Vervelend is dat he! En heien is helemaal geen pretje Heb op TV weleens gezien dat mensen hun huizen gewoon verzakte omdat ze in de omgeving langdurig aan het heien waren, nou hele rechtzaken met de gemeente enz. Gelukkig bestaan er nu bestemmingsplannen, maar zoals je zeg: als ze ergens geld in zien, dan passen ze dat gewoon aan..al is het doordwingen en wrikken.
Voelen jullie partner nu de baby duidelijk..? Of zijn er nog meiden waarbij dit niet is..? Gisteren lagen we op bed film te kijken, en de kleine was een partij druk Meestal als Manuel zijn hand erop leg word hij rustig, maar nu was hij echt driftig tegen zijn hand aan het schoppen en duwen, dat hij op een gegeven moment zei: HE KLEINE MAN GA JIJ EENS SLAPEN! Soms als ik op de bank zit, dan zie ik heel mijn buik op en neer gaan, van boven naar beneden, van links naar rechts..of steek er opeens iets uit mijn buik hihihi ben wel blij dat ik hem nu elke dag voel, dat geef toch een soort van geruststelling. Eerst moest je maar wachten op je controle om te weten of alles nog goed was met de baby, en nu krijg je de hele dag door die bevestiging.
Zo goedemorgen dames, nog steeds geen berichtje van Vergo zie ik..Afwachten maar. Ik heb heell onrustig geslapen, ik droomde dat ik vermoord werd maar ik was niet dood en toen kon ik nog naar het ziekennhuis lopen(jawel in een droom kan alles he ) en degene die mij neergeschoten had was daar de dokter..naja verschrikkelijke droom dus schrok om half 5 wakker en kon niet meer slapen de kleine was vanochtend wel heel druk dus heb daar toen maar lekker rustig van genoten..
Gelukkig wordt er nu nog niet gebouwd dus we genieten nu nog maar even van de weilanden. Niels voelt de kleine nu ook elke keer als hij aan mijn buik voelt. Ben er ook wel blij mee dat je nu iedere dag bevestiging hebt dat de kleine okee is als hij schopt. Heb je de drukker al gebeld?
wat een droom joh! Je ben doodgeschoten door de dokter van het ziekenhuis, die je daar weer tegenkwam omdat je lopend naar het ziekenhuis ben gegaan voor hulp..hihihi zwangerschapshormonen toch Gelukkig heb je daarna nog wel lekker kunnen genieten van de kleine in je buik
Goedmorgen... Ik voel die kleine heel goed haha, hij was gisteravond echt druk. Maar dat is ie dan een halve minuut dat ie helemaal wild word en dan voel ik gewoon weer rustige bewegingen in m'n buik. Ben wel moe want kon niet stoppen met verven in de babykamer (die meubeltjes) alleen dat verf op waterbasis vind ik maar niets Toen heb ik nog een kast uit mekaar gesloopt, de hele badkamer leeggehaald blablaalblab... Toen ging ik een boek lezen waaruit ik niet meer los te weken was zucht... Om 3 uur ging het licht uit maar kon ik niet slapen... maar ze zijn nu met die badkamer bezig Hij stond om 8 uur al voor de deur en gaat uiterlijk om half 4 weg, dan ga ik dan wel even slapen want ik val om Over die pijn, dat heb ik ook... Ik loop vaak krom van de pijn en vind het ook best wel eng soms. Maar jah, het is extreme bandenpijn... Rustig aan doen...
Nou dat was een zeer kort telefoongesprek met de drukker zelf. Het was totaal geen probleem! Je kan tot aan de geboorte gewoon dingen laten aanpassen voor het kaartje omdat de proefdruk in de PC staat opgeslagen. Manuel kan dus gewoon na de geboorte bellen om de geboortedatum, gewicht enz door te geven en kan daarbij gelijk vermelden dat de kleine Nilo ipv Jayden gaat heten met zijn roepnaam. Zoo weer een zorg minder zeg.. Owww zijn ze begonnen ML, wat een nachtbraker ben jij zeg
Naar hè dat soort dromen. Zo droomdeik vorige week dat ik mijn kat dood vond op zolder in een grote plas bloed. En drie keer raden. Komt Niels zaterdagochtend naar beneden van zolder en meldt er ligt wat bloed op de zolder en ik kan Sammy niet vinden. Je begrijpt dat ik gelijk een flashback kreeg naar mijn droom. Gelukkig was er niets met de kat maar door een vechtpartij tussen twee andere katten had er een zijn poot opengehaald.
