Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Je bed moet 80 centimeter zijn, en zeker voor een thuisbevalling.

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Ik heb ook nog geen kraampakket gehad, maar ontvang je volgens mij rond de 7e maand ofzo (dat begint ook echt al op te schieten ja).

Zien jullie op tegen de bevalling?

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Mijn nichtjes zijn super netjes opgevoed. Inderdaad bij alles dank je wel en alsjeblieft,maar mijn neefje.... pfffff. Die haalt soms echt bloed onder je nagels vandaan. Klinkt heel lullig, maar ligt wel aan zijn moeder en niet aan het ventje. 10x nee zeggen en dan de 11e keer toch ja.... ja daar worden ze vervelend van!. Net zolang doordrammen tot ze hun zin krijgen. En inderdaad niets vragen, gewoon doen.

Nou die van ons zal redelijk streng opgevoed worden denk ik :)
    (sprak zij hoopvol)

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ons bed gaat niet op klossen, mijn mannetje verschoont ons bed gewoon in de kraamtijd, en ik word alleen gecontroleerd voor mijn hechtingen (mits je die heb) en daar doen ze niet zo moeilijk over want dan zitten ze meestal toch op bed.
    Maar Senninha, het klopt je bed moet op 80 centimeter staan en zeker met thuisbevallen omdat ze dan intensief met je bezig is.

Bd, ik zie absoluut niet op tegen de bevalling hoor :)
    Ik kijk eerder al uit naar die eerste echt wee en mijn vruchtwater breekt...heerlijk, want dan weet ik dat onze kleine eraan komt!

5. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    sodeju wat gaat het hier hard! ineens 10 pagina's!
    zal even teruglezen... k wil wel op iedereen reageren steeds maar
    dan ben je wel even bezig elke dag. Dus sorry wanneer ik even niet reageer op iemand!

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wij krijgen ook het kraampakket in de 7e maand.

Ik zie niet op tegen de bevalling.
    Hoop eindelijk een keer op natuurlijke wijze en thuis te kunnen bevallen.
    Als ik dan weeën krijg van is dit het of zijn het weer voorweeën.
    Lijkt me erg spannend en intiem om in je eigen huis te bevallen.

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Wooohooo ik heb weekend! :D

Wat een manieren heeft dat kind zeg, Patries! Als ouders schaam je je toch kapot als je kind zoiets doet bij een ander? Wees blij dat jij en Senninha de kids wel goed opgevoed hebben!

ML, wat een gedoe zeg! Nog eens twee weken in de rotzooi. Ik hoop voor je dat het dan wel klaar is!

Volgens mij moet je bed ook op klossen. Ik heb deze week net te horen gekregen dat ik niet meer boven mag bevallen, maar dat het nu beneden moet :( Dus we moeten nog een bed regelen.

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En kan je eindelijk weer je medicatie gebruiken. :D

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Is dit iets wat alleen voor jou geldt of zijn er nieuwe richtlijnen?
    Zou het echt raar vinden als ik niet gewoon boven in mijn eigen bed mag bevallen.

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Zoooo echt wel...! :whistle:
    Klinkt eigenlijk verschikkelijk hé als je zo door je zwangerschap heen moet, maar het is even niet anders. Arghh aan het begin zat ik te huilen en te beven als ik mezelf moest injecteren, maar toen ik eenmaal wist wat de werking van de injectie was wist ik niet hoe snel ik hem moest zetten als er een aanval kwam.
    Maar ik heb Björn's bevalling natuurlijk wel als pijnlijk ervaren (toch een klus om een kind eruit te werken :)) maar ik vond het zon superheerlijk fantastisch en niet te omschrijven gevoel toen ze dat kleine ventje op mijn buik neerlegde..niets of niemand kan dat gevoel overtreffen!

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Mijn vk zei dat dat iets was van een paar weken nu. Nieuwe regel. Ik weet niet of dat alleen hier in het noorden geldt :D

12. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, maar mij is ook verteld dat ik ondanks dat ik niet thuis beval wel mijn bed op klossen moet hebben. Is inderdaad voor de kraamzorg en nacontroles van de verloskundige. Nou ja is iets wat we mooi de man kunnen laten oplossen..:)

Ik heb wel al een kraampakket ontvangen van de verzekering, ook al ga ik niet thuis bevallen. Nou ja wel handig. Je weet nooit wat er gebeurd.

