Hahaha ML dat is slim ja, ik vier het niet maar wil wel cadeautjes...en zoveel mogelijk Ow volgens de pendel ben ik 10 juni aan de beurt hahahaha
Zullen we het dan maar op de 10e juni houden? Dan heb je een reden om te zeggen dat het ff niet gaat lukken zo vlak na de bevalling.
Dat is een goed idee Senninha Dan zeg ik gewoon: kom maar even je cadeautje ophalen, en neem er gelijk eentje mee
Noggg meer tweelingen in de familie hahahaha Tjeetje, ik ken een aantal tweelingen (sterrenbeeld ) maar ze zijn echt allemaal verschillend Björn is een ram Ik ben een Schorpioen Manuel is een tweeling, en dan zou de vierde ook een tweeling zijn hihihi
Krijg zo twee chefs over de vloer om over het werk voor de komende weken te praten. Vanmiddag even met poes naar de dierenarts om de hechtingen eruit te laten halen. Dan hebben we het weer gehad. Ik denk dat ik om 14 uur manlief uit bed schop en er lekker zelf in ga liggen. Vanavond moeten we ook nog de kinderen naar opa en oma brengen want morgen gaan we een dagje weg en vanavond krijgen we te horen wat we gaan doen morgen. De kids gaan morgen met opa en oma naar een theater voorstelling van Floddertje.
Wij hebben van alles wat, ik ben vissen, Niels is schorpioen, Sven is maagd, Maarit is ram en ik ga er vanuit dat deze een kreeft gaat worden.
Ik ben een 2ling, Michelle een vis en Leroy een waterman, en het mooie is, we zijn allemaal ook nog echt de stereotypetjes uit de boekjes Ik ben heel onbezonnen en neem weinig serieus, Michelle is een dromer die helemaal kan verdwalen in haar droomwereldje en Leroy is een uitvindertje in de dop die van alles wilt weten hoe het in elkaar zit. En Yaron is een egte schorpioen, en het is ook psies zoals t in de boekjes staat: OORLOG! haha jij blij dat je dat niet hebt met Manuel Patricia
Hahahaha ik ben ook wel een echte scorpioen (oog om oog, tand om tand) en een echt vasthoudertje. Heb wel door de jaren heen geleerd dat ik de scherpe kantjes van dat karakter moest weghalen, want je stuit er alleen maar mensen mee tegen de borst. Maar goed, wij hebben ook weleens echte verhitte gesprekken hoor, Schorpioen vs. Spanjaard Björn s echt een ram, die gaat rechtdoor en wijk voor niemand als hij eenmaal een doel voor ogen heeft. Manuel is wel een stereotype Tweelingen..wat vandaag niet kan, kom morgen wel (zal ook wel aan zijn zuidelijke genen liggen ) Senninha, jij heb echt een mix thuis!
Pffff, kan ik ook een keer de kraam afdeling kijken, wou dat kindje niet op gang komen . Gelukkig is het wel gelukt, pffffff.
Bloem, er zijn nog nooit kinderen blijven zitten *ow op gang..! ik dacht er niet uit willen komen hahaha* Tsja soms zie je ook de minder leuke dingen op TV, je kinds wil is wet tijdens de bevalling
En dat heb je helemaal niet in de hand..... Wat jij van plan bent die dag, gebeurt gewoon niet omdat het kindje iets anders wil..... Gisteren hebben we de proefdruk van ons geboortekaartje binnen gekregen. Hij is zo leuk geworden..... Fijn weekend iedereen.
Grappig die sterrenbeelden. Ik ben zelf een leeuw en mijn vriend een stier. Alhoewel we allebij niet echt het stereo type zijn van onze sterrenbeelden kan ik toch best de boventoon voeren en mijn zin doordrijven en zo. Mijn vriend kan ook behoorlijk standvastig zijn dusse hier vliegen de vonken er ook wel eens van af... Stom ben ik eens een dagje vrij vergeet ik weer te kijken naar de kraamafdeling... Nou ja net heerlijk gebadderd. Ook leuk!
Hebben jullie dat nou ook dat je een gevoel hebt hoe je kindje gaat worden? Ik heb het eigenlijk al met de eerste echo dat ik er cker van was dat het een jongen zou gaan worden, dat ie (qua uiterlijk) op zijn vader gaat lijken en dat ie stout wordt. Haha ik weet niet wrom. Denk dat het een jongetje wordt die het hele behang volkrast en je dan aankijkt met die lieve onschuldige ogen van ikke niet gedaan... en dat je dan smelt hahaha... Kweenie, zo stel ik me hem voor...
Zo leidinggevenden zijn weer weg. Over werk kunnen regelen dat ik de laatste 5-6 weken niet echt meer hoef te werken maar meer een paar keer op kantoor kom om mijn gezicht te laten zien en wat bij te kletsen. En als ik een dag heb waarop het niet gaat dan hoef ik ook niet. Dus das wel een fijn vooruitzicht.
Nee totaal niet, ik heb het ook meer als ze net geboren zijn dat ik dan zie of een gevoel heb van zo gaan ze worden. Bij allebei klopt het tot nu toe aardig.
Ja dat had ik ook bij Michelle en Leroy wat jij zegt Senninha, maar ik weet niet, ik voel dit al van 8 weken af... Dat ie heel grappig wordt op de 1 of andere manier hahah... Wordt het een ouwe sjaggerijn
Nou nou er is weer een hoop geschreven in 1 ochtend. ML vervelend dat je 2 weken in de rotzooi moet zitten voor je badkamer, maar bedenk inderdaad: het is voor een goed doel! Heb je nog een beetje inspraak over wat er wordt veranderd? Ik weet nog toen mijn ouders een nieuwe badkamer kregen in hun huurhuis, mochten ze zelf tegeltjes e.d. uitzoeken, weliswaar al voorgekozen door de woningbouw, maar toch. Jeetje Patricia, je hebt het inderdaad druk met verjaardagen in juni. Bij ons zie ik zelf een beetje op tegen volgende week. Van maandag 7 april t/m zondag 13 april hebben we slechts 1 dag dat we niks hebben staan. Zal dus een vermoeiende week worden. Over de sterrebeelden ik ben weegschaal en manlief scorpioen. Dus de kleine wordt ook iets totaal anders. Ik vind het ook heerlijk dat het een zomerbaby is: straks lekker buiten verjaardagen vieren (hopelijk). Wijzelf zijn eind september en begin november jarig, dus dat is altijd binnen. Al is het eind september wel steeds beter weer. Nog even een leuke mededeling: manlief heeft gisteren voor het eerst de kleine voelen trappen! Het zat er al een tijdje tegenaan, maar nu is het echt gebeurd. Ook heeft hij, al eerder deze week, het hartje horen kloppen met behulp van een koker op mijn buik. Dus hij is helemaal happy . Tot slot voor nu: iedereen met checkup's of echo's veel plezier en suc6.