hey meiden, ik ben echt geschrokken van de geboorte van het eerste juli kindje 2008. Vero, ik hoop dat Dylan een enorme vechter is en dat je andere kleintje zich nog een paar weekjes stevig vashoudt daarbinnen! Ik duim voor jullie! [-o< Verder lees ik af en toe nog mee, zal komende tijd wel wat vaker worden aangezien ik thuis zit met bekkeninstabilitieit. Maandag is mijn eerste dag dat ik volledig thuis zit. Patricia, nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! geniet van jullie witte broodsweken
Ik weet wat het is om thuis te zitten (nu bijna 13 weken). Hoop van de week weer voor het eerst even naar het werk te kunnen. Doe rustig aan want niets is belangrijker dan je kleintje.
Mooie buikfoto's heb ik langs zien komen. Senninha, fijn dat je een lekker weekend hebt gehad! Wat betreft de lijst. Moet er een nieuwe lijst komen voor geboortes of kan het op dezelfde lijst? Ik wil het in principe wel bijhouden, maar als iemand anders het leuk vindt om te doen dan mag dat natuurlijk ook!
Zo ben ik weer, ook weer gedaan Sann, maar je buik kan nog groeien hoor...kan opeens heel snel gaan. Bah heb nu ontzettend last van mijn rug, het gewicht wat ik aan buik draag is voor mijn lichaampje echt veel (en ik moet nog ff)..dus mijn buik gaat nu heel erg trekken als ik een tijdje sta of loop. Het trek dan ook door mijn rug van in mijn lende naar mijn bilspieren, dus zit nu ff op een harde stoel Senninha, wat een ontzettend leuke verrassing van je ouders zeg! Jammer dat het regende maar het heeft wel weer een oude vriendschap opgebloeid! High Tea, jummie...heb je ook allemaal van die lekkere dingetjes gegeten..? Noami, ook al bekkenklachten Zijn meerdere meiden hier die thuis zitten met rug en bekkenklachten. Heb je ook fysio, of moet je gewoon lekker rustig aan doen? Sterkte in ieder geval, en misschien zien we je gezellig wat meer op het forum
Nou ik vind het helemaal geen klein buikje hoor! Hij is erg mooi! De mijne is kleiner hoor (maar mijn foto was wel met 22 weken, dus dat scheelt ook 4 weken )
Zou het wel leuk vinden, en misschien gewoon onderaan de lijst de geboortes neerzetten, met naam, geboortedatum en gewicht ofzo. In mijn ogen beter één grote lijst, dan twee verschillende lijsten..en straks als iedereen gaat bevallen, verdwijn je naam bovenin de lijst vanzelf..die zou je dan kunnen verwijderen.
Van mij mag het op dezelfde lijst. Als er straks (lees juni/juli) meer bevallen zijn wordt de bevallingslijst ook weer kleiner. Is het dan leuk om naast de datum en de naam ook het gewicht en/of lengte te vermelden? Je mag het van mij blijven doen hoor Veraatje, als je het nog steeds leuk vindt natuurlijk.
senninha, dat jij weer gaat werken? wil je dat zelf? ik heb het ook geprobeerd om een paar uur per dag te werken maar ik merk dat dat geestelijk zwaar is. Je probeert alles te proppen in die paar uurtjes waar je normaal fulltime mee bezig bent. Dus jij ook uitkijken he?! Patricia, ik heb idd fysio, al kunnen zij weinig voor me doen. Ze masseren wel mijn bovenrug spieren maar meer kunnen ze niet doen. Ik heb ook zo`n bekkenband besteld, voor als ik toch iets ga doen wat belastend is. Ik zie erg op tegen het lange thuis zitten maar alles voor het goede doel he?!
Werken is misschien een groot woord. Ik hoef nog maar 6 weken tot aan mijn verlof. Mijn chef vindt het belangrijker dat ik bijvoorbeeld twee dagen per week even een bakkie kom doen (en dan word ik gehaald en weer thuis gebracht) en mijn neus laat zien zodat ik er even uit ben dan dat ik weer echt aan het werk ga. Het is nu wat ik begreep een zooitje en hij wilde mij niet opzadelen met puinruimen. Al mijn werk is nu uit handen gegeven en hij vond het niet nodig dat ik het nu weer naar mij toetrok en over 6 weken weer uit handen geef. Je begrijpt dat ik erg blij ben met mijn chef.
zo, dat is idd wel een hele goede chef! Zo ben je ook nog even uit de sleur thuis. Dat je ook nog wordt opgehaald en gebracht! Ik zal mijn collegas ook best missen, het stomme is, ik heb nog verlof na mijn zw verlof geplakt, dit houdt in dat ik pas 1 november weer aan het werk moet. Ik zit dus 7 maanden thuis! Vermaak jij je een beetje thuis?
Nou zo'n chef wil iedereen inderdaad wel hebben . Helaas denken de meesten niet zo mee met hun zwangere personeel :thumbdown: .
Staat goed Veraatje, nu is Vergo nog niet 'helemaal' bevallen..staat raar hihihi maar als iemand eenmaal is bevallen zou diegene bovenin de lijst verwijderd kunnen worden. Zo blijven er bovenin de dames staan die nog moeten bevallen, en onderop die al bevallen zijn. Ik heb ze van Anita gekocht, de enkele band was ongeveer 35,00, de gehele met onderbroek was toendertijd Fl. 110,00.
Heb bij andere lijsten trouwens gezien dat ze ook de zwangerschapsduur erbij zetten dus: Vergo: 5 april 2008, zoon : Dylan, 27.2 weken, 750 gram.
Patricia, heb je zo'n babybelt gekocht van Anita? Die heb ik nu ook en het scheelt wel iets, al is het nog steeds erg pijnlijk allemaal Hier ook al een thuiszitter. Dat zat ik sowieso al omdat ik ben weggereorganiseerd op mn werk, maar had het werk anders ook zeker niet meer vol gehouden. Hier al sinds week 17 ofzo bij de fysio. Heb ook niet het idee dat dat nou zo bijster veel uithaalt. Bedankt dames voor alle complimentjes over mn buik. Ik ben gewoon een hele onzekere muts en ben telkens maar bang dat ik niet genoeg groei. Daar werkt een foto van een kennis die nu 18 weken is en al een grotere buik heeft als ik al helemaal niet aan mee zeg. Nou is het voor haar wel het 4de kind en 3de zwangerschap, dus dat zal misschien wel schelen.
Aangepast! Bedankt voor het meedenken Sann, ik ben ook zo'n onzekere muts. Ik kijk altijd naar buikjes en vergelijk de mijne er dan mee. Eigenlijk zou je dat gewoon niet moeten doen en gewoon genieten van je buik. Maar ja, dat is zo gemakkelijk gezegd!