Thanx, Bd, daar heb ik wat aan. Hoe ben je dat teweten gekomen? Wij willen ook nog wel een beetje origineel zijn maar omdat we ons hier natuurlijk voor het eerst mee bezig houden heb ik geen idee welke nou erg populair zijn!
De site waar ik de geboortekaartjes ga bestellen heeft ook erg originele dingen. Maar moet natuurlijk wel binnen je budget passen. http://www.sparkofhonour.com/geboortekaartjes/
het kaartje kan op zich wel voor een knul, alleen zoals Senninha al zeg wel in een andere kleur (groen of blauw)..je kan vaak ook een neutrale kleur envelop kiezen bij de drukker. Maar las net iemand die twee proefdrukken wilde, en dat ze moeilijk deden..raar want een proefdruk krijg je gewoon op een A4 mee Met Björn hadden wij voor de zekerheid een vel voor een meid en eentje voor een knul laten proefdrukken..dat was geen enkel probleem. Van Kennemer hadden ze ook een geboortekaartje als soort "Boardingticket" ontzettend leuk! Vind wel dat je anders naar geboortekaartjes kijk als het je eerste kindje is of tweede>..wij wilde nu ook Björn erbij betrekken en dan hou je in mijn ogen rekening met andere dingen op een kaartje..ook de ruimte die beschikbaar is enz.
Hier even een ego-berichtje van mij.... Ik weet niet of jullie je nog herinneren van die vriendin van mij met leukemie, die is vanmorgen helaas overleden 27 jaar BAH ROTZIEKTE!
Helaas pindakaas, lilla is de enige kleur waarin dit kaartje verkrijgbaar is. En ja zeker klonken ze inderdaad, maar je hoort het wel vaker dat ze zich bij een meisje kunnen vergissen (hoeft natuurlijk niet).
En niet te vergeten de aardige dame die straks bij je thuis komt om uit te leggen wat er in de geboortedoos zit en ook probeert het e.e.a. aan abonnementen aan je te slijten.
Sterkte ML heftig hoor zulke dingen @veraatje: nog een paar uurtjes meid, dan kun je lekker bankhangen! Ik kan me voorstellen dat je helemaal stuk zit. Ik heb vanacht hartstikke lekker geslapen maar ben nu ook al uitgeput. Dus ik duik zo m'n bedje maar in,want ik moet om half 4 nog gaan werken (paar uurtjes ook maar gelukkig, maar dat worden lange uurtjes.. hopelijk is het rustig in de les )
Ik vond het wel meevallen. Er zaten o.a. Bijdehandjes van Zwitsal in (incl. zo'n opbergdoos), 2 potjes fruithapje, diverse monsterflesjes aan zeepgel enzo, een speen, 2 Pampers newborn en inderdaad reclame en kortingsbonnen.
HELP! Meiden ik heb echt even jullie advies nodig....! Björn heeft twee weken geleden per ongeluk de naam van zijn broertje aan mijn schoonmoeder verklapt..nou onze eigen schuld, want een 5 jarige kan zich nu eenmaal verpraten. Op zich geen man over boord, lag er geen nacht van wakker dat mijn schoonmoeder het al wist. ALLEEN heeft ze het nu al tegen half Vlaardingen verteld! Ze gaat altijd naar de bingo, en daar heeft ze dus gisteren in geur en kleur de naam al lopen verkondigen..waardoor ik dus nu pislink mijn mannetje heb gebeld! Hij is ook echt laaiend op haar. Nu wil ik een andere naam (met veel pijn in mijn hart want deze naam vond we zo gaaf en leuk) en mijn mannetje zeg weer: Ja maar de proefdruk enz dan!? En ik ben ook al aan die naam gewend, en moeten we het nu weer veranderen. Bah bah het huilen staat mij nader bij dan het lachen op dit moment, en ik weet dus echt niet wat wij moeten doen. Manuel zeg dat als ik liever nu een andere naam wil, dat we dat gewoon gaan doen...maar we waren al helemaal klaar met de naam Jayden, dus zou mijn god niet weten waar te beginnen!
Dit is niet fijn wat je schoonmoeder doet! :thumbdown: Aan wie zij het heeft lopen verkondigen zijn dat ook bekenden van jullie? Zo niet dan zou ik de naam lekker houden want voor je gevoel heeft de kleine al deze naam vanaf het begin en hoort bij hem. Zijn het wel allemaal bekenden dan zou ik wel gaan twijfelen. Maar goed je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Wil je een andere naam omdat het nu bekend is voordat je bevallen bent of heb je zoiets die naam hoort gewoon bij de kleine in mijn buik en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om dat te veranderen omdat je schoonmoeder haar mond niet kon houden. De verrassing is er voor een aantal dan wel al af maar jullie ventje is vanaf het begin al Jayden geweest toch en die naam hoort gewoon bij hem.