Vergo, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Dylan. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk mag zijn broertje nog zo lang mogelijk gezond en wel in je buik blijven.
mooie buik patricia en kwa spullen voor verzorging wij gebruiken hier altijd natusan want mijn meiden en ik en manlief reageren allemaal allergisch op zwitsal,,,,,, wij hebben lekker gezwommen hoor...gr heidi
Ik zal zo verder op iedereen reageren. Maar eerst wil ik Vergo en man feliciteren met zoonje Dylan. (ben wel geschrokken hoor!) Ik hoop dat het goed met hem gaat op dit moment en dat hij de kracht heeft om te blijven vechten. En een berichtje voor broertje lief: HOU JE GOED VAST DAAR BINNEN!
Lieve Vergo en man.. Van harte met de kleine Dylan, hopen dat hij lekker sterk is/wordt. Succes de komende tijd en hopen dat broertje langer mag blijven zitten.. Liefs Wendie
Mooi buikje Patricia! En jij trouwens ook hoor Heidi! Qua verzorgingsproducten hebben wij ook nog niet zoveel gekocht. We hebben Zwitsal shampoo en Zwitsal badschuim, mede omdat die in de dispencers zit van de thermobad. Verder komen er nog wel wat dingetjes bij, maar daar heb ik me nog niet in verdiept. Wel vond ik het vroeger heerlijk als mama bij mijn broertje haarlotion in had gedaan, dus die zal er zeker komen! Ik denk verder dat er nog billenzalf, talkpoeder en een of andere lotion zal komen (en misschien nog iets voor in het zonnetje?).
svenmaarit (wilde Sven even typen) Patries, das schrikken zeg van die vrienden van Manuel. Kan me goed voorstellen dat jullie om deze reden voor ee andere naam gekozen hebben. Nilo is echt een mooie naam (enne niet aan Björn vertellen hè, hi, hi). Mooie buik trouwens, ik denk dat die van mij nu ongeveer net zo groot is. Ik dacht trouwens dat Björn vandaag jarig was. ML, voel je je al iets beter na je rotnacht? Wij hebben 1 pak nweborns gekregen van een buurvrouw omdat haar dochter ze niet meer nodi had voor haar kleine en de pak newborn uit de Prenatal doos. Verder koop ik niets want merk altijd al snel dat de luiers 3-6 kg beter zitten en die kun je ook in jumbo verpakkingen halen. Sann, ik vind het moeilijk te zeggen over die naad van je positieshirts. Zou ze eerst moeten zien. Maar als het niet echt opvalt dan doe je ze toch gewoon aan. Rensie, was het steengrillen toch nog een beetje gezellig (en hielde ze rekening met vegetariërs?) Essie, niet alleen van je kindje kom je aan. Ook heb je extra bloed in je lijf, de placenta, vruchtwater, grotere borsten e.d. dus daar gaan de kilo's ook in zitten. Silla, wat een lieve lamp zeg, kan me voorstellen dat je mannetje hem erg mooi vindt. Bloem, fijn dat je zo genoten hebt bij je pretecho. En wat een mooie foto's zeg! Kwebbels, kleding als sokbroekjes, omslagtruitjes, luiertruitjes hebben wij ook niet. Gewoon een romper met een broekje, een shirtje, en sokjes. Wij gebruiken allen Zwitsal shampoo en lotion en voor in bad Natusan met lavendel. Met baby olie moet je er uitkijken dat de kleine het niet binnen krijgt. Als dat in de longetjes komt dan kun je verklevingen van de longen krijgen door de olie en je kindje kan er uiteindelijk aan doodgaan. Artsen denken ook niet snel aan deze oorzaak als zoiets gebeurt waardoor hulp te laat kan komen. Bij mij komt babyolie er dus niet in! [-X Heidi, jij hebt ook al een mooie buik hoor. Fijn dat je dochter lekker gezwommen heeft. Onze oudste is ook zo'n waterrat. Nina, bedankt voor het posten van het bericht van Vergo, je zult wel geschrokken zijn als je zoiets leest op je telefoon. Veraatje, weet je al of je de lijst nu gaat uitbreiden met geboortes en wil je dat ook gaan bijhouden of heb je zoiets laat iemand anders dat maar doen?
