Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland

Hahaha hahaha zow word die kleine ff gelanceerd..! :confused:
    Klap dat bed helemaal in elkaar hahaha nou dan word er nog jaren
    over die bevalling nagepraat in ieder geval :)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja morgen een verrassingsdagje weg i.v.m. ons 5 jarig huwelijk volgende maand. De kids twee dagen bij opa en oma logeren. Heerlijk :)
    O ja en uitslapen twee dagen.

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gefeliciteerd met je 2000e, ik moet nog ff doortypen, hi,hi.......

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben benieuwd waar jullie naartoe gaan :)
    Jullie horen het echt pas morgenochtend? Zit er een overnachting bij of is het echt een hele verzorgde dag weg..?

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik verwacht Sven ieder moment uit school dan ga ik sluiten.

Iedereen alvast goed weekend en tot zondag.

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Nou als het bevallen bij jou beneden moet zal dat hier dan ook wel zo zijn... Gelukkig wil ik gelijk naar het ziekenhuis :D scheelt mij een extra bed, hihihi.

Ik zie gek genoeg nog helemaal niet op tegen de bevalling (heel soms misschien) heel raar, want voor ik zwanger was was ik altijd panisch voor een bevalling en als ik dan zoiets op de tv zag dacht ik ook: ik never nooit niet, hahahaha. En nu ik zwanger ben heb ik zoiets van: het moet er toch uit en er zijn zoveel al voorgegaan. Zelf een bevalling op tv kan ik zonder pijn en moeite kijken :D.

De kennissen/vrienden van ons die een kindje zouden krijgen met een afwijking, is inmiddels bevallen van een zoon en geopereerd, het zal nu ongeveer nog 2 dagen kritiek zijn. Spannend hoor, ik weet ook niet hoe het ervoor staat en wil ze ook niet lastig vallen, want ze hebben hun hoofd wel ergens anders naar staan ;). Maar ik hoop dat we binnenkort hun wonder mogen bekijken :D.

Vanmiddag nu lekker voor mezelf geshopt op internet :oops: had ik al zolang niet meer gedaan en vond dat het nu wel mocht. Heb allemaal nieuwe sieraad materiaal gekocht en kan niet wachten tot het er is, aangezien ik toch weinig mag doen, moet ik maar actief sieraden maken 8) (ik maak al een aantal jaren sieraden). Ook brand ik glaskralen, maar heb dat nog niet echt gedurft tijdens mijn zwangerschap ivm eventuele gassen en dampen van gesmolten glas...

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    We horen vanavond wat we gaan doen morgen. Zit geen overnachting bij.
    Kunnen we doen maar is op eigen kosten. Maar met mijn rug slaap ik liever in mijn eigen bed en dat ligt ook niet lekker. :rolleyes:

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Senninha, ik wens jou en je man alvast een hele fijne dag morgen! :D geniet er maar lekker van!

Bloem, sieraden maken lijk mij erg leuk! Maak je echt van alles? Kettingen, ringen, oorbellen enz? En doe je dat voor jezelf of ook voor anderen?

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Senninha: Spannend hoor :D laat jullie maar lekker verwennen en verrassen morgen! Heel veel plezier!

Patries: Ik maak alles :D. Ringen wel wat minder, want daar moet je van houden (ben helaas geen goudsmid) Op mijn hyves staan een paar sieraden volgens mij :D

Ik verkoop ze inderdaad ook, heb ook weleens een sieradenparty gegeven :D

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ah. ik ben betrapt op een jaartje ouder worden! thanks voor de felicitaties.
    Heb vanochtend heerlijk gezwommen met mijn mannen en verder alvast boodschappen gedaan om mijn verjaardag morgen verder te vieren.
    Nick is niet in zijn hum dus vraagt veel aandacht.
    Kom later weer meelezen....

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    duikster: GEFELICITEEEEERD :D

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Gefeliciteerd Duikster!

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Duikster GEFELICITEERD!

Wat een bevallingsverhalen zeg. Ik moet zeggen dat ik er vanaf een klein weekje ineens vreselijk tegenop beginnen. Zeker toen ik laatst op het forumonderdeel Kraamtijd zat en het kopje geknipt worden opende. Ik dacht nog met mijn stomme kop dat iemand een vraag had over in de kraamtijd naar de kapper gaan. Nee dus het ging over een ander type geknipt worden. En nog dommer: ik ben het gaan lezen en wat je dan leest :confused: .........
    Ik heb altijd al een angst gehad voor bevallen. Daarom wilde ik eerst nog geen kinderen. Ineens was die angst weg en heb ik besloten zwanger te raken. Nu is de angst helaas volledig terug :pale: .

Dat van dat beneden bevallen had ik al eerder gehoord van mensen uit Alphen a/d Rijn. Maar dan dat als je gewicht boven de 100 kg zat dat je dan niet meer boven mag bevallen. De VK heeft daarover niks laten vallen over eventueel beneden bevallen, dus ik neem aan dat dit bij ons ook niet hoeft. Daarnaast heb ik absoluut geen ruimte voor een bevalbad én een bed beneden.

