Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen meiden,

Ben net op mijn werk, en dacht: het wordt zulk mooi weer laat ik is gaan fietsen! Nou ben KAPOT! :) Ga zo eerst maar is ff koffie halen en bijkomen en dan rustig opstarten achter mijn pc...moet de functioneringsgesprekken gaan plannen vandaag! Altijd een k** klus want de helft houdt zijn outlook niet bij en komt dan met: ja maar dan zit ik in het buitenland bla bla..nou ja komt goed.
    Mijn vervangster mag ze mooi straks gaan uitwerken tijdens mijn verlof.

Patricia wat ga je maken?

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hihihi Christiea, dus je heb vandaag een mooie uitzoekklus voor de boeg :)

Ik ga voor ieder kind een appel aan een Chinees eetstokje prikken, voor de helft in de chocolade dippen en dan wat ijssnoepjes erboven op :) Lekker maar ook gezond ;)

Zo komt het er dan uit te zien

Dus moet vanmiddag of morgen even naar Xenos voor de eetstokjes, van Dr Oetker even chocolade en snoepjes halen..chocolade opwarmen, en beginnen maar!

3. hhmmm jammie dat ziet er wel erg lekker uit :)
    Die ga ik onthouden voor Steijn als hij 2 wordt in december!

Yep een leuke klus vandaag en kreeg net een mail dat er koffie en taart is vandaag om 10.15 uur! Van een paar stafleden die jarig zijn deze maand..IN MIJN KANTOOR! :evil: Komen ze hier weer de boel vervuilen. Gelukkig moet iedereen wel zijn eigen koffie en thee regelen, dus hoef ik niet met kannen te sjouwen! Wat ik ook niet meer doe overigens.
    Vind het op zich niet zo erg, maar ze blijven altijd allemaal zo lang hangen, snap best dat je als secretaresse aanspreekpunt bent voor veel dingen, maar mijn kamer is GEEN vergaderhok!

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Mensenkinderen, heb zo'n ontzettende pijn aan de rechterkant van mn buik, zo ongeveer waar je blindedarm zit (alleen heb ik die nietr meer) Zijn mn banden volgens mij. Heb het wel s v aker precies daar maar nooit als ik nog helemaal niks gedaan heb. Kan gewoon bijna niet lopen van de pijn en vind het eng om zo naar mn cursus te gaan
    Wat denken jullie, gewoon heftige bandenpijn?

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow lekker Christiea, kunnen ze dat niet in de vergaderkamer houden dan? :( Dat lang blijven hangen is erg irritant, en zeker als je nog wat dingen te doen heb vandaag! Gewoon wegkijken :)

Sann, ik zou het niet weten...iedereen ervaar pijn weer anders. Zou het wel even in de gaten houden, en misschien even iets warms erop leggen..word het een weeige pijn dan zou ik even de VK bellen..succes meid! En hou je rustig he..

6. Sann weet het ook niet, misschien spieren? Even een warme kruik erop? Of een hete douche? Doe maar lekker rustig aan vandaag.

Ik kijk ze wel weg hoor of zeg er wat van. Een geweldig voordeel van zwanger zijn, ben nog assertiever dan normaal gesproken :D

7. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    sann
    ik sta af en toe ook krom van de pijn in mijn lies zij....vooral bij te snel opstaan dan kan ik echt even krom gaan staan om de pijn af te laten zakken het zit in mijn lies en soms wat hoger bij mij kan het de blindedarm niet meer zijn want die is er al uit....maar het lijkt af en toe net of er wat scheurt...

verder ben ik tegenwoordig ook sneller moe en uitgeput hoor smorgens optijd uit bed komen is ook een ramp......pfff wat is het nog vroeg.....
    ach ja hoort erbij
    gr heidi

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sann, hoe is het nu een uurtje verder?
    Nog steeds zo'n pijn?
    Is het een continue aanhoudende stekende pijn?
    Bij mij waren het mijn nieren en die pijn nierkolieken.
    Bel anders even de vk of je hh als je het niet vertrouwd.
    Sterkte meis.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nannie, veel plezier vandaag met de 3D echo.

Ook de anderen die vandaag voor controle moeten suc6.

Patries, ziet er lekker uit die traktatie voor Björn 'n klas.
    Ik zie de chocolade snoeten alvoor me. Geef je aan de juf ook een pak snoetenpoets mee? :) :)
    Ik heb voor Maarit haar verjaardag badeendjes gekocht. Die heb ik ingepakt in doorzichtig inpakpapier, dropveter met kaartje er omheen en klaar. Alleen die dropveter met kaartje moet ik nog doen.

Chris, laat je wel iedereen zijn eigen zooi opruimen?
    Je bent niet de schoonmaakster, dat kun je thuis ook.
    Maar wel vervelend dat ze dan jouw kamer gebruiken daarvoor.

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    :) alles en iedereen onder de chocolade :)
    Ow dat is ook leuk zeg, die badeendjes!
    Bij Björn mogen ze de traktaties gelijk in de klas opeten, dus zal niet van die hele grote appels halen..dan zijn ze na een halfuur nog bezig hihihi
    Morgenavond is mijn mannetje toch aan het werk, kan ik op mijn gemak het chocoladeglazuur opwarmen, appels aan de stokjes prikken en dippuhhh maar :)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En misschien kan Björn je dan wel helpen, vindt ie vast leuk.