Ik zie vooralsnog niet op tegen de bevalling. Denk er ook niet te veel over na, maar denk als het in de buurt komt ik toch wel zenuwachtig zal worden.

Oh, en wbt slecht opgevoede kinderen. ik erger me daar ook heel erg aan. Heb me dan ook net als Bd81 voorgenomen ze redelijk streng op te voeden als het gaat om normen en waarden, maar ja of het ook lukt...:)

13. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou dan ga ik er gewoon vanuit dat het bij mij ook zo zal gaan! Ach het moet er toch uit dus we zien wel... of denk ik dan te makkelijk?

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha ik zla maar niets over mijn bevallingen vertellen ;) maar het cliché is waar, als je je kindje hebt ben je het (bijna) weer vergeten :p

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Quoute Patricia: Bd, ik zie absoluut niet op tegen de bevalling hoor
    Ik kijk eerder al uit naar die eerste echt wee en mijn vruchtwater breekt...heerlijk, want dan weet ik dat onze kleine eraan komt!

We hebben onze eerste weeen toch al gehad ;)

Nou weet echt niet wat ik er van voor moet stellen. Ga er maar van uit dat het heel zeer doet :)
    Maar het hoort er bij, dus doen we het ook gewoon.

Maar lijkt me wel vreemd "om de zoveel tijd weeen", vruchtwater wat je verliest, etc.
    Ik ga in het ziekenhuis bevallen, dus zodra ik merk dat het gaat beginnen, vraag ik aan VK of ik naar ziekenhuis mag. Eerst las ik ergens dat je pas met 8cm wordt doorgestuurd, maar dat is toch veel te laat! Stel je voor dat die 2cm ineens heel hard gaan en je ineens persweeen hebt in de auto. Lijkt me niet echt veilig!

16. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi meisjes,

Sorry ladies, kep weer bij gelezen maarrre...nou ja jullie snappen het wel.

Ben net thuis, was al "vroeg" op pad.
    Even naar de HEMA om echt de laatste dingejtes op te halen (besteld via i-net), daarna fysio en daarna boodschappen en ...mama is kapot!
    Kep ook ff wat BLOGs gemaakt op mijn Hyves...
    zwangerschapshormoon monoloog!
    Hierin uit ik mijn irritaties hihihhihi, dan weet mijn omgeving hoe ik erover denk whahahaaha.
    Ik voel me 100 kilo lichter! En gezien ik toch veel thuis ben en ik maak weer wat mee mbt de zwangerschap dan plaats ik het weer hihihihi.

Nou ga nu maar ff plat want ik begin weer last van mijn buik te krijgen..
    Liefs

17. monkeylove

ik heb gelukkig niet gepoept bij het persen ahah...

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    O, dan moet ik het toch overleven? Want ik lag toen echt dubbel van de pijn! Op de een of andere manier maak ik mij ook steeds minder druk om de bevalling, ik zie het tzt wel hoe het gaat. Maar ik word met de dag nieuwsgieriger naar ons kindje, ik kan nu al bijna niet meer wachten :D

Heb trouwens net de proefdrukken van ons geboortekaartje opgehaald. Moest bijna huilen toen ik de namen zag staan op het kaartje en de tekst nog eens las.

19. monkeylove

Ik hgad bij mijn MK way niet zoveel pijn als bij mijn bevalling. Ik maakte tijdens de bevalling geen endorfine aan, nou ik heb het geweten, maar owkee, het is echt voor iedereen anders. Mijn 2 bevallingen waren heel anders, bij Michelle heb ik uiteindelijk een keizersnee gehad en Lee is wel natuurlijk geboren. En nu... zal ook wle weer heel anders zijn...

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Kan ook dat je het niet gevoeld heb ML, ik heb het ook niet gevoeld totdat Manuel het tegen mij zei..toen dacht ik: OMG :confused: ik schaam mij dood! Ik merkte wel dat ze de matjes onder mij steeds verschoonde maar dacht voor alleen het vruchtwater, maar blijkbaar heb ik tijdens een persweeen wel ontlasting laten lopen zonder het te merken...nah ach, nu boeit het mij niet, kan er ook niets aan doen.

Lekker gevoel he Veraatje, die namen en de tekst zien staan..allemaal ZO echt opeens!

Silla, lekker geshopt meid! Ik ga strakkies ff je blog lezen, ben erg benieuwd! :) rust maar lekker uit!

Share This Page