Ja ik zag het ook ineens staan. Zo begin je net te schrijven en zo heb je er ineens 500 geschreven . Al viel het me wel op dat er meiden zijn die later op het forum zijn gekomen en toch veel meer hebben geschreven, dus valt het van mij nog best tegen qua aantal . Zeg Senninha, hoe was je tochtje? Vertel, vertel!
Huh ik zie het op mijn teller, volgens die is Björn nu 5 jaar, 11 maanden en 4 weken oud hahaha Maarre hij is 9 april jarig, volgende week woensdag! Maar, Senninha hoe was je weekend!?! Vertel Vertel! Bedankt voor jullie complimentjes dames
Ga over 3 minuten eten maar dan zal ik vertellen. Moest ook zoveel bijlezen en het bericht over Dylan heeft me zo aangegrepen dat ik het meer gepast vond om daar eerst op te reageren voordat ik vrolijk mijn verhaal neerzet. Tot straks...............
Eet smakelijk! Ik ga even wat strijkwerk verrichten *bleg* strijkplank staat op de hoogste stand maar krijg op een gegeven moment zon pijn in mijn rug ervan..dus ga maar beginnen, des te eerder ben ik er vanaf.
Nou veel strijkplezier. Ben blij dat manlief hier echt al het strijkwerk doet , ik heb er echt een vreselijke hekel aan!
hoi essie, ik ken vergo al van de vruchtbaarheidsbehandelingen vandaar dat ik dus wist dat de twee embryo's het allebei goed zijn gaan doen in haar buikie en dus een twee eeige tweeling verwachten! groetjes Nina
Wist ik niet. Ik ging er vanuit dat je concludeerde "er zijn er 2 geplaatst, dus die zijn allebei bevrucht". Vandaar dat ik ff mijn theorie erna heb gezet. Maar ik bedoelde er verder niks mee hoor!
strijken hoef ik bijna niet gelukkig veel kleren zijn bij mij kreukvrij en anders is het een keer een blouse van manlief of mij en een jurkje of zo van de meiden dus ik hoef gelukkig niet veel te strijken.....want ik kan momenteel niet zo goed door die bekkenklachten van mij..... Nou ik ga bank hangen en vanavond in bed lekker net 5 kijken....nou dames gr heidi
Zo kids liggen gedouched en wel in bed dus kan ik even rustig typen. We gingen gisteren om 11.15 uur weg, en gieten van de regen. De eerste enveloppe opengemaakt en die zei dat we de A2 moesten nemen naar het zuiden en 4 afritten na de onze er alweer afmoesten. Verder hebben we alleen maar binnendoor wegen gehad die ons via 2 andere enveloppen met routebeschrijving uiteindelijk naar Leende (Noord - Brabant) voerde en daar hebben we bij een oude vriend van Niels (die tegenwoordig een eigen zaak heeft) heerlijk een high tea genoten. Niels die had hem al een jaar of 12 niet meer gezien of gesproken dus er moest flink wat worden bijgekletst. Onderweg in Nieuwkuijk in een molen een bakkie gedaan. Mocht je er in de buurt komen dan is het zeker de moeite waard om te gaan kijken. http://www.emmamolen.nl/ Dit is de gelegenheid waar we de high tea hadden. Echt heel leuk. Als je binnen komt heb je echt iets van ooooohhhhhhh en aaaaaaaaaahhhhhh. http://www.kings-queens.nl/ We waren er om 15.30 uur en gingen er om 18.00 uur weg. Ik was gesloopt van de lange auto rit en het navigeren en mijn rug helemaal aan gort. Helaas niet super mooi weer gehad maar wel genoten van stukjes Nederland die ik nog nooit gezien had. Gelukkig konden we uitslapen omdat de kids lekker aan het logeren waren bij opa en oma. Was wel blij hoor om ze weer te zien. Twee dagen zonder ze is met mijn hormonen op dit moment al lang.
Ik heb ook weer s een nieuwe buikfoto geplaatst. Vergeleken met jullie, Heidi en Patricia heb ik maar een klein buikje zeg