Heb net de blije doos opgehaald. Wel leuke dingetjes zaten er in. Kan echt niet meer door de stad lopen, bah, krijg echt harde buiken als ik nog geen 10 minuten loop, echt een waggeleend...
andersom is ook irritant hoor! Ik krijg nu, goh je begint het al te zien, je bent zeker al 15/16 weken... eerrhhhmmm nee 23,5 tjemig ik moet veel teruglezen zeg, nog 11 blz rensie
Dat is ook niet bij elke VK zo dat boven die boven 100 kg. Maar wel stom dat je beneden moet bevallen! Wat als je daar nou niet op ingericht bent. En lang niet iedereen heeft inderdaad een 1-persoonsbed ter beschikking. Sowieso kan een zwangere vrouw ook in een flat ofzo wonen waar geen lift is. Moet je dan maar in de openbare kelder bevallen ofzo? Nee dan moet je dus in het ziekenhuis gaan bevallen zonder medische indicatie en wordt je lekker op de kosten gejaagd .
het vrouwtje dat mijn zwangerschapscursus geeft vertelde me dat ze zelfs de vl heeft ondergepiest tijdens de bevalling....
misschien stomme vraag: jullie hebben het over dat beneden bevallen. Hoe zou dat met de dames gaan die in een holwonig zitten? je ze bestaan echt net als de kubus woningen in R'dam en de bol woningen in D'Bosch) Moeten die in de tuin gaan liggen dan? En die mensen die een garage onder hun huis hebben, geen id hoe die huizen heten maar je woont in principe ook op de eerste etage, moeten die in de garage gaan bivakeren? Dat kan toch allemaal niet? kunnen ze niet beter alles wat zwaarder is dan 100 kg in het z'huis laten bevallen? is toch veel makkelijker, volgens mij scheelt dat gesjouw en gesjor aan mensen die op dat moment met hele andere dingen bezig zijn.
Ik ging daarstraks (na het eten met kleren aan) op de weegschaal staan en totaal is er nu 7 kilo bij Gaat nu ineens wel hard hoor! Mijn mannetje zei dat ik maar eens een uurtje per week moest gaan zwemmen. Is minder zwaar omdat het water mijn buik draagt en ben toch een beetje in beweging. Wel slim om eens uit te proberen. Maar ja nu moet ik dus op zoek naar een badpak... Wil niet zo'n mutserig badpakje haha, maar wil er ook niet al te veel geld aan uit geven Ga misschien 10x zwemmen en dan trek ik mijn gewone eigen badpak weer aan... Iemand tips? Duikster gefeliciteerd! We hebben vandaag iets super leuks als geboortekaartje gezien! We gaan nu even kijken of we het zelf op een of andere manier kunnen maken
Hoi meiden las iets over de minimonkey en de sluitingen... ik heb de mail niet gehad.. hoe lang geleden is die van jullie besteld? wil niet dat de kleine op de grond klettert... liefs rensie
Rensie, ik heb het mailtje ook (nog) niet gehad. Zwemmen lijkt mij ook wel lekker BD, maar ik ken mijzelf: als ik na het werk op de bank zit ben ik zeer blij en dan is het zeer moeilijk om daar van af te komen
Dames niet druk maken over de kilo's hoor het meeste is vocht en ben je na de bevalling zo weer kwijt. Ik ben bij mijn eerste zwangerschap 17 kg! aangekomen en na de geboorte 19 kg kwijtgeweest. Inmiddels zat het er voor de 2e zwangerschap er al wel weer aan. Maar dat komt wel, eerst de bevalling en dan zien we verder, je hebt je krachten veel te hard nodig! Overigens ben ik nu, tot nu toe 3 kg aangekomen en zit nu op 107 kg
Ja maar wat ik nou begrijp, is dat in sommige plaatsen/provincies je ALTIJD beneden moet bevallen. Zwaarder of lichter dan 100 kg. Toch?
klopt zo heb ik het ook gesnapt maar dan kom ik toch weer op die holwoning ik zie het al helemaal voor me persen in de tuin hihihihi
Ja of je vraagt je ouders ofzo even of je daar mag bevallen . Dus wat ik al zei: ziekenhuis zonder medische indicatie:
Hallo! Zo lekker geshopt en weer veel te veel natuurlijk... Dusse, maar goed dat ik je tip pas naderhand las ML Daarna gezellig kaasfundue gegeten dus zit nu lekker moe en vol op de bank Wat een raar verhaal idd van dat niet boven mogen bevallen. In sommige gevallen wellicht te begrijpen, bij smalle wenteltrappen of hoog gewicht of zo, maar verder... vaag.. Duikster nog gefeliciteerd! Senninha veel plezier met jullie weekendje! Niesje beter dat je nu wel de goede doos hebt! Deze is wel leuk, he! Lee
Goedemorgen allemaal.. Hier weer eens lekker geslapen. Krijg vanmorgen 2 vriendinnen die hier een beetje gaan schoonmaken en ga zelf naar de kapper. Is wel verdiend vind ik... Ff lekker tijd voor mezelf... Vandaag wordt de vaatwasser ingebouwd. Heerlijk... De babykamer wordt als het goed is ook in elkaar gezet, dus mn dag kan niet meer stuk! Fijne dag allemaal! Liefs Wendie
Goedemorgen... Rensie, ik weet niet meer psies wanneer ik de minimonkey heb besteld, maar ik neem aan dat je een mail krijgt als dat in dezelfde tijd was als mij en Patricia. Wat ik moest doen was de sluiting goed controleren op scheurtjes en of ie stevig vastzat, nou, voor zover ik zie is er niets aan de hand, maar ik blijf m wel checken zolang ik m gebruik. Vandaag ga ik de badkamer helemaal leeghalen en toch nog maar een beetje schoonmaken al wordt ie helemaal gesloopt hahaah.... Vannacht trouwens wel weer lekker geslapen...
