Even een hele andere vraag. Hoe zorgen jullie ervoor dat bovenaan de quote in vette letter "xxxxx schreef:" komt te staan? Ik kan dat niet terugvinden in de FAQ.
Ja hoor Caro, ik begrijp precies wat je bedoelt. De Digi testen zijn wel fijn om te weten OF je zwanger bent, maar met de streepjes testen kun je zien of het hormoon toeneemt. Daarom heb ik zelf afgelopen woensdag nog een test gedaan (5w3d) Ik heb voor predictor gekozen omdat die bij 4w1d nog heeeeeel erg vaag was bij mij. En wat denk je? De teststreep was ongeveer 4 keer zo dik als de controle streep! Zodoende weet ik dat ik nu veel meer hormonen in mijn urine heb dan de week ervoor. En dat gaf me weer even een geruststellend gevoel. Dus inderdaad gewoon doen hoor, als je je daardoor beter voelt. Liefs, Lientje
Bij mij worden/werden de streepjes van de testen die ik gedaan heb ook steeds donkerder van kleur. Kijk maar eens in mijn album, daar zie je het duidelijk. MvM hebben mij terug gebeld, maar ze konden pas een afspraak maken met 5 weken, dus ze zou afgelopen woensdag bellen voor een afspraak, niks gehoord, ik heb me via de site maar weer opgegeven, als ik volgende woensdag niks heb gehoord bel ik maar ff terug. Slapen, ik slaap ook vrij slecht, soms ook wel 2 keer per nacht worden en dat ik dan op moet om te gaan plassen, er vervelend, en door de dag heen erg moe zijn. Groetjes Angele
Je hoeft alleen maar op het knopje 'quote' te drukken bij het berichtje wat je wilt quoten en dan kun je er gewoon ondertypen.
Hi ladies, Mss rare vraag... Maar "durven" jullie ook geen "grote boodschap" te doen?! Ik hoef niet elke dag zeg maar...Maar ALS ik dan moet zweet ik peentjes want ben als de dood voor bloedverlies, herkennen jullie dit?
Nee, daar heb ik geen last van. Ben blij als het eindelijk weer eens lukt! (want het gaat nu niet meer elke dag ) Ik moest wel direct aan dat boek van Aukje van Ginneken denken toen ik je berichtje las. Ken je dat boek? Daarin beschrijft ze ook dat ze totaal niet naar de wc durfde en dat ook een hele tijd heeft lopen uit te stellen.
Nee ken het boekje niet! Tja ik durf ook niet echt hoor naar de WC. Zeker deze dagen (in het verleden begon hier het bloedverlies) ik stel me continu voor...Oke Sil... de KANS is aanwezig dat je bloedverlies hebt. Maar zodra ik het wcpapiertje omhoog heb en geen bloed zie ben ik weer happy.
Tja, als het in het verleden het hier mee begon, kan ik mij voorstellen dat je daardoor angstiger wordt. Maar meid, dit keer komt echt alles goed!
Oh jee ik hoop dat het ook hier blij blijft. Nou dat bedoel ik dus. Als ik moet en het "gaat niet vanzelf" laat ik het voor wat het is. Ga zeker geen kracht bijzetten. Dan maar wat extra buikpijn maar het moet er "smooth" uitgaan zeg maar
irri he...dat onzekere gedoe...maar idd Veraatje...deze keer zit het goed Silla...we gaan allemaal hele mooie beebies op de wereld zetten over een paar maandjes!
Tja moet wel zeggen dat ik nu "spinneraggen" aan aders op mijn borsten heb en vanmorgen vond manneke dat mijn (.)(.) steviger aanvoelde. Dusss dat betekend (hoop ik) dat het nog steeds goed gaat. Maar goed, morgen is ook weer een spannede dag! Ik wou dat het dinsdag was, dan ben ik 5 wkn en voor het 1st dan "bloedvrij" de week doorgekomen hihihi
yeah...elke mile-paal aanpakken en van genieten! ik ga strks weer naar het toilet en dan hoop ik echt dat ik niets tegen kom op papiertje....heb trouwens flinke last bij mn middenrif..alsof het beurs is of spierpijn is....iemand idee hoe dat kan...ben niet gevallen of gestoten ofzo...
Zo ga ik dus elke keer naar de wc. Zo bang dat ik iets zie wat ik niet wil zien. Ook al heb ik daar geen ervaring in. De vorige keer had ik dus een ma. Das ook rot, je denkt de hele tijd dat het goed gaat omdat je geen bloedverlies hebt en dan hoor je zoiets. Daarom ben ik ook zo ontzettend bang voor de eerste echo (en de 2e en de 3e ) Maar van dat middenrif, ik zou niet weten wat dat is. Sorry.
Ik ben ook bang voor de echo! Al wist ik bij alle vorige echo's dat het al mis was, maar ja toch bleef ik ietwat hoop hebben. Ik heb dus nog nooit een kloppend hartje op de echo gezien. Ik hoop dat het deze keer echt goed gaat en dat ik over 2 wkn een mooi kloppend hartje op het scherm mag zien.
Hier ook nog geen kloppend hartje gezien. Wat zou dat mooi zijn als we dat binnenkort mogen zien! Dat wens ik echt iedereen toe!
hmm...heb niet teveel gegeten ofzo...nee het is een soort beurs gevoel....nou ja...miss niets bijzonders.... eerdere vervelende ervaringen maken je onzekerder he....ik heb het niet mee gemaakt, maar ik kan me heeel goed voorstellen hoe het moet zijn als ik bekijk hoe onzeker ik zelf regelmatig ben....met ekaar trekken we de boel, fijn om open met elkaar te kunnen praten...
Ik mocht met 7 weken, maar omdat ik het deze week totaal niet kan combineren met het werk, ga ik nu maandag de 19e. Ik moet dan wel eerder vrij hebben van het werk. Moet nog maar even nadenken hoe ik dat ga aanpakken.