Patricia wat een verhaal zeg..... De naam is jullie echt niet gegund. Wens je vrienden / kennissen maar heel veel sterkte. Zal erg zwaar zijn voor ze! Niesje: ik ga binnenkort ook eens zwemmen en had dus ook een badpak nodig. Aangezien ik echt geen waterrat ben wilde ik dus ook geen badpak aanschaffen wat super duur is. Misschien kan je hier slagen (ff kijken bij uitverkoop!!!): Ik heb er in ieder geval 3 besteld en wat niet goed is stuur ik terug Ben helemaal verwend vandaag. Heb alvast mijn verjaardagscadeau gekregen: een nieuwe fiets! Ben pas over 4 maanden jarig hoor haha, maar er was nu een speciale aanbieding en korting bla bla.... dus mocht ik zomaar van vriendlief voor mij (en de kleine) een goede veilige fiets uitzoeken. Ben helemaal blij! Ga nu maar op de bank liggen want heb toch wel een beetje te veel gedaan vandaag.
Ohhhh blond! Wil ik hier een link neerzetten en klik ik op IMG van plaatje.... Bedoelde dus http://www.emmajane.nl
Ladies! Mijn mannetje zagen in een blaadje de volgende lamp... Ietwat prijzig maar we zijn er beide helemaal gek van hihihhi. Dussss we hebben hem besteld via i-net http://www.ziezoshop.nl/index.php?mn=pr ... idprop=810 Kep hem overigens niet bij hen besteld, maar kon ff niet zo snel de site meer vinden hihihhi.
ff klagen... Net even op de fiets naar de winkel gegaan en ik heb zoooown pijn in de winkel kon ik alleen maar op het karretje hangen, stond krom van de pijn. Toen ik naar huis ging kon ik niet eens meer trappen op de pedalen van me fiets want me buik deed echt teveel pijn Num moek egt zitten bijkomen... bah! Herkent iemand dit?
Ja we zijn er ook helemaal gek van. Ik had de catalogus van "Duimeland" aangevraagd. Daar stond ie in zonder prijs. Mijn vriend werd er helemaal ADHD van (hahahaaha) die zei gelijk zoek ff op i-net want dit is echt leuk! Nou en geloof mij meiden, mijn man is niet zo'n shopaholic als ik en geeft soms weinig om dit soort snuisterijen hihihi. Anyway, dus ik gezocht via i-net en gevonden, vriend zei gelijk...bestel 'em, bestel 'em! Nou dat laat ik me dus geen 3x zeggen! WHAHAHAHA
Yep Buddy ML, ik herken het maar al te goed (muv het fietsen want dat heb ik allang opgegeven ) Neem weer ff lekker een douche, ik weet niet of je een krukje of stoel hebt wat nat mag worden maar ga lekker ff onder een warme douch. En als de pijn héél hevig is werkt bij mij 2 paracetamol (na het douchen) of een warme kruik. Succes meissie
Silla wat een leuke lamp zeg! Nou heb mijn gordijnen gewassen maar ze zijn een stuk korter Ik twijfelde of ik ze zelf zou wassen maar volgens mijn schoonmoeder kon dat gewoon, zij doet het ook altijd.. Nou zijn ze korter ze zijn nu nog nat maar ik hoopo dat ze nog een stuk uithangen! De maxi cosi is als nieuw nu ik hem gewassen heb! het is trouwens eentje die je van standen kan verstellen, erg fijn. ML: ik heb dat niet gehad gelukkig, soms heb ik wel hele erge steken maar niet opvallend vaak ofzo! ik hoop dat het snel weer over gaat..
Nee goddank niet van de babykamer, maar van hier in de huiskamer. Heb 2 gordijnen hangen, kreeg vandaag opeens een *allesmoetindewasmachine*bui inc de gordijnen. Heb nu nog maar 1 gordijn gedaan maar het is zeker 10 cm korter..gelukkig had ik die andere nog niet gedaan :x Maar die ene is wel weer schoon en fris, dat wel (mijn schoonmoeder wou de zoom opnieuw voor mij maken, hoop dat dat scheelt)
Hi Buddy... Goed om te horen dat de pijn wat minder is! Ik zag trouwens in je album de foto van je box... Zie ik dat je kat erin ligt (mooie kat overigens). Ik heb daarom de box nog niet in de woonkamer staan, sterker nog...hij staat nog in de doos. Als ik in de (toekomstige) babykamer kom staat het wiegje en de kinderwagen en ik ben continue bezig om de kat eruit te halen. En hij maakt er nog een spelletje van ook hihihihi. Dat beloofd nog wat wanneer de kleine er is!
Balen kwebbels van je gordijnen. Ik hoop dat je schoonmoeder de schade nog kan herstellen... Groetjes
Silla, wat een ontzettende leuke lamp! Niets is fijner dat je mannetje helemaal enthousiast is, zodat je lekker geld kunt uitgeven ML, vervelend zeg die pijn. Ik herken het niet echt. Heb alleen last van rugpijn en nu soms ook pijn in mijn bil Het gekke is dat ik dat alleen op werkdagen heb. Vandaag dus nergens last van gehad. Kwebbels, vervelend zeg van die gordijnen. Normaal gesproken zou je die dingen toch gewoon kunnen wassen? Oja, onze kat staat nu ook regelmatig voor de deur van de kinderkamer. Kijkt ze me heel lief aan en dan doe ik even de deur open. Dan loopt ze een rondje en dan is het weer goed. Maar ik wil de box er wel op tijd in hebben, zodat ze vast kunnen wennen aan het ding en ik ze kan afleren dat ze daar niet in mogen komen!
Mijn box staat nu 2 weken denk ik, ik wou hem vooral zo vroeg neer zetten omdat ik dacht dat ik eerst nog de katten moest af leren er niet in te gaan. Maar ze kijken er geen eens naar dus dat valt me weer mee Wel maken ze er een sport van om in de kinderwagen te gaan liggen zodra als ik de deur even open heb liggen ze er in. Maar de laatste tijd gaat het beter gelukkig...tjah de katten hebben zowat alles al vernield wat er vernield kan worden, de banken van nog geen jaar uit hebben ze helemaal kapot gekrabt, de bekleding van de stoelen ziet er niet meer uit tja ik kan me er eigenlijk niet meer zo over opwinden..het is nu toch al gebeurt dus ja
HEEEYYYYY goedenavond dames Wij hebben vandaag onze pret echo gehad , heerlijk genoten en alles zag er ook nog goed uit . Het werd ook even bevestigd dat het de voetjes zijn die lekker in mijn ribben trappen . Ik zal binnenkort een paar foto's in mijn album zetten Ik lees over het afleren van je katten om in de box te gaan ed, wij hebben nog geen box maar ik las ergens dat je er balonnen in moet doen (voor je kind er is natuurlijk he ) dit schijnt te helpen. Dus misschien ook en ballon in je kinderwagen leggen? Wij hebben ook 2 katten en ik weet nu al dat ze er toch in willen, dus die van de balonnen lijkt me wel handig. De plantenspuit kennen ze al en weten ze dat dat niet gebeurdt als er niemand bij is . Patricia: Wat erg voor je vrienden zeg . Kan me voorstellen dat je die naam nu niet meer wilt gebruiken, ik zou dat zelf ook niet meer kunnen dan. Maar jullie 2e optie is ook erg mooi . En misschien moest het wel zo zijn en is je kindje geen Jayden maar een echte Nilo.
Oooow leuk een pretecho! Ben benieuwd naar je foto's. En heb je al iets bekends gezien? Bekend neusje ofzo?