Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nah lekker dan Patricia!
    Maar als jij Jayden het mooist vind noem je hem toch gewoon zo?
    Die zwangerschap duurt toch niet zo lang meer dus jammer dan, hij doet er wel de rest van zijn leven mee ;)
    Maar dat zou ik dus denken, ik zou echt geen nieuwe naam gaan verzinnen.. Waarom zou je, de verassing is eraf maar jah, niets aan te doen.
    Maar wel rottig...

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Jah het zijn ook bekenden van ons, allemaal moeders van vrienden en vriendinnen. Zo ik ben tekeer gegaan aan de telefoon tegen mijn mannetje, zo van: Nou dan hoeven we @#%^@# ook geen geboortekaartjes meer te bestellen want nu weet iedereen de naam al!

Die naam hoort ook al echt bij onze kleine, maar ik vind die zon lage kutstreek! :evil: :cry: :cry: Ze kan toch verdomme nog wel een paar weken dr waffel houden over de naam! Ben godzijdank blij dat ze niet bij de bevalling is, anders zou de hele stad na 3 dgn nog weten hoeveel hechtingen ik van onder heb en welke kleuren!

3. Hallo allemaal.

Was ik weer een keertje.
    Heb beetje proberen bij te lezen, maar niks onthouden geloof ik.
    Hier gaat het wel redelijk.
    Mag echt weinig doen, maar dat gaat moeilijk he als je midden in een verhuizing zit.
    Heb de laatste paar dagen erge last van mijn benen.
    Soms loop ik ergens en moet ik gewoon ineens stoppen omdat ik mijn linkerbeen dan van de pijn niet meer op kan tillen.
    Wat kan dit zijn?
    Iemand ervaring?
    Mn buikje begint ook aardig te groeien :D (leuk hoor)..
    Nou, ik ga zo eens ff een paar uurtjes plat als het lukt hier...
    Doe rustig aan allemaal en tot snel..

4. ML gecondoleerd met je vriendin, wat een vreselijk nieuws :(

Patricia, waarom kunnen sommige mensen ook hun mond niet houden! Belachelijk van je schoonmoeder, ze snapt toch wel dat dat nog geheim is? Onze ouders weten de naam ook al lang, maar die houden ook hun mond gewoon dicht.
    Samen spreek je de baby toch al met zijn naam aan en met anderen erbij juist weer niet. maar zo'n naam leeft bij jullie.
    Maar als jullie je kindje zo graag die naam willen meegeven zou ik het wel gewoon doen, anders krijg je misschien wel spijt en zal je altijd zoiets houden van dat het toch niet DE naam is.
    Laat het even bezinken en raas lekker uit en probeer er samen uit te komen wat het beste is. En tik je schoonmoeder maar ff flink op d'r vingers.

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo..heb mijn mama gebeld, toch makkelijk dat je altijd daarop kan terugvallen.
    Heb haar het verhaal verteld, en zij adviseer mij hetzelfde als ML en Senninha. Zij zeg ook: dan gaan jullie nu halsoverkop een andere naam verzinnen met de reden, tsja het moet maar want mijn schoonmoeder kon haar mond niet houden. Zij is ook van mening dat we dan een naam gaan kiezen om de 'moet' en niet omdat wij hem bij de baby en het gezin vinden passen. Dus, houden we de naam maar gewoon aan die we nu hebben. Moet er van mijn moeder hoog boven gaan staan, en ze zei ook: laat het een wijze les voor de volgende keer zijn, gewoon niets meer vertellen aan haar want blijkbaar blijft het geen geheim.

Maar goed, ik baal er nog steeds ontzettend van :(

6. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

Nov 20, 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk

He dames wanneer hebben jullie die bonnen gekregen dan? Bij Ma was nog niks aangekomen met de post!

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat is ook zo Christiea, ik vond het ook niet erg dat ze de naam al wist..geeft wel iets intiems wat je al met je ouders deelt. Maar baal er gewoon zo verschikkelijk van dat ze dat dan gaat rondbazuinen..tsjongejonge die drie maanden kan je toch ook je mond wel houden. Mijn mannetje heb haar gelijk gebeld, en behoorlijk uit zijn slof geschoten. Ze gaf hem ook gelijk, maar achteraf spijt heb je zo weinig aan he :rolleyes:
    Zei ze een paar x tegen hem: Ben je nu boos dan? Hij zeg: nee niet boos, maar ben wel teleurgesteld in je! Björn is 5 jaar, die kunnen we niets kwalijk nemen, maar jij ben 51 jaar en jij moet beter weten.

