Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn buik voelt steeds een beetje raar. Het is niet pijnlijk, maar eerder onrustig. Het lijkt misschien een beetje op vlinders in je buik. Ook niet te zeggen of het links of rechts is. Beide kanten wel. Af en toe voel ik een klein steekje.
    Er gebeurt in elk geval wel veel daaronder heb ik het gevoel. :D

Morgenvroeg ga ik mijn 5e test doen. De test van mvm was nog steeds heel vaag. Het lijkt wel of het streepje niet dikker/duidelijker wordt. Ik wil gewoon een dikkere streep zien en weten dat de aanmaak van het zwangerschaps hormoon aan het toenemen is. Zijn er anderen die hier ook last van hebben?

2. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Maandag zal ik inderdaad MVM via de goudengids opzoeken. Dan moet het toch wel lukken?

Sow dadelijk is mannetjelief lekker de hele avond weg. Heerlijk, kindertjes naar bed en dan lekker beetje rommelen en tv kijken. Niks moet alles mag ;).

En nee ik heb geen foto's gemaakt. Wel een beetje stom ja, maar we hebben morgen familiedag, herkansing gelukkig.

xxx

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Hoe bedoel je dikker? Bedoel je niet donkerder?
    Kun je geen foto maken en in je album zetten?

4. Ik bedoel inderdaad donkerder. Zal even een foto van de test uploaden.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    sorry meis, bij mij was het juist andersom, mijn test was opvallend duidelijk. Dus ik vroeg toen ook aan haar, is dat niet bij iedereen dan met 5 weken? Maar toen zei ze al; nee hoor, juist niet, ook vaak genoeg nog vage streepjes. Maar ik kan me voorstellen dat je twijfelt hoor. Maar zou je dan niet digitaal willen testen? Ik vond dat wel heel prettig. Toch die duidelijke bevestiging. Ook al weet je het misschien wel, ik vond dat erg fijn.

6. angel1978

angel1978 Actief lid

6 sep 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Ik heb gisteren nog een digitale test gedaan, kwam binnen 1 minuut zwanger te staan. :p

Ik heb MvM ook gebeld, de vrouw in mijn regio zou me nog bellen, maar niks meer gehoord, erg vreemd.

Greotjes Angele

7. Bij een digitale test is het zwanger of niet zwanger. En ik weet ook wel dat ik zwanger ben. Dat zie je ook wel aan de test. Maar die van de mvm had een vager streepje dan die van mijzelf. Ik zou nu graag zien dat de hormoonproduktie stijgt.

De foto: http://www.xs4all.nl/~pmarsman/album/_MG_2641.JPG[/quote]

8. Ik werd twee dagen nadat ik mij had opgegeven voor mvm gebeld. Misschien kan je nummer van de contactpersoon uit jou regio achterhalen?

9. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    [/quote]

Hoi Caro, ik heb 'm bekeken maar het is een andere test dan ik had van mvm, ik heb die van mij in mn album gezet en zoals je ziet ook niet overtuigend donker hoor.
    Maar die MvM vrouw vertelde mij dat het hcg pas goed op gang komt na 6 weken, ze had ook een grafiekje waar je dat op kon zien.
    Moeilijk, maar je moet er toch maar op vertrouwen dat het wel goed zit, meer kun je niet doen (of volgende week er weer een test tegen aan gooien ;) :) )

10. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal,

Tjemig, wat is er weer veel geschreven. Ik ga vanavond eens lekker teruglezen allemaal. Bij mij vroeg de vk of ze me op mocht geven voor MvM (toen ik haar belde), en MvM belde na 5 dagen terug. De afspraak was toen ook zó gemaakt, voor de dag daarna. En nu plas ik dus keurig in een witte maatbeker :)

Hier nog zo één die amper kwaaltjes heeft. Kan wel wat minder goed tegen koffie, en ik lijk beter te ruiken. Vooral een rooklucht.... kan ik echt niet meer tegen. Goed nieuws trouwens: sinds 3 dagen is mijn bruinverlies helemaal over. Maf he? Na 9 dagen bruinverlies, is het nu weer "normaal". Ben er trouwens wel blij mee.

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Mijn idee mijn idee :) leukkkk he...! En dat voor zon nuchtere simpele trien als ik hahahha

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    @Marieke, wat fijn dat je geen last meer van bruinverlies hebt! Is zeker toch een stukje geruststelling?

Hoe slapen jullie tegenwoordig dames? Ik merk dat sinds ik zwanger ben, ik onrustiger slaap. Dat ik regelmatig 's nachts wakker word en ook altijd net voor de wekker aan wakker ben. Had ik anders nooit last van!
    Ook droom ik vaker.
    Ben benieuwd of meer dit herkennen.

