Hoi meiden ik mag me ook bij jullie aansluiten Jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd! Ik heb een hele vreemde cyclus achter me liggen dus kan niet exact zeggen hoe en wat, maar m'n eisprong is denk ik maandag 15 okt geweest en 11 dagen later had ik al een positieve test..ook een vroege vogel dus! Morgen maar eens de gyn bellen aangezien we daar onder behandeling zijn. Echt super is dit...de bedoeling was dat ik met Clomid/hormonen zou beginnen en nu zijn we net daarvoor zwanger! FANTASTISCH! Echt misselijk ben ik nog niet, maar voel wel soms licht m'n maag een beetje draaien. Verder heb ik wel al last van m'n borsten, maar daar had ik al geruime tijd last van ...2 weken geleden ook al kliertjes op tepel opgezet. Verder af en toe steekjes net boven de liezen en soms wat ander/strak gevoel in m'n buik. Voel me verder heel goed. Alleen slapen is drama! Val best goed in slaap, maar wordt wakker in de nacht (door te moeten plassen) en val met geen mogelijkheid meer in slaap! Zal wel door de hormoontjes komen. Liefs van een gelukkige Mirre
@Mirre, gefeliciteerd en welkom bij de juli club. @Daisy, ik heb ook nergens last van en geeft toch een onzeker gevoel van zit het wel goed. Begrijp goed hoe je je voelt. Ik probeer er toch een beetje van te genieten en van het positieve uit te gaan.
Hoi dames, ik voelde met vier weken ook ongeveer niks qua misselijkheid en moeheid, dat kwam pas met zes weken. Dus wacht maar af........ (hoop natuurlijk dat jullie nergens last van blijven houden..)
Ik voel ook niet echt veel hoor, klein beetje gevoelige tepels maar that's it... Verder was ik wel heel vergeetachtig lately
Hallo! Iedereen als eerst van harte! Zelf weet ik sinds gister dat ik zwanger ben, vind het reuze spannend, (na een missed abortion en een vroege mk) Maar ik probeer er zo "positief" mogelijk tegen aan te kijken! zolang er geen bruin verlies/ bloed komt.. geen reden tot twijfelen.. Ik sluit me dus ook nog een beetje onzeker aan bij de juli (oww wat klinkt dat echt) mama`s! Groetjes
Hoi Anno Niem, Ik zag dat je ons al snel gevonden had. Welkom bij de juli 2008 mama's en nogmaal gefeliciteerd met je zwangerschap! Liefs Senninha
hoi, ik moest wel even goed kijken hoor Maar het is gelukt! En nogmaals bedankt (of als ik het bij de vorige vergeten ben Bedankt) voor de fellicitaties! jij ook gefeliciteerd Groetjes
Gefeliciteerd juli mamma's! Ik wens voor jullie allemaal een onbezorgde fijne zwangerschap! @ Droom..hoor je niet bij de juni mamma's gezien je banner Liefs!
Pfff... heb amper kwaaltjes joh, vinnet niet zo leuk maar ik hoor dat er meer vrouwen last van hebben dus het zal wel goed zijn... Ik bel toch maar morgen de VK... ben benieuwd naar mijn eerste afspraak... SPANNEND!
Ja erg is dat he? Ik heb af en toe wel steekjes in mijn buik, maar niet echt meer naar de wc, geen last van mijn (.)(.) Alleen wel kramp in mijn onderbuik, verder egt helemaal niets nog.... Nou moet het HCG natuurlijk nog behoorlijk toenemen maar toch... Het is gewoon een bevestiging van je zwangerschap als je met de geeikte zwangerschapskwaaltjes zit
Ik heb dus precies dezelfde kwaaltjes. En dat is inderdaad niet veel. Ik blijf gewoon maar hopen dat het goed gaat deze keer en wil er liever niet te veel aan denken. Waarom kunnen we niet gewoon in één keer 12 weken zwanger zijn? Dat is toch iets rustiger om mee te beginnen....
Ja precies, al die onckere weken die we tegemoet gaan... Dan kunnen die paar weekjes die met vakantie te snel voorbij gaan in ene zoooooooooooow onwijs langzaam gaan
Wat raar he? Ik zou nu ook het liefste mijn bed in duiken en dan over een aantal weken weer wakker worden. Ik vind het maar een stressvolle tijd en daar komt nog bij dat ik in de drukste periode van het jaar zit op mijn werk. Aan de ene kant lekkere afleiding, maar aan de andere kant.... Je zou toch blij moeten zijn, opgelucht en vrolijk als je ontdekt dat je zwanger bent? Waarom ben ik dat dan niet?
Ik kan er ook niet echt van genieten nog hoor, maar ik probeer het wel... Vorige keer was ik heel blij en toen bleek dat het niet goed zat sjah dan is het logisch dat je er neit alle vertrouwen in kunt hebben, maar we slepen elkaar er wel doorheen hoor en over 8 maanden zetten we een mooi, lief, schattig zoet babytje op de wereld hahahahha
Dat doen we. Toch ontzettend fijn zo'n forum waar je mensen tegen komt die precies hetzelfde meemaken.