Bed op klossen, ik dacht dat dit 60 cm moest zijn. Willen ze dat ik eruit donder midden in de nacht met mijn stomme kop?

Oh ja dat scheerprobleem ervaar ik ook. Momenteel scheer ik niet (laatste keer was 2 weken geleden en toen ging het al niet lekker meer), maar da's ook niks. Toch maar een oplossing zien te vinden.......misschien met spiegel ofzo?

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Duikster!
    GEFELICITEERD!

Vanavond eet ik lekker bij mams! Joepie!
    Geen afwas...niet lang achter het gasfornuis staan en het is gezond!

Hoe zit het eigenlijk met de ladies die met de zwangerschap gestopt zijn met roken. Ik heb er WEKEN/MAANDEN geen problemen mee gehad maar....nu ik 24/7 thuis zit poehhhhhhhhh wordt het moeilijk hoor! Kep natuurlijk niet gerookt maar gek he dat ik het nu pas ga missen?! Waarschijnlijk dus door de verveling maar toch. Maar kep toch de hoop dat ik het ook na de bevalling weet vol te houden.

Ik zie toch enigzinds op tegen de bevalling. Tuurlijk sta ik helemaal open voor wat er komen gaat maar ik heb de bevallingsverhalen hier eigenlijk bewust niet gelezen omdat ik me mss dan helemaal gek ga zitten maken hihihihi.
    Waar ik wel bang voor ben is dat de bevalling echt 48 uur gaat duren ofzo. Mijn moeder en 2 van mijn vriendinnetjes zijn binnen 3 uur bevallen! Tja en ik ben echt zo'n type waar het altijd nog erger kan dus ik zal er wel weer 3 dgn over doen whahahaha.

Vanmorgen op de weegschaal gestaan...IK KREEG EEN HARTVERZAKKING, als ik zeg dat ik in totaal nu ong. 9 kg ben aangekomen valt het toch enigzinds mee (TOCH?) maar de getallen die er staan...brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die maken het dat ik het dus HELEMAAL niet leuk vind hihihhihi.

Groetjes

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Senninha, fijn weekend toegewenst! Geniet er maar even lekker van met z'n tweeën!

Silla, ik ben ook gestopt en heb er totaal geen problemen mee. Ik rookte ook niet veel en ook nog niet zo lang. Was na mijn MA weer begonnen (was er toen al twee jaar vanaf). Maar nu met al dat gestress op mijn werk, krijg ik ook wel weer meer zin. Gelukkig zie ik mijn buik dan en weet ik waarom ik het absoluut niet ga doen!

Over dat beneden bevallen, ik ben dus echt niet >100 kg, maar moet dus wel naar beneden :(

16. Zo he, heb je een middagje niet gelezen, moet je 10 pagina's bijlezen...
    Heb vanmiddag ff anderhalf uur op bed gelegen.
    Vriendin van me was hier aan het schoonmaken en heeft me naar bed gestuurd..
    Lief van d'r.
    Gefeliciteerd duikster!
    Pff, wat een verhalen hier allemaal.. Mja, het zal bij iedereen wel anders zijn, dus ik ga me nu nog niet echt druk maken.
    Nou, ik ga zo eens ff eten. Lekker kant en klare pannekoeken...
    Heerlijk...

Liefs Wendie

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Oja ik heb vandaag de goede doos opgehaald bij de prenatal, en dat was idd heel wat anders dan de doos die ik van de week had gekregen.
    Ik vond hem wel de moeite waard, met de luiers, voedingsbakje, sudocreme, luierdoekjes met bewaardoos, fles shout, romper, shirtje, proefmonsters etc.

En toevallig werd vandaag mijn kraampakket gebracht, heb 'm niet nodig omdat mijn bevalling medisch is maar er zitten ook dingen in die je toch kan gebruiken.

18. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Duikster gefeliciteerd met je verjaardag! hoop dat je een leuk dag hebt (gehad)

Vera ik ben ook gestopt met roken sinds ik weet dat ik zwanger ben. Moet eerlijk zeggen dat ik steeds meer naar een sigaret verlang!Maar het doen zal ik zeker niet, zal alles ervoor doen dat dit kleintje gezond ter wereld komt.
    Ik kan het me heel goed voorstellen dat je het nu extra mist doordat je dan thuis zit etc...

patricia nog gefeli met je 2000ste :)

19. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    niesje fijn dat alles goed was bij de controle! bruin/beige wagen is echt mooi! vind ik geweldige kleuren.

Wendie lekker geslapen dus even?!
    lief dat je vriendin je zo helpt!

Bloem je zegt dat het kindje een afwijking zou hebben, heeft hij dat ook of weet je dat niet?
    wel moeilijk je wilt zo graag even zien en weten hoe het gaat...
    sieraden maken hoor je steeds vaker tegenwoordig... het is wel leuk als je het kan en vooral nu je thuis zit lijkt me het een leuke hobby! Ben zelf alleen niet zo crea :oops:

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ja hij heeft een afwijking en is hier de dag na geboorte voor geopereerd, daarna is het 4 dagen kritiek. Maar de operatie was gelukt volgens mij, dus het belangrijkste zit erop.

Deel Deze Pagina