Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    My Goshhhhhhh ben er nog helemaal v/d kaart van.
    Gelijk aan mijn ventje verteld en die schrok ook.
    Ik hoop zo dat beide ventjes het gewoon goed gaan en blijven doen!
    Wat bizar gewoon.

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou sjee......
    even weet ik niet wat ik zeggen moet.

vergo gefeliciteerd met dylan en succes met de tweede zolang mogelijk binnen houden.
    hoop dat alles naar omstandigheden goed gaat en dat dat natuurlijk zo blijft.

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jeetje :confused:
    De eerste Juli-baby geboren :(

Vergo, gefeliciteerd met de kleine Dylan (Klein zal die cker zijn) en dat hij maar lekker mag groeien.

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik kan het ook nog niet echt bevatten... :(

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Pfffff jeetje dat is schrikken zeg! :confused:
    Vergo heel veel sterkte en doe heel rustig aan. Elke dag dat die andere kleine blijft zitten is er een. Sterkte ook voor je man natuurlijk!

Ik heb begrepen dat de kindjes wel zonder vruchtwater kunnen leven, maar dat je dan echt strikte bedrust moet nemen.

27,2 weken..... Pffff...... [-o<

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    WOW! Onze eerste juli baby al :confused:

Allereerst wil ik julie van harte feliciteren met Dylan! Ik hoop dat hij een vechtertje is en dat jullie andere spruit nog even mag blijven zitten.

Dat zal dan trouwens wat worden later, ben je tweeling maar allebei op een andere datum jarig.

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    dat is dan wel heellll erg bijzonder, een tweeling waar misschien wel 3 weken verschil van verjaardag in zit :)
    Ben trouwens ook erg van slag van het bericht, ook gelijk aan mijn mannetje laten lezen en zijn ogen werden ook groot..het is nu allemaal zo 'echt' vooral omdat ze nu levensvatbaar zijn door de goede medische zorg die wij in NL hebben..zo raar gevoel dit..

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik zat net ff rustig de laatste 5 pagina's bij te lezen. Op zich niks aan de hand tot ik bij het buddy-berichtje over Vergo kom.

Jeetje wat een verhaal :confused: . Vergo in elk geval gefeliciteerd met de geboorte van :baby: Dylan. En hij moet het gewoon gaan redden, ook hier gaan we heel hard [-o< .
    En dat de andere inderdaad nog maar even lekker blijft zitten.

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jeetje helemaal shocked Vergo al baby Dylan gekregen.
    Duim heel hard mee!

Liefs Mirre

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik heb nog eens naar de foto's in het album van Vergo zitten kijken en dan zie je op de 2d foto's duidelijk maar 1 kindje in een vruchtzak zitten, dus moeten ze 2-eiig zijn.

Het feit dat er 2 embryo's zijn teruggeplaatst bij de ICSI hoeft helemaal niks te zeggen. Er kan natuurlijk altijd 1 embryo afgestorven zijn en de andere kan zijn gaan delen, dan heb je alsnog een tweeling.
    Ook het feit dat het 2 jongens zijn, hoeft niets te zeggen over 1-eiig of 2-eiig. Ook een 2-eiige tweeling kan uit 2 jongens bestaan.

Maar goed volgens de foto is dit volgens mij een 2-eiige tweeling.

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zoek en gij zult vinden:

Het mysterie is opgelost.

12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Volgens mij zijn ze ook 2-eiig hoor, kan me herinneren dat er geen 1-eiige tweelingen zijn.

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    In het berichtje direct boven die van jou, schrijft ze dat zelf idd. Ik heb hem even via een quote geplaatst :) .

14. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Vergo ook ik wil je feliciteren met de geboorte van Dylan maar ook gelijk veel sterkte wensen en duim hard voor jullie mee.. hoop ook dat de 2e nog eventjes op zich laat wachten

liefs lisette

15. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    Kwebbels ik heb gewoon niet meer als het hoognodige hoor en gewoon van zwitsal, daar zweer ik bij sinds de gebooorte van Perine. Wat ik heb:
    shampoo, haarlotion, zeepvrije wasgel en de body lotion. Verder bracht ma iets nieuws mee wat ik nog moet uit proberen...pads tegen hoofdschilfers, die weer ontstaan als je iets te royaal met de shampoo omgaat.
    Voor in het badje heb ik wat lavendelolie dat ontspant en ruikt zo lekker.

Verder hier veel broeken, shirtjes en jurkjes. die broeken met voeten eraan en boxpakken zijn gewoon ondingen en doen we dus niet aan!
    Verder is mijn uitzet niet meer zo uitgebreid als bij de eerste, aangezien ik veel ervan gewoon niet gebruikt heb! bv in plaats van navelbandjes hadden wij gewoon een gaasje en als het droog was niks! Veiligheids spelden wat doe je daarmee als je gebruik maakt van pampers?

16. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Jeetje Vergo, schrik mij een hoedje, een geboorte-aankondiging verwacht je nu nog niet.
    Gefeliciteerd met de geboorte van Dylan.
    Ik hoop dat alles goed gaat en dat het een vechtertje is.
    Verder hoop ik dat met zijn broertje ook alles goed gaat komen.
    Het zal wel een hele poos duren voordat we je hier weer online zien.
    Maar ik hoop dat je man nog online komt en kan doorgeven dat we aan jou en je kindjes denken!

17. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He meiden,

Ii had nog niet eerdre weer wat van me laten horen..
    Wel had ik een al even wat voor vergo getypt.. Jeetje dat is echt schrikken.. Vergo en man rustig aan! Kleine Dylan zet m op!

Verder wil ik jullie even vertellen dat het hier wel gaat.. Mannetje is weer lekker thuis dit weekend.. maar vertrekt morgen weer naar frankrijk..
    weer een weekje alleen.. Komen wel wel weer door..

Gisteren nog even een broekje gekocht voor de kleine echt heel lief van BFC.. een witte.. En een slab met de tekst:
    IK KNAP? Dan heb je mijn papa nog niet gezien..

Patricia wat vreslijk.. Ik snap meteen dat je de naam niet meer wil Nilo vind ik ook erg leuk!

Verder weet ik het even niet meer.. sorry :oops:

Liefs

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Beetje half half van alles terug gelezen..

Buddy, die schoon moeder van jou is ook niet een die je zelf uit zoekt lijkt me :p wat een rot streek zeg!

Ik heb wel van die sok broekjes, vond ze ideaal (volgens mij ben ik de enige) maar dan kon jor zn sokken mooi niet uit wiebelen :) En vooral witten, met een blauw shirtje er boven, zn smurfen out-fit.

Voor de verzorging heb ik
    - haarlotion
    - was gel
    - baby olie
    - en suddo cremé

de "mini" flacon baby body lotion, heb ik voor mn angel sound gebruikt, en die was nog van 8 jaar terug, dus die heb ik nog maar niet weer aan geschaft. mocht ik het echt hoog nodig zijn koop ik het dan wel.

Verder lekker wezen shoppen deze week, en een vet gave bjorn borg bowling tas (parelmoer roze) gekocht, als luiertas, komt helemaal goed. :D Ben dr helemaal verliefd op haha

Groetjes!

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Heb net een buikfoto geplaatst van vanmorgen :)
    Ik heb vannacht echt een loeiharde schop onder mijn ribben gekregen van de kleine Nilo, en op de foto zie je gewoon een rode plek zitten..was mij nog niet eens opgevallen :oops:

Ik ben film aan het kijken, dus duik weer op de bank naast mijn mannen..spreek jullie later dames!

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    pfff ook ik zit net terug te lezen -net thuis van m'n werk- maar ongelooflijk zeg.
    Vergo en partner: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van dylan! Ook hier draaien de duimen dat hij sterk genoeg zal zijn en dat zijn broertje nog lekker even bij mama blijft!
    Heel veel sterkte voor jullie 4tjes!

Deel Deze Pagina