Ja als k zo terugkijk is het toch wel allemaal snel gegaan hoor..en als je dan straks bevallen ben, en je kijk terug naar je zwangerschap dan is het voorbij gevlogen! Die eerste weken, iedereen vol spanning, dan die 12 weken grens voorbij...toen kwamen de eerste 20 weken echo's..en nu gaan de eerste al richting de 30 weken..sneltreintje!
Heb je niet de verkeerde doos meegekregen dan? Klinkt meer al de geboortedoos die je 3 maanden na de geboorte krijgt. Ik heb hem maandag gehaald en bij mij zat er een fopspeen van Bibi in, een pak pampers newborn, een lepel met bakje, tijdschrift geboorte, een proefsachet wasmiddel, een slabbertje van Nutricia, 3x opvolgmelk zakjes nr 2 van Nutricia, een flessenspeen van Bibi, een hoop reclame, en een kortingsbon van Prenatal van 2,50.
Oja, ben helemaal de fles Shout en het mini potje sudocrème vergeten. Ik was echt weer happy met het pakket.
[quote="NannieLiesje beterschap meis.[/quote] Dankje! het is vandaag nog slechter als gister en nog op het werk zitten he
Liesje doe je een beetje rustig aan? denk aan je gezondheid he? Als het niet gaat naar huis gaan Beterschap. ML ik heb het gevoel dat mijn beebje erg onderin ligt, kreeg vorige week een keiharde trap tegen mijn lies. Ik sprong echt op van de pijn. AU!
Sterker nog, ik vind het met bekenden zelfs niet prettig wanneer ze aan m'n buik komen. Man en dochter heb ik geen problemen mee (en dochterlief frunnikt wat af aan m'n buik). De mensen die er professioneel gezien aan moeten komen heb ik ook niet zo heel veel moeite mee, maar voor de rest moet iedereen er gewoon afblijven. Ook familie en vrienden. Vraag me niet waarom, maar zo voel ik dat nou eenmaal.
Zoals ik ook een paar berichtje eerder schreef, het lijkt wel of een zwangere buik een aantrekkingskracht heeft op mensen en dat ze denken dat ze er zomaar aan mogen zitten. Dit kunnen dan bekenden of onbekenden zijn.
Liesje heel veel beterschap en gewoon naar huis gaan hè als het niet gaat. Denk aan je gezondheid en die van je kleintje.
Morgen meiden, Gisteren sinds een uurtje of 3 niks meer gelezen en nu ff vluchtig op mijn werk bijgelezen. Er is niet veel blijven hangen, maar wel de verhalen van Silla en de vreemde man bij Blokker en die van Patricia en de overval ale: . Jeetje wat een verhalen. Meiden ik zit even met een vraagje. Kijk er is nu 2x gezegd dat wij een meisje verwachten. En gisteren met het vluchtig doorbladeren van de geboortjekaartjesboeken zag ik een heel lief kaartje en manlief vond hem ook super. Maar het is dus echt een meidenkaartje (vlindertje erop en de kleur is lila) en dus absoluut NIET bruikbaar voor een jongen. Als ik nu dus een proefdruk ga laten maken, dan bestellen zij alvast de kaarten en enveloppen (en die zouden ook wel eens lila kunnen zijn). Dus de kaarten zijn dan in principe al gekocht. Wat nou als het ineens toch een jongen blijkt te zijn na de geboorte? Dan zit ik echt vast met het kaartje. Wat zouden jullie doen? Een 2de jongenskaartje als backup is niet echt logisch, want ook die moeten ze al klaar hebben liggen voor de geboorte zodat ze na de geboorte alleen maar hoeven te drukken. Dus dan betaal ik 2x ca. 70 kaartjes. Moet ik nou echt een neutraal kaartje gaan uitzoeken en die hele lieve kaartje maar laten voor wat het is? Of er vanuit gaan dat de conclusie van het meisje correct is? Graag wat advies!
