Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Veraatje: Rustig aandoen hoor! dan heeft de directrice maar dikke pech ;)

ML: Gecondoleerd met je vriendin :( Heel veel sterkte meid!

Patricia01: Dat is flink balen zeg dat je schoonmoeder haar mond niet kan houden :(. Kun je niet tegen haar zeggen dat je hierdoor de naam niet meer neemt, maar wel gewoon doet? Snap ie? Zij gaat dan weer rondbazuinen dat het nu een andere naam wordt en dan weet het nog niemand.
    Ik zou gen andere naam doen, dit is de naam die jullie willen en waar jullie zoon het zijn hele leven mee mag doen, dan zou ik de paar maanden dat mensen het weten het voor lief nemen hoe naar het ook is.

De afvallers heb ik vanmiddag toevallig een herhaling gezien, vond het echt sneu voor die meid :(. Als die moeder het beste met haar kinderen voor heeft moet ze toch echt wat veranderen...

Hebben jullie ook zo'n last van maagzuur? Man o man, wat is dat vervelend zeg :confused:

Ook hier veel moeite met rustig aan doen... Ik voel me echt een beetje gehandicapt. En dan maken mensen je ook nog onzeker door te zeggen: maar harde buiken krijg je toch op het einde? Jij hebt het wel vroeg dan.

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Maagzuur heb ik alleen als ik 's avond net in bed lig.
    Ik durf dan nauwelijks een boertje te laten.

En iedere dag heb ik wel last van harde buiken.
    Ook al doe ik niets en zit ik rustig op de bank.
    Ze zeggen dat het dan komt omdat de kleine zo loopt te schoppen, maar ook al schopt hij niet krijg ik ze. Ach ik ga er maar vanuit dat ze er nu gewoon bij horen. ;)

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik vond het al knap dat mijn berichtje precies tussen die twee van jou stond. Je had alleen het woordje "gewoon" eruit gehaald dat was het enige verschil wat ik kon zien.

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Wat lief van je! (heb gewoon tranen in mijn ogen staan)
    Ben wel weer bijgekomen, rugpijn is weer minder en de duizeligheid is weer weg. Maar ik ben echt aan het aftellen met werken, nog 6 weken en één dag :D Het zou ook gewoon anders zijn als ze een beetje begrip kunnen tonen. Maar goed, de directrice is zelf al bijna 6 jaar bezig om een kind te krijgen en nu zijn twee vriendinnen van haar zwanger en twee collega's. Sinds mijn andere collegaatje ook zwanger is, is ze wat afstandelijker naar ons toe geworden en toont ze geen begrip meer. Erg jammer vind ik dat!

5. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Helaas hier ook last van maagzuur, maar met vlagen over de hele dag heen. Gelukkig kan ik het in hele erge gevallen nog steeds met een rennie wegkrijgen.

En harde buiken, daar kan ik niet over meepraten aangezien ik niet weet of ik dat al heb (gehad). Hoe voelt een harde buik? Wat gebeurt er dan exact? Misschien heb ik het al wel gehad, maar wist ik niet dat het harde buiken waren.

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ja, grappig he? Ik dacht precies hetzelfde toen ik het zag.
    Misschien moeten we het hier dan maar bij laten :D

7. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wie heb ik gemist? Gisteren was het nog 23 jongens en 22 meisjes toch?

8. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    In bed wordt het inderdaad het ergst, heel fijn als je net slaapt en dan half stikkend wakker wordt :S Overdag valt het bij mij gelukkig ook wel mee.

Ach ja, harde buiken hoort er inderdaad bij, maar teveel schijnt ook weer niet goed te zijn.

9. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Hihihi, dus wanneer we bevallen zijn ook een verrassing laten :p

Wat ik me alleen afvraag , het totaal klopt niet met wat er bij de totale zwangeren staan ;)

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Nee hoor, gisteren waren er 23 jongens en 23 meisjes en vandaag is Bianca toegevoegd op de lijst en zij en haar partner laten zich verrassen, dus de verrassing is nu naar 23 gegaan.

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Er zijn twee moeders zwanger van een tweeling, vandaar :D

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Essie, bij een harde buik voel je je buik opzwellen tot een harde bal. Alsof je hele buik strak gespannen staat. Dit houdt heel even aan en zakt daarna weer af. Ze hoeven niet persé pijnlijk te zijn. Weet anders niet hoe ik het moet omschrijven maar zo ervaar ik het.

