepbt of alles wel goed met haar gaat.

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Silla, wat een engerd zeg! gelukkig heb je je mondje bij je!

Monkeylove, wat een leuk behang zeg! En welke kleur word de andere muur?

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Oja zijn er al meer meiden hier die de prenatal doos opgehaald hebben.
    Hij staat meestal bekend als de beste doos, maar wat een drama was dit zeg, er zat echt amper wat in.
    Scheermesje (voor mannen), twee potjes olvarit, een tijdschrift en wat reclame en dat was het gewoon :thumbdown:

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Jeetje Silla daar ben je lekker mee dan. Helemaal als ie al heel de tijd achter je aan loopt, bah!

Vanochtend gewerkt en morgen weer vrij. Is weer zo'n oplaaddagje, kan ik er daarna weer tegenaan.

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Zo vandaag ben ik bij de VK geweest. heb haar voorgelegd dat ik nu regelmatig harde buiken heb, maar met name op de dagen dat ik thuis ben....komt door het tillen van Nick. heb wat adviezen gekregen om mezelf te ontlasten hierin en dat is wel fijn. Omdat Nick al zelf loopt/trap klimt etc. kan ik er gebruik van maken door hem ook zelf op een opstapje te laten klimmen om in de kinderstoel of commode te gaan. Daar zou ik nou zelf nooit aan gedacht hebben. Verder was alles prima bij de VK!

Christiea zag dat Steijn ook al zelf los gaat staan! fijn hoor. Kan me voorstellen dat het anders voor jou ook heel zwaar is!

Lisette: 5 uur rijles...ik benijd je niet.

hihi ik heb Frank gisteren ook aan het werk gezet om met het geboortekaartje aan de gang te gaan. Wij gaan het wederom zelf maken en het concept van Nick kunnen we gedeeltelijk hergebruiken, aangezien de kaart in dezelfde stijl gemaakt gaat worden, maar het moet wel gebeuren en dan nog een drukker benaderen om ze te drukken.

Suzanne fijn dat je minder gestresst bent!

Shennina fijn dat je weer AT mag/kan gaan werken.

Heidi: ik vind drop wel lekker dus zou wel een lage bloeddruk willen, maar 80/110 is oke, maar niet zo laag dat ik onbeperkt drop mag eten...

Patricia: ik zal inderdaad op het werk eens gaan informeren omtrent zw.verlof...

essie: ik zou ook niet overdrijven hoor met een thema...onze nijntjekamer is ook niet doorzeefd met nijntjes, maar ik kwam het toevallig tegen....
    enne ik had een drukke baby in mijn buik (Nick) en hij is ook nu een actief mannetje, maar kan zich goed alleen vermaken en slaapt ook prima. Eigenlijk is het gewoon een heerlijk joch....

13. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje Silla wat een creep! Inderdaad hands off!

Bloem, fijn dat het nu geregeld is. En nu wel weer ontspannen he!

ML, ziet er echt super cool uit dat behang en die groene muur erbij!

Niesje, wat goed dat je Lientje10 een pb hebt gestuurd. Hopelijk is alles goed met haar. Ik had trouwens hele andere dingen in de prenatal doos.. vreemd. Bij mij zat er oa een speentje, luiers, vlekkenspul, rompertje en sudoceen creme in. Best handig allemaal dus. Vind het heel raar dat de inhoud van jouw doos anders is. Je zou toch zeggen dat al die blije dozen hetzelfde zijn? Misschien moet je het ff melden in de winkel?

Fijn duikster dat alles goed gaat! Gek he soms dat ze met oplossingen komen waarvan je denkt, dat ik daar nou nooit aan gedacht hebt :D

Hier gaat het trouwens allemaal zijn gangetje. Niet echt iets bijzonders te melden. Wat is het trouwens rustig geweest vandaag. Hoefde maar 3 blz bij te lezen :)

Lee

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Mooi geworden, ML!

Niesje, wat goed van je! Inderdaad, we hebben al een tijdje niets van haar gehoord, ben benieuwd of ze gauw reageert!

15. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    patricia dat is wel een goeie tip van die onderbroeken had ik nog helemaal niet zo bij nagedacht! :oops:

rensie gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! lekker rustig aan beginnen nu met inpakken!

essie dat heb ik inderdaad ook steeds vaker. Afgelopen 2 nachten ben ik er 4 kee ruit geweest om te plassen :confused: en te laat op bed ja hier ook haha veel plezier met geboortekaartjes uitzoeken!

heidi rustig aan met je lage bloeddruk. Een te hoge is niet goed maar te laag ook zeer zeker niet! Senninha bij jou hetzelfde lijkt me erg vervelend. Heb zelf helaas het tegenovergestelde.

Liesje beterschap meis.

penny en mrietje fijn dat alles goed was bij de controle! 5 kilo is echt netjes!

christiea lekker uitgeslapen :D heerlijk toch je lichaam geeft het lekker aan dat je die rust nodig hebt.

bloem ik moet meer met voeten omhoog slapen, liggen, zitten en om zout denken. Krijg toch ook elke keer van fysio te horen dat ik me meer moet ontspannen dus ook niet in mijn hoofd te druk maken. Dat is wel heel moeilijk vind ik watn op een of andere manier maak ik me om alles druk :(

susanne fijn dat alles weer goed gaat met je! lekker genieten nu dus en ook nog een nieuwe auto heerlijk zeg!

silla wat eng zo'n kerel zeg!!!!! kan me voorstellen dat je dit eng vindt! Gadverdamme moet er niet aan denken!!!