Dus hij heeft zijn moeder netjes op haar plek gezet, ben wel van mening dat dat zijn taak is..het is zijn moeder, en dan hoort hij haar daarop aan te spreken en niet ik. Als ik iets met mijn moeder is, hoor ik haar ook te bellen in plaats van hij..ben benieuwd of dit geheel een staartje krijg :rolleyes:

8. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    goedemiddag.

ML : veel sterkte met t verlies van je vriendin, t is erg omeerlijk dat mensen zo jong aan hun eind komen. wij hebben vorig jaar een goede nicht van 29 met borstkanker moeten laten gaan :cry:
    Patricia : wat een rotstreek van je schoonma, bjorn kan er niks aan doen maar zij moest inderdaad beter weten. wij vertellen aan niemand de naam, alleen op t forum hier is t bekend en volgens mij ook al weer vergeten haha :)

voor de rest weet ik t niet meer, heb een paar hersenen hierboven die zo lek zijn als een zeef, een regelrechte ramp.

hier gaat alles zijn gangetje. de nieuwe auto rijdt echt goddelijk :) beetje stug nog maar dat krijg je met zon nieuwe scheurijzer. en hij heeft echt zon hoofdpijn luchtje hangen omdat ie tuurlijk net uit de garage komt :) maar dat gaat vanzelf over,

ik ga ff op de bank hangen dus ik ben er later weer'

groetjes susanne

9. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Agrrr, Patries, wat een rotstreek van je schoonmoeder!
    Echt heel flauw. En dan ook nog vragen of jullie boos zijn ](*,)
    Maar ik ben hel helemaal met je moeder en de meden hier eens.
    Als de kleine straks geboren is zal zijn naam heus de rest van zijn leven niet minder leuk zijn omdat het al bekend was. Het is alleen voor nu even héél frustrerend.

Knuffelkonijn, rustig aan doen hoor meis! Waar heb je trouwens die pijn in je been? De pijn in mijn been begint in onderin m'n buik en lies en straalt uit naar m'n bovenbeen, dit zou door de banden komen. M'n onderbenen doen eigenlijk helemaal niet pijn. Alleen aan het einde van de dag voelen ze als spaghetti. Ik probeer elke dag m'n benen in te smeren en te masseren voor de doorbloeding. Misschien wil je mannetje dat bij je doen, kijken of het werkt. Succes en sterkte.

10. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies!

Veraartje...doe rustig aan meis!
    Buddy ML...Gecondoleerd meis met je vriendinnetje.
    Patries, wat een ^#%$ streek. Toen ik het las dacht ik...je gaat toch eerst ff na of het uberhaubt bekend gemaakt mag worden voordat je het heel Zuid-holland gaat vertellen? Maar goed je vriend heeft er goed aan gedaan om er toch wat van te zeggen. Maar ik zou de naam niet veranderen hoor...tis een hele leuke naam.

Zie ook leuke geboorte kaartjes voorbij gaan!
    Ik zal kijken of het mij lukt om die van ons ook te showen.

Verder vandaag een slechte dag, niet qua pijn (wat er wel is) maar ben zooooo vreselijk moe, was vanmorgen al zeer vroeg wakker en al 2 extra tukkies gedaan....
    Doe eigenlijk niets meer dan lezen en snoepen...

Liefs Silla

11. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
  12. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    ML, wat verschrikkelijk zeg en zo jong! Gecondoleerd en heel veel sterkte meid!

Patries, wat een rotstreek. Begrijpt zij dan niet dat jullie zoiets geheim willen houden? Ik zou wel de naam houden, hoor! Dat is jullie naam, daar voelden jullie je prettig bij!

Silla, balen... maar gewoon lekker toegeven aan je vermoeidheid. Rust maar lekker uit.

Geboortekaartjes.... we hebben totaal iets anders dan dat ik hier voorbij zag komen. Maar wat precies dat vertel ik niet, want mijn vriendinnetje leest hier ook wel eens mee (zij is een oktober mama).

Nog 15 minuten werken... de pijn in mijn rug is weer wat afgezakt!

13. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat heb ik ook nu ik zo moe ben weer extra.... snoep trek... Net alsof m'n lichaam energie probeert te halen uit suikers ofzo nu ik moe ben.

Kep net trouwens wel even gezond gegeten ;) , wokgroenten met wat visstickjes erdoor heen. Gemakkelijk en snel klaar ook, kijken of ik het hiermee red tot 7 uur ;) .