Heb je trouwens nog inkijk van die bouwvakkers, of zijn ze al weg?

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha nee ik doe het als hij op bed lig, dan blijf er niets van de vloeibare chocolade over..en van de snoepjes ook niet :) :)

Ppfff breek me bek niet over die gasten open! Ze zijn echt hondsbrutaal, staan ze op de steiger een sigaretje te roken en gewoon ongegeneerd naar binnen te gluren :evil: Heb nu de badkamerdeur steeds openstaan, die bedekt de keukendeur zodat ze niet de keuken in kunnen kijken. Zo te zien zijn ze nog wel een week of 1/2 bezig, want het is een hele bovenverdieping die ze erop hebben laten zetten. Gelukkig gaan we hier toch weg want heel mijn uitzicht is door die extra etage verdwenen :( Eerst keken wij over het huis naar de haven met de grote kranen enz, en nu zit ik tegen een muur aan te kijken..ach het is nog maar ffies! :(

13. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    zat net even te denken over 10 wkn komen voor de eerste van ons de spannende tijden er al aan....gek hoor
    Hopelijk zijn er niet meer die te vroeg gaan bevallen hoor al heb je met een tweeling daar wel meer kans op.Dames laten we afspreken dat we allemaal in ieder geval wachten tot na een week of 32.....
    En over een week of 20 zijn we allemaal hopelijk lekker aan het genieten van onze babies.....
    Het is me wel meegevallen hoe snel de tijd gaat hoor....ben beniewud of het nu nog altijd zo snel zal blijven gaan....gr heidi

14. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden!

Veraatje mooie lijst! Toppie mijn complimenten voor je!

Patricia het water loopt me in de mond van je traktatie!

Christie, Wat super zijn eerste stapjes!

Mijn buik is ook heel groot.. Had ook al een buik van mezelf.. Maar ik draag mijn buik nu ook helemaal naar voren..

Heidi, Ik ben het met je eens.. Liefst na week 32 en nog beter gewoon richting 40 weken!

Meiden een fijne dag allemaal!

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo klinkt het wel allemaal erg dichtbij zeg :D
    Straks zitten wij allemaal gespannen te wachten totdat de volgende gaan bevallen, iedereen met zijn mobiel naar bed toe hahahaha leuk leuk!

Hier trouwens een foto van het huis tegenover ons:

16. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Vond het ook super spannend hoor! Ik vind het allemaal ook heel snel gaan! De weken vliegen vorbij!

Jeetje dat is idd geen leuk uitzicht meer.. Maar gelukkig ga je verhuizen.. Wanneer?

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    We krijgen vanaf september 2008 een stadvernieuwingsurgentie, dus dan mogen we gaan reageren...hopelijk dat we aan het einde van 2008/begin 2009 een ander huisje hebben!
    We hebben al een brief gehad met de regels enz. De woningbouwvereniging betaald de eerste 2 maanden de huur van je nieuwe woning, zodat je geen extra kosten heb aan huur. Als je een huis heb aangenomen krijg je zodra je schriftelijk je huur opzeg voor dit huis je eerste deel van de vergoeding € 3000,00 en als je de sleutels inlever van je oude huis krijg je het restant van € 2500,00.
    Eind juli/begin augustus komt er iemand op bezoek om je wensen door te nemen enz..dus ben benieuwd :D

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja, dat bederft zeker het uitzicht.

Bij ons heeft de gemeente Utrecht ook weer wat leuks bedacht.
    Bij ons gaan ze bijna alle weilanden volbouwen met een nieuwe woonwijk. :(
    Dat moet klaar zijn in 2030, maar goed dan heb je wel jaren overlast van heien e.d. Ze mogen alleen niet bouwen op het stuk weiland waar we direct op uitkijken want dat valt weer onder onze eigen gemeente en daar staat duidelijk in de bestemmingsplannen dat het niet mag. (Voor zo lang het duurt want die kunnen ze natuurlijk ook weer zo aanpassen)

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Goede morgen allemaal,

Jeetje ik kon vanochtend mijn bed echt niet uitkomen! Maar ik heb ook nogal onrustig geslapen: geen enkele houding lag me lekker :( .

Ziet er lekker uit die appeltjes Patries!

Nannie veel plezier met je echo.
    En dat geldt natuurlijk ook voor alle anderen die een echo of controle hebben vandaag.

Sann ik had laatst ook zo'n soort van pijn als je omschrijft. Het heeft 2 dagen aangehouden en is toen vanzelf weer gegaan. Maar het hoeft natuurlijk absoluut niet hetzelfde te zijn als wat jij had. Als je het inderdaad niet vertrouwd, ff de VK bellen.

Nou ik ga weer even aan het werk. Ik meld me later weer.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De weken gaan echt snel voorbij zo.
    Ben echt blij met jullie op het forum anders was de tijd een stuk trager gegaan voor mijn gevoel.

Deel Deze Pagina