Jah ik heb meteen gecheckt maar geen scheurtjes en hij sluit perfect gelukkig... Heb gister een shirtje binnengekregen die ik bij rainbowbabies had besteld, staat in m'n album...
Waarom zou je zeggen dat het onder het mom is van dat jullie nog veel voor Björns verjaardag moeten regelen? Laat haar maar even voelen hoor dat ze lelijk de mist in is gegaan. Ik (maar wie ben ik) zou gewoon zeggen doordat wat ze van de week geflikt heeft je even geen behoefte hebt in een "gezellig" koffie uurtje. Je hoeft echt geen smoesjes te verzinnen om haar te pleasen met een excuus.
Stoer hoor, nu ga je zeker niet meer van naam veranderen? Anders blijf je shirtjes bestellen met een naam.
Goedemorgen allemaal. Nou, heb eindelijk weer eens heerlijk geslapen. De derde nacht in het nieuwe huis alweer. Gister is het behang + vloerbedekking in babykamer klaargemaakt en nu nog ff wachten op de meubeltjes die ws vanmiddag nog komen en dan eindelijk inrichten! Kan niet wachten.. Zal er binnenkort ff foto's opzetten. Patries, wat een vervelend verhaal zeg van je schoonma. Moest de mijne eens proberen! Maar toch moet je het lekker bij je eigen naam houden hoor. Groot gelijk.. ML, leuk shirtje joh! En wat is er met Lientje? Heb ik dat ff gemist ofzo? Liefs Wendie
Of er iets met Lientje is weten we niet. Ze is al even niet online geweest en we maken ons een beetje zorgen. Vandaar.
Ml hoe spreek je de naam eigenlijk uit: Meeron Mayron (Op zijn amerikaans) Senninha, je heb ook wel gelijk hoor over de reden van afzeggen. Ik laat het gewoon mijn mannetje oplossen, hij kijk maar hoe hij het gaat brengen. Zaterdag gaan we alvast wat inkopen doen voor zijn verjaardag en ik wil dit weekend ook even langs mijn ouders in Zeeland want mijn stiefpa is op dezelfde dag als Björn jarig. Voor je het weet is het weer zondagavond..
Ow zijn cadeautjes hebben we al, hij krijg een politiebureau van Lego en de vliegtuig ervan...rib uit onze lichaam, maar hij kan er nog jaren mee spelen Gaat meer om de boodschappen enz van het weekend.
Die laatste Patricia Gewoon eeh... Majron zeg maar hahaah... Ik weet niet wat Lientje haar Hyves is en of ze bij de Julihyve staat... Ze was toch altijd wel aanwezig
Ow oke, ja want die naam kan je op verschillende manieren uitspreken hihihi. Ja snap er ook niet veel van, laten we maar van het beste uitgaan
Vier je het de hele dag? Lijkt me wel zwaar nu. Wij doen meestal van 3 tot 7 dan kunnen de mensen 's avonds soep mee-eten en hoef je niet super veel boodschappen te halen. Plus dat je een deel van de zondag voor jezelf hebt om uit te rusten en voor te bereiden.
Woensdagmiddag komt er wat visite (voornamelijk vriendinnen met de kids), donderdagmiddag van 11.45 tot 13.30 voor een paar vriendjes uit de klas. En dan volgende week zaterdag voor familie. Maar donderdag en zaterdag is Manuel ook thuis, dus dan sta ik er niet alleen voor. Dan hebben we in mei geen verjaardagen, en dan staat juni voor de deur ppfff 8,9,14,17,18 en 19 juni...weet niet of ik dat wel ga trekken, als ik zelf dan nog niet bevallen ben hahaha
Ja dat zij mijn vriend ook al. Ach ik laat ze wel gewoon lullen inderdaad, maar het kan soms zooo irritant zijn! Goedemorgen trouwens! Leuk shirt ML! Nu kan je er inderdaad niet meer onderuit Patricia, groot gelijk dat je ff geen zin hebt in een koffie uurtje met je schoonmoeder. En verstandig dat je het je mannetje laat regelen. Ik zou dan denk ik ook iets te lullig uit de hoek kunnen komen... Leuk trouwens dat Lego. Duur, maar inderdaad het gaat dan ook echt super lang mee. Heeft de tweede er ook nog wat aan. Knuffelkonijn, ik hoop dat je meubeltjes vanmiddag komen! Inrichten is echt leuk! Lee
Ja is zijn ma, en ik kan echt rampzalig uit de hoek komen als ik boos ben..dan kan ik beter zwijgen (heb ik geleerd ). Over die buiken-gedoe, verschikkelijk hoe sommige mensen kunnen reageren hé. Ze weten het allemaal zo goed Gisteren op school kwam er een moeder van een andere klas naar mij toe, 'goh, jij loop ook de dagen af te tellen he?' uuhhh nee, ik moet nog drie maanden hoor. "Joh! niet normaal hoe groter toeter jij heb, dan zal je nu wel niet meer groeien tot de bevalling!" ... ^&#*$^#&
ja erg he.. Oke 9 juni vervalt een beetje..dat is mijn vader's verjaardag, maar toch wel een dag dat je erbij stilstaat. Maar 8 juni mijn ene schoonzus, 14 juni Manuel, 17 juni beste vriend van Manuel, 18 juni mijn andere schoonzus, 19 juni mijn moeder En dan zeg de gyneacoloog doodleuk, nou hou er maar rekening mee dat het juni gaat worden met de bevalling dat word met een kurk erin rondlopen tot na de 19de hihihihi
Ja het lijkt wel of je met een zwangere buik publiek bezit geworden bent en iedereen vindt dat ze daarom hun mening moeten verkondigen ofzo. Echt stom is dat! En ik trek het me dan ook nog aan, dat is eigenlijk nog stommer.....LOL