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben wel blij met jullie reacties, dus het is niet overtrokken dat ik zo heb gereageerd. Al zit ik nu nog steeds te koken hoor, want ik kan dan zulke dingen heel moeilijk loslaten en mij erbij neerleggen.

Silla, wel erg goed dat je jezelf er wel aan probeer toe te geven. Ik heb er nog steeds moeite mee om soms even te gaan liggen, terwijl het voor mijn eigen bestwil is. Dan denk ik, ow nog even dit doen, nog even dat doen..met als gevolg dat ik 's avonds met buikpijn en rugpijn zit.
    Het is wel vervelend omdat je gewend ben als een bezig bijtje te leven, en nu heb je er gewoon helemaal geen controle meer over. Ben je vandaag wel bij de fysio geweest? Hoe is het trouwens met je schoonpa?
    Ik krijg een foutmelding te zien als ik op je link druk? Lig dat aan mijn laptop?

15. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tuurlijk reageer je niet overtrokken! Ik zou ook furieus zijn hoor! Maar goed ik het sowieso geen "super" band met mijn schoonouders.

Tja doordat ik hier lees dat al best wat meiden zijn met weeënaktieviteit en ik door mijn dagelijkse hardebuiken ook voorzichtig moet zijn v/d huisarts heb ik idd besloten om hééél goed naar mijn lijf te luisteren. Leuk vind ik het niet maar het is gewoon niet anders. Ik ben van nature een piekeraar en ben vaak bezig met het feit wat "anderen" denken. Dus dat remt me ook om goed naar mijn lijf te luisteren. Het moet gewoon, ik neem het mezelf ontzettend kwalijk als de kleine wat aan mijn "stress" gevoelens over houd.
    Maar mss scheelt het dat ik (nog) geen kind rond heb lopen. Dat maakt het natuurlijk anders. Al heb ik wel (soms) een irri kat rondlopen die te pas en te onpas naar buiten dus moet ik 86x opstaan. Maar gezien mijn extra vet ( :) ) heb ik nu de tuindeur op de haak dus kan ie in en uit lopen.

Nee moet morgen weer naar de fysio. Mijn schoonvader doet zijn best om er alles aan te doen om de pijn te verzachten maar sommige dagen is de pijn zo erg dat zelfs de aanraking op de plekken HELS zijn. Met mijn schoonmoeder gaat het redelijk. Haar bloeddruk blijft ook maar de oorzaak is niet gevonden.

Ik heb de link zelf net ook geprobeerd en deed het, maar goed ik weet niet of dat uitmaakt gezien ik de link zelf geplaatst heb.

Groetjes

16. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Kan je Björn niet nogmaals datzelfde "truckje" laten uithalen. Door hem de "nieuwe" naam aan te praten en zich dan nog een keertje te laten verpraten. Hè sh*t vervelend verspreekt ie zich toch weer tegen schoonmoeder en we hadden hem nog zo verteld die hij het ditmaal echt niet mocht vertellen.
    En dan de kloe van dit verhaal: bij de geboorte staat dus niet de "nieuwe" naam op het geboortekaartje, maar alsnog Jayden :D .
    Het is dan natuurlijk wel te hopen dat als schoonmoeder inmiddels de nieuwe naam weet, zij dit wederom aan heel Vlaardingen gaat vertellen.

17. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hihihi zou wel humor zijn!
    Maar goed schoonmama zal er denk in niet nog es "intrappen" denk ik.

18. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    pff word de laatste tijd zo moe van mijzelf. niks wil maar ik wil alles! :(
    vanmorgen gesport bij fysio en het ging niet lekker benen deden pijn bij beenoef. en bij fietsen kwamen benen steeds tegen mijn buik en het voelde sowieso al niet lekker.
    daarna even gezeten en net boodschappen gedaan... moeders gaat gelukkig mee zodat ik niet hoef te sjouwen! :oops: maar in de winkel wou ik er snel weer uit doordat ik niet zo lekker werd en steekjes/drukkend gevoel kreeg van onderen :oops:

wij hebben gister ook de geboortekaartjes besteld kan ze helaas niet laten zien omdat jullie natuurlijk niet weten wat het wordt!
    ik zal nu ook echt eens foto's plaatsen van de babykamer maar kom er steeds niet aan toe.

liefs nannie

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    De Prenatalbon kreeg ik via e-mail.
    Uitprinten en inleveren.

20. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    maar rond welke maand krijg je die dan?
    ik dacht pas rond de 7de maand. Heb zelf nog niks gehoord...

Share This Page