Ziet er leuk uit. Vooral nu het aan elkaar zichtbaar is. Op rol zit het er dan toch altijd ff anders uit. Nu zie je het patroon pas echt goed.
Tjsa Essie, bij mij zou het er van af hangen hoe zeker ze er van waren dat het een meisje zou worden. Anders laat je over een paar weken toch nog een geslachtsbepaling doen? Als ze dan nog twijfelen. Of misschien staat er bij je vk wel een echo apparaat dat ze misschien nog heel even wil kijken voor je. Bij ons was het echt zo overduidelijk te zien dat het niet kan missen.
Silla, ieuw wat een enge kerel! Moest ook wel een beetje lachen om je verhaal, wat bestaan er toch een rare mensen. Hoe halen ze het in hun hoofd? Patries, kan me voorstellen dat die overval en alle doemscenario's die je maar kan bedenken in je hoofd blijven rondgaan. Brr. ML, inderdaad een super gaaf behang! Effen en barok, heel sjiek. Om eerlijk te zijn vind ik het wel leuk als mensen hun hand op m'n buikje leggen. (zolang ik ze maar een beetje ken dan he, dus geen creeps bij de Blokker ) Ik ben er gewoon heel trots op! Misschien komt dat ook doordat het nu pas een beetje echt zichtbaar begint te worden voor de buitenwereld.
Essie, bij ons zeiden ze wat het is bij de 20-weken echo. Maar dat ging zo snel allemaal dat ik er ook niet helemaal vanuit durf te gaan. Nog een echo laten maken durf ik niet wat door dat bandenpijn gedoe staat mijn echo-teller inmiddels al op 9 + een MRI. Ze zeggen nú dat het echt niet schadelijk is maar ik durf gewoon niet, stel je voor. Dus zitten wij ook met het geboortkaartjes dilemma Voor een jongen heb ik al een heel leuk kaartje op internet gevonden, maar voor een meisje mag het van mij best wat tuttiger zijn. Misschien gewoon het probleem aan de drukker voorleggen en kijken of zij een oplossing hebben, zal vast wel vaker voorkomen.
Over geboortekaartjes gesproken. Wat vinden jullie van deze? Vind hem echt te gek, maar aangezien ik voor het eerst met geboortekaartjes in aanraking kom weet ik niet of hij nou wel zo origineel is? http://geboortedorp.com/collectie/geboo ... B_MuisjesJ Voor familie en dierbaren zouden we er dan nog een fotootje los bij willen doen. Maar klanten krijgen alleen het kaartje.
Neem aan dat de drukker eventueel de andere enveloppen retour kan sturen, er zijn genoeg stelletjes die het geslacht niet willen weten. Dan zou je bijna 'verplicht' zijn om een unisex kaartje te kiezen als je het geslacht niet wil weten..Zou gewoon even navraag doen bij de drukker hoor Liesje, beterschap meid..en probeer je niet groot te houden, wat niet gaat gaat niet hoor..
Dat klinkt meer als het pakket wat je na de geboorte krijgt. Ik heb de prenataldoos ook al even in huis en er zaten echt wel leuke dingetjes in, een lief rompertje, truitje, spuugdoekje, speentje, pak pampers new born, billendoekjes en een doosje om ze in te doen en nog wat meer leuke dingetjes. Was er echt door verrast. Eerdaags ga ik nog de Etosdoos halen en in mei mag ik die van het Kruidvat halen.
Nee hij is leukkkkk Penny! Helaas konden wij zoiets niet kiezen omdat er een gedichtje namens Björn bij staat. Wij hebben een kaartje van Kennemer. http://www.mercard.nl/images/large/17048.jpg Wij zijn niet van de tierelantijnkaartjes, en vonden deze wel heel erg leuk bij ons gezinssituatie passen Op de envelop staat in de hoek dan ook het eitje met babytje.
Ik heb nog geen bericht gehad van Prenatal, dus moet nog even in spanning blijven wachten. Etos heb ik al wel, vond het wel een leuk pakket met handige dingetjes..Kruidvatdoos heb ik ook nog niet.