Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik had het ook nog niet verwacht maar er stond op voor 15 april afhalen dus dat heb ik maar gedaan.

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hahaha Essie, dat is ook een idee ;) De baby gaat Johan heten ofzo hahahaha

Nannie, ja ben erg blij met jullie advies en die van mijn moeder. Ik kan weleens uit boosheid verkeerde dingen besluiten, maar het is natuurlijk onzin om door haar dommigheid alles te moeten omgooien..

Ik heb trouwens de Prenatal-bon pas geleden ingeleverd toen we daar aan het shoppen waren, volgens mij krijg je bericht over die doos rond de 7 maanden. Mocht hem ook niet direct meenemen want dat moest via het hoofdkantoor lopen, en dan zouden we een email krijgen om hem op te halen.

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Verraadt de babykamer dan niet wat het geslacht wordt?

4. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    haha nee daar kan je (nog) niks aan zien. Hebben t nu nog vrij neutraal. Eigenlijk express omdat familie ook wel even wil zien. ze mogen alleen niet in de kasten kijken....

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Denk dat het een meissie word ;)

6. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    haha ok waardoor denk je dat dan?

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Weet niet, krijg bij jou een meisjes-gevoel :)

8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    we zullen zien... :)

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Suprise Suprise :)

Heeft iemand gisteren nog De afvallers XXL gekeken, met dat meisje van 22 jaar en 151 kilo :confused:

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dan zeg ik een jochie. :)
    Heeft in ieder geval 1 van ons gelijk. ;)

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Toevallig wel (kijk normaal nooit maar er was niets anders), ik zei nog tegen Niels daar passen wij met z'n 2en in. :confused:

12. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    haha ja kan niet missen dan...

kijk nooit naar de afvallers mijn ma zei wel zoiets dat het zo zielig was of zo

13. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi meiden,

even niets gehoord van mijn kant! Zat even niet lekker in mijn vel! Wederom grieperig! maar ja we gaan gewoon maar door!

Vandaag bij verloskundige geweest. Alles was weer super met de beeb! Bloeddruk ook prima 65/120! Groeit goed dus ben weer blij!
    Vandaag trouwens 28 weken! banner nog niet aangepast! Gaat echt snel nu!

ML wat erg! Gecondoleerd en wat een K U T ziekte is het!

Patricia Ik zou het ook bij jullie naam houden hoor! Ik zou alleen net als jij zwaar over de zeik zijn op mijn schoonma! Je doet er alleen niets meer aan helaas!

Veraatje niets van de directie aantrekken als het niet meer gaat gaat het niet! Jammer dan voor hun!

De rest ben ik even kwijt!

xx nina

14. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    nina mooi dat alles goed gaat! jij bent dan zeker de eerste die uitgerekend is?

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nina, je blijf toch wel gewoon bij ons kletsen? want dat zou betekenen dat jij in juni bent uitgerekend.. vervelend he die griep :( Gelukkig was de controle vandaag wel goed :D

Ja was zooo sneu voor die meid, en de rest van de familie steunde haar helemaal niet..niet eens haar eigen moeder! :confused:
    Vind sommige moeders in dat programma zo schikbarend, zij zijn uiteindelijk degene die het junkfood op tafel zetten en zoveel snoep in huis halen.

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Ja snap echt niet waarom ze zo dik zijn maar we eten wel 2x per week friet en als ze uit school komen mogen ze altijd een bak chips.... ](*,)

Penny: waar ik dat precies gezien heb van de meest bestelede / gekochte geboortekaartjes weet ik niet meer. Misschien als je via google zoekt je dan wat vind. Vond 'm wel erg leuk die beschuit met muisjes " kaart" maar ik wilde toch wat originelers.

ML: Sterkte meid! Het is inderdaad een &*^&@ ziekte

Patricia: Jeetje wat balen zeg. Nou ik zou ook zo reageren als jou hoor, dus schaam je niet. Kan je schoonmoeder toch niet menen! Snapt ze dan niet dat het zo bijzonder is voor jullie... Meid ik zou toch gewoon lekker Jayden aanhouden hoor, is een veel te leuke naam (mijn nummer 2 namelijk :D )

Nannie: Ik denk dat jij een meisje krijgt :)

Vandaag kreeg ik bericht, op 7 mei start de pufcursus zoals vriendlief het noemt haha. 5 weken lang en dan na de bevalling ook weer 5x. Ben benieuwd!

Net even boodschapjes gedaan met mijn moeder en oma. Op de markt wat stukjes stof gehaald voor buikbanden en een rokje en mijn oma gaat leuk jurkje maken. Ben helemaal blij :)
    Kruidvat waren de pyama's al uitverkocht, helaas.

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    He meiden, ik denk dat ik idd de verkeerde doos heb meegekregen bij de prenatal, want er staat babydoos op (of stond dat er bij jullie ook op?)
    Ik kreeg een mail toen ik 26 weken zwanger was trouwens.

ML, gecondoleerd met je vriendin, jemig nog maar 27 jaar, zo jong nog :(

Patricia, wat een domper zeg met die klepgrage schoonmoeder van jou.
    Maar ik zou het lekker bij Jayden houden hoor. Het is jammer dat het uit is gekomen maar dat is gewoon dé naam van jullie. Maar ja dit was niet echt de manier van bekendmaking die jullie in je hoofd hadden . Leuk is anders.

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Totaal 67 juli 2008 mama's:
    verrassing: 23
    jongen: 23
    meisje: 23

Hahaha leuk!

19. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jawel, maar met mate. De kamer is gewoon neutraal, want die hadden we al voor we het geslacht wisten.

20. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Euh krijg ik eerst een berichtje dat ik zo snel na het plaatsen van een berichtje niet nogmaals mag posten. Ik heb bericht nogmaals typen, staat het er ineens 2x. Dus maar even weggehaald en deze tekst getypt.

Share This Page