Dames goedemorgen, Kan het niet laten toch even te posten (hoezo verslaafd ) voordat we dadelijk weg gaan. We weten nog steeds niet waar naar toe. We worden alleen terug gepakt met onze eigen verrassing die we twee jaar geleden hadden gegeven aan mijn schoonouders. We hebben 4 enveloppen gekregen. De eerste mogen zo open maken als we in de auto zitten. Er staat niet op van rij daar heen maar meer een soort speurtocht van over 200m naar rechts en hier links de provinciale weg op ed. De tweede enveloppe mag open als we aan het einde van de lijst in enveloppe 1 zijn. Dan staat er bovenaan lijst 2 uit de 2e enveloppe genoemd waar we nu horen te staan, mochten we er niet meer uitkomen bij enveloppe 1 dan hebben we weer een nieuw startpunt. Zo ook bij enveloppe 3. In enveloppe 4, dit is een nood enveloppe, staat het adres in waar we uiteindelijk verwacht worden mochten we helemaal verdwalen. Met andere woorden, we gaan een mooi stukje NL zien, en aan het einde van de rit ergens heerlijk eten. Nu nog even hopen dat het weer mee werkt want het regent pijpenstelen. Iedereen een fijne dag vandaag en tot morgen!
Morgen dames, Hier heerlijk geslapen vannacht, ben 'maar' twee keer uit bed gekropen om te gaan plassen en rolde om half tien pas mijn bedje uit Nou Jayden is voorgoed historie hier, het is ons niet gegund lijkt wel. Gisteren hebben we een heel vervelend bericht had over een bevriend stel van ons, ik ga niet precies vertellen wat er is gebeurd (om onrust te voorkomen) maar het is niet goed afgelopen met de bevalling..en ja, jongetje hebben ze dus Jayden genoemd. Het is nu een populaire jongensnaam aan het worden, maar ik ga dus mijn kind niet meer zo noemen..dat kan ik gewoon niet. Manuel was het wel met mij eens, dat ik nu wel een heel raar gevoel bij die naam krijg. We hadden gelukkig ons lijstje nog van toen we bezig waren met namen zoeken, daar staat een naam waarvan we een tijd hebben getwijfeld..en dat zal dan ook de naam worden. Raar, maar nu hebben we er meer vrede mee om Jayden niet meer te gebruiken als naam..deze gebeurtenis weegt toch wel een stuk zwaarder dan de reden om het door mijn schoonmoeder te moeten veranderen. De naam die we hebben, hebben we hier nog nooit gehoord..het is een Catalaanse naam die uit Egypte komt hoe verzin je het hé. Ga van de week maar even de drukker bellen en het verhaal uitleggen waarom wij de voornaam willen veranderen, neem aan dat hij het wel snapt..proefdruk is ook zo aangepast, dus denk dat hij niet moeilijk doet. Onze spruit zal dus door het leven gaan met de naam Nilo (o spreek je uit als een korte o, dus niet Niloo) Johannes Miquel blijven natuurlijk wel gewoon erachter staan. ML, wat zitten wij vrouwen toch raar in elkaar he..de hele badkamer word gesloopt maar toch wil je het allemaal nog even soppen voordat ze de sloophamer erin zetten Senninha, wat ontzettend leuk bedacht van je ouders..ben wel erggg benieuwd waar jullie zijn beland! Nou ik stap even onder de douche, om alsnog de boodschappen in huis te halen..al zeikregent het hier al heel de ochtend bah bah
@Patricia: wat jammer zeg dat het zo gelopen is met de naam. Kan me wel heel goed voorstellen dat je deze naam nu niet meer wilt geven. Zou ik ook niet doen. Jullie hebben in ieder geval al lekker snel een andere naam zeg. @Seninnha: veel plezier met? Hier nog steeds heel erg veel last van mijn bekken. Het wordt er niet beter op. Heb nu wel een band gekocht die als ik toch een keerjte wil slenteren in ieder geval wat verlichting geeft. Wat dat boven of beneden bevallen betreft, mijn vk heeft daar geen regels over. Ondanks dat ik iets boven de 100 weeg mag ik ook boven bevallen als ik dat wil. Weet alleen nog niet zeker of ik dat ook doe. Hier trouwens inmiddels 6 kilo aangekomen. Valt wel mee geloof ik en het zit echt alleen op mn buik gelukkig. Tis dat ik als een idiote pinguin loop door dat gekke bekken, anders zou ik best mooi zwanger zijn