13. hoi meiden
    heb nog niet alles gelezen....

Patricia, wat een stomme schoonmoeder heb jij zeg! Kan die koe niet indenken dat ze sommige dingen niet moet verkomdigen, hoe trots ze er dan op is! bah... maar zou wel gewoon je naam houden, het zou toch gek zijn om je kind een naam te geven die je minder mooi vind alleen maar omdat zij het verlult heeft!

ML, bah meis, heel veel sterkte!en gecondoleerd...

Weet niet meer wie het was over harde buiken, maar ik ken ze ook nog niet dus kan er niks over zeggen....

Wil ook jullie wel gebkaartje laten zien, maar dan is ook hier de naam bekend en aangezien er hier ook vriendin leest (ook okt.mama) wil ik het risico niet lopen, voor je het weet lullen ze het door ;) :rolleyes:

verder ;last van zwangerschapsdementie, want ben de rest alweer vergeten... :oops:
    hoop niet dat ik nu belangrijke dingen oversla

oh ja veraatje, laat de directrice lekker stikken joh. snap dat het voor haar confronterend is zoveel zwangeren, maar dan hoeft ze het niet op jou af te reageren....

liefs rensie

mooie score in de lijst trouwens, gelijk spel, maar toch met er uiteindelijk 1 winnen, omdat je noueenmaal oneven zit... spannend!

14. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    TUUUURRRLIJK :D wat oenig van mij zeg :oops: :)

15. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik ben een beetje in de war met de datum, maar de 31ste maart was het nog wel 22-23. Wie is er daarna bijgekomen?

16. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hmmm dat gevoel heb ik 's avonds wel eens als ik veel eet, maar dat heeft een andere reden geloof ik. Ik denk niet dat ik dat mag bestempelen als harde buiken. Dit trekt ook pas weer weg na een nachtje slapen.

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb van de gyn. toendertijd een drankje gehad tegen maagzuur, iets met Ang... en het smaakt naar mint.

Nou het is er vandaag niet beter op geworden, ik baalde zo dat ik alleen maar kon huilen..echt zon zetje in de rug waardoor je de tranen op zijn beloop laat.
    Vorige week moesten we staan met het ja-woord, ging ze ook staan :( op alle trouwfoto's zie je dus iedereen netjes zitten en alleen zij staat naast mijn man, dus nu moesten haast alle trouwfoto's verknipt worden om mijn 'staande' schoonmoeder te verwijderen, en nu vandaag dit.
    Werd mij gewoon allemaal teveel, en heb ik dus al 4 uur achter elkaar zitten brullen als een klein kind..bleg voel mij nu echt belabberd! :(

18. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Patries volgens mij heb ik dat drankje nu ook vandaag opgehaald bij de apotheek. Morgen probeer ik hem, vanavond probeer ik rennie nog even weer. Je moet het ook niet samen gebruiken namelijk.

Ach... wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat het allemaal even te veel is hoor! Jank maar even lekker uit ;) Wat je schoonmoeder nu heeft gedaan was gewoon DE druppel en dan betrek je eerdere voorvallen er ook in mee. Ik zou wel met haar praten als ik jou was, want dan heb je wel verteld hoe jij je voelt en hoe jij erover denkt en ik denk wel dat dat heel erg opluvht ;)

Nou... rustig aan! en laat je maar even lekker verwennen.

19. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Patricia kan me voorstellen dat je het allemaal teveel wordt. Het is ook zeker niet leuk wat ze heeft gedaan!
    Ben even vergeten: hadden jullie haar nou geconfronteerd met haar actie?
    Ja dat van datgene wat ik daarstraks grapte over Björn en het nog een keertje verpraten, maar dan met de verkeerde naam, was op zich redelijk serieus.
    Ook zou je haar natuurlijk zelf kunnen wijsmaken dat je noodgedwongen de "tweede naam op je lijstje" nu gaat gebruiken en dat je die haar niet gaat vertellen. Dan hopen dat je schoonmoeder dat ook weer gaat doorvertellen op de bingo. En ook in dit geval uiteindelijk toch gewoon voor Jayden gaan!

Dat van die foto's is trouwens ook niet leuk. Men moet respecteren dat jullie als bruidspaar ook met z'n tweetjes op de foto willen.

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Joyce is er nog bijgekomen, met een dochter :D

Vervelend Patries. Ik kan mij goed voorstellen dat je er enorm van baalt en dat alles nu even te veel wordt! Sterkte!

Share This Page