Het is hier Sint Maarten, en ik vreet mijzelf echt kapot in de lekkernijen :(

13. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    ik heb dat ook veraatje dat onrustige slapen, voordat ik zwanger was sliep ik altijd hele nachten door en nu ben ik zeker twee keer per nacht wakker en kan ik moeilijk in slaap komen en altijd moet ik naar de wc.

14. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Vera dat dromen heb ik ook :)
    Ik slaap wel heel veel nu! Heerlijk, ik lijk wel een mol :)

Zoow ik ben net na het eten voor de eerste keer overvallen met misselijkheid, met als gevolg dat de helft van mijn heerlijke diner nu door het riool afdwaalt... Ik kon het niet binnenhouden.
    Het voelt bekend :) En nu vond ik het ook nog wel 'leuk' maar hoop niet dat het weer zo erg gaat worden als dat het was. Want dat was niet leuk meer.

Ik heb me opgegeven voor MvM via de website en 3 dagen later had ik de afspraak al. Mijn testen knallen uit het venstertje al met 4 weken joh, zelfs de mvm vrouw was daarvan verbaasd.
    Maar hou er wel rekening mee dat de mvm test zwaarder is dan de reguliere testjes in de winkel he, de mvm test vraagt 2x zoveel hCG als de gewone testen zei die mevrouw tegen me.

Ik ga ff op de bank zitten, voel me niet zo jofel vandaag :)

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb dezelfde test van MvM gehad als Niesje in haar album heeft staan. Klopt hun testen zijn veel zwaarder, omdat ze wel voldoende HcG nodig hebben om een kuur te kunnen maken.
    Sommige vrouwen die voor MvM werken hebben ook nog een baan daarbuiten en er melden zich (gelukkig) veel vrouwen aan, dus misschien even paar dagen wachten. Ik heb met het centrale nr gebeld, en werd na 2 dgn gebeld voor een afspraak een dag daarna.

Druk daggie achter de rug, dus ga de PC lekker afsluiten en met mijn mannetje op bed een boekje lezen!
    Allemaal nog een prettige avond allemaal :D

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik slaap ook onrustiger en droom ook veel.
    Vannacht na het feestje ook onrustig geslapen. En vanmiddag van 3-5 geslapen. En ik ben NOG moe.
    Ik vraag me af of dat nou door het feestje komt of dat het een kwaal is.

Koud heb ik het wel. Zal ff beschrijven hoe ik erbij zit:
    - Kachel staat op 23 graden
    - Spijkerbroek
    - Ugg laarzen
    - Shirtje met lange mouwen PLUS
    - DIKKE trui
    En nog staat het kippenvel op mijn lijf!

17. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Pfff, heb ik ook zoon kou. Slaap zelfs met een dubbel dekbed. En slapen doe ik trouwens hartstikke vast, ik word echt niet wakker. En dromen doe ik ook, vooral over babies en zwangerschappen, maar das alleen maar leuk!

xxx

18. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    @Patricia..Simpel maar gewoon erg leuk... ;) :)

Normaal heb ik het dus nooit koud..Altijd warme handen ook winters zonde handschoenen op de fiets met vorst en zo..Maar nu...Badstoffen pyama aan,flanellen beddegoed erop..lol
    Op dit moment voel ik mijn onderrrug enorm...niet lekker..

Susi ;)

19. Niesje schreef:
    Klopt het is mijn eigen test van een vorige week. Vrijdag heb ik deze test gedaan voor mvm. Zie:

http://www.xs4all.nl/~pmarsman/album/_MG_2660.JPG

Diavolo gaf al aan dat de mvm test zwaarder is dan reguliere testjes. Dat vind ik op zich een geruststelling om te horen. Dan is de hoeveelheid hormonen in elk geval niet aan het dalen. :D Ik hoop trouwens niet voor jou (diavolo) dat je te veel last van de misselijkheid blijft houden. Ik beschouw mijn eerste misselijkheid denk ik maar als goed teken. ;)

Na morgen zit ik op zes weken. Dus dan zal het bij mij ook wel komen. Ergens volgende week dan maar weer een testje doen denk ik.

20. anne75

anne75 Lid

27 okt 2007
    80
    0
    0
    Rotterdam
    Zo even bijgelezen, had heel de dag geen internet.. bleek de stekker er niet in te zitten :rolleyes:

Heb vandaag nog maar eens een test gedaan..heb nog steeds geen klachten. Maar volgens de test ben ik toch echt nog gewoon zwanger.
    Heb trouwens wel een zeurderig gevoel in m'n onderrug maar dat is alles. De steken aan de zijkanten van m'n buik zijn gestopt in ieder geval.

Dat van die choco letters vind ik ook een leuk idee! gaan wij ook doen. Heb zo'n zin om het te vertellen!

Idols staat op oeiii hahaha.

Maar moet leren heb woensdag tentamen bleeh en ik kan me echt niet concentreren.. gaat 'm niet worden denk ik :(

Deel Deze Pagina