ML doe je het behangen zelf?? wel mooi snel klaar of niet? het ziet er iig mooi uit! lekker fris!

niesje daar krijg je toch bericht van dat je de doos van prenatal kan ophalen of niet?
    Ik dacht dat dat pas na 7 maand of zo was? wel jammer dat er maar zo weinig in zit :confused: dacht ook altijd dat dat de beste doos was!

Duikster fijn dat je goede adviezen heb gekregen van de Vlos.
    en mooi natuurlijk dat alles weer goed is...

16. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    ben vandaag trouwens heerljik naar de schoonheidsspec. geweest! was echt even lekker...
    daarna weer fysio gehad. nu met de voeten omhoog op de bank. Sokken gaan echt wegsnijden in mijn benen van het vocht :cry:
    las hier trouwens iemand die zei dat ie met 7 kilo bij 20 weken al in de stress zat... nou ik zit nu al op 15 kilo :oops: kan het gewoon niet tegenhouden op een of andere manier. maar merk ook dat ik gewoon meer eten nodig heb!

Ga zo lekker op bedje iedereen weltrusten!

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Morgen ladies,

Zo te zien morgen pas weer controles op de agenda!

Nannie, de eerste keer had ik daar ook geen erg in en moest mijn mannetje halsoverkop gewone onderbroeken voor mij halen..dus heb
    er nu wel aangedacht.

Ik had dus verteld dat ik even bij Hans Textiel die onderbroeken had gehaald, gisteravond las ik in de krant dat 15 min nadat ik er was geweest een gewapende overval in de winkel is geweest door twee mannen :confused: :confused: schrok er toch wel erg van zeg! voor het zelfde geld ben je wat later en sta je bij de kassa af te rekenen, krijg je opeens een pistool op je gericht :confused: bleg was er helemaal door ontdaan!

Heb trouwens ook last van vocht vasthouden, vooral 's avonds zijn mijn voeten/enkels en handen helemaal dik.. :(

Jeetje sommige meiden zijn al over de 27 weken zeg :D Nog drie weken en dan zijn de eerste al 30 weken zwanger...dan gaan we aftellen dames!

18. Goedemorgen meiden,

Laatste werkdagje voor het weekend. Mijn beide bazen zijn er niet vandaag :whistle: haha ze zijn hartstikke aardig hoor. maar kan ik vandaag mooi wat dingen wegwerken en ik ga zo als elke dag nu eerder naar huis.
    Steijn bij mijn moeder vandaag en mijn ouders brengen hem dan rond 6 uur terug. kan ik lekker even rusten als ik thuis ben vanmiddag ;)

ML: gaaf behang :) Kamer ziet er leuk uit zo, ben benieuwd hoe hij eruit ziet als het af is :)

Nannie, erg he van dat vocht? :( ik had het bij Steijn toen ook, de laatste weken had ik zelfs geen enkels meer. Gelukkig gaat het na de bevalling vrij snel weer weg. Het is alleen erg vervelend en de warmste (als ooit het goede weer in NL nog terugkomt) maanden komen er nog aan.
    Ik kreeg een tip trouwens van iemand die hetzelfde had als ik en zij gaat op advies van haar ha naar een magnetiseur. Het schijnt heel goed te helpen en na een behandeling kon ze haar laarzen gewoon weer aan. Misschien een idee?

Duikster fijn die tips :) Ik merkte gisterochtend al dat toen ik met hem naar onze kamer liep (voor zijn pap) dat dat al een stuk beter was voor mijn rug. Gelukkig komt hij nu op een lengte dat ik niet meer zo hoef te bukken.
    Zag op hyves dat je morgen jarig bent? Gaan je nog wat leuks doen? :)

Gatver Patricia wat een eng verhaal. Ja je zal maar wat later zijn :(

En kun je al een beetje wennen aan je nieuwe 'status' als vrouw van? :)
    Volgende week komt de ambtenaar van de burgelijke stand langs, om te praten over de bruiloft, ben benieuwd :)

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja het krantenartikel heeft de rest van de avond nog door mijn hoofd gespookt, op een gegeven moment moet ik het echt laten rusten want dan haal ik allemaal horrorscenarios erbij..maar het zit mij nu nog hoog hoor, misschien ook wel de hormoontjes.

Hihihi ja gisteren waren we alweer een week getrouwd! Gaat echt snel!
    Het is nog wel erg wennen om nu de 'vrouw' van te zijn hoor :D..je bent toch geneigd om vriendin of vriend te zeggen maar het gaat steeds beter hihihi
    Ik ben zelf niet zon sieradendrager dus moet erg wennen aan de trouwring, maar na de bevalling gaan we vrij snel de ringen laten tatoeren omdat mijn mannetje zijn ring alleen in de weekenden kan dragen. :(

20. monkeylove

Goeiemorgen meiden...
    Bedankt voor de leuke reacties op het behang haha...
    Pfff hier zit die kleine echt al in de bovenkant van m'n ribben te porren.
    Over 3 weken idd alweer 30 weken :( Wat gaat dat snel!

Deel Deze Pagina