Jaha, we worde gelijk gestraft wanneer we teveel tegelijk doen. Hoop dat je vanmiddag als die gasten weg zij nog ff kan tukken.
Ja was geen enkel probleem volgens hem. Er zijn natuurlijk kindjes die langer in het ziekenhuis moeten blijven, of waar complicaties zijn opgetreden..dan moet het kaartje natuurlijk altijd aan te passen zijn zeg hij. Top dus
Las net bij de maart mama's dat de laatste maart mama nu in het ziekenhuis aan de CTG ligt met 4cm ontsluiting en regelmatige weeën.
Ow die mama Nona ofso..ja die arme meid he! Jeetje lijk mij verschikkelijk als je dan als enigste overblijf, en de rest zit lekker over voedingen, knuffelen enz te kletsen. Hopelijk beval ze vandaag en kan ze zich bij de rest van de mama's aansluiten!
Vraag me af hoe Vergo dat gaat doen, als de kleine sterk genoeg is om te overleven. Ze heeft waarschijnlijk 1 geboortekaartje gepland maar wat nu als de andere nog een maand of wat blijft zitten? Lijkt me echt raar, krijg je straks vragen van hoeveel schelen je kinderen en dan antwoord je twee maanden. Ik zie nu de verbazing bij mensen al voor me. En ook voor de kinderen. Dan ben je een tweeling maar je scheel wel twee maanden o.i.d.
Ik denk dat ze voorlopig niet meer uit het ziekenhuis kom totdat de tweede ook geboren is, dus misschien als wij beginnen met bevallen dat zij met de kleintjes richting huis komt. Vervelend he, al heb je een tweeling toch hoop je het wel wat langer vol te houden..ook voor haar man verschikkelijk natuurlijk. Je werk, huishouden, ziekenhuisbezoeken..je leven staat echt op zijn kop en zal nog wel even zo gaan voortduren.
Ja die droom was zo echt ook.. Ik moet nog doorgeven hoeveel geboortekaartjes we moeten hebben..ik zit nu op 80. Hoeveel extra bestellen jullie er?
Ik zit op 75 geboortekaartjes, en dan gaan we wel makkelijk redden hoor..hebben we er nog een paar reserve. Ik zou sowieso ongeveer 10 extra kaartjes bestellen, want nabestellen is meestal een stuk duurder. En je krijg vaak ook kaartjes uit onverwachte hoek, dus heb je altijd over om na te sturen.
Wat is er veel gebeurd de afgelopen week. Heb nog net eerder gelegenheid gehad om overal op te reageren. Monkeylove, nog gecondoleerd. Inderdaad een vreselijke ziekte. Patricia, Daar ben je lekker mee, met zo'n schoonmoeder. Alleen nu toch een andere en heel verdrietige reden om jullie zoontje alsnog een andere naam te geven. Wel een mooie naam overigens. Silla, kan me voorstelen dat je er best wel van baalt dat je nu volledig ziek bent gemeld, maar wel lekker dat je nu volledig je rust kunt pakken zonder stress. De meest vreemde en enge dromen zijn voorbijgekomen. We dromen nu niet meer dan anders, maar onthouden ze wel beter. Zelf droom ik ook de meest onmogelijke dingen, maar ook mijn ergste nachtmerrie kwam laatst voorbij. Onze dochter van net 2 liep een mij onbekende open trap op en het einde van de trap kwam in zicht. Die trap hield zo maar op en eindigde met een soort van plateau zo maar in de lucht. Ik gaf een gil naar haar dat ze moest blijven stilstaan, spurtte achter haar aan en ze viel tussen de treden door naar beneden en bleef daar dood liggen. Daarna werd ik heel naar wakker en kon en wilde eigenlijk ook niet meer slapen. Hoop dat het goed gaat met de kleine Dylan en dat zijn broertje nog even een tijdje veilig bij z'n moeder in de buik blijft zitten. Verder heb ik helaas niks meer onthouden. (Goh, zwanger?) Hoop dat verder alles goed met iedereen gaat.
Ik zit nu op 85 en ga er 100 bestellen. Je vergeet toch nog altijd wel iemand. Of opa en oma willen een extra kaartje e.d. Ik hou er liever een paar over dan dat ik er net 5 tekort kon of zo.