Patries ik heb ook een voorliggende placenta maar wij gaan geen pretecho maken omdat we gewoonweg het geld er niet voor hebben. Ik zou wel willen hoor, dan zou ik weer naar baby's world in Leidschenveen gaan.
Heb nog een plekkie kunnen bemachtigen bij Babyview Het is doordeweeks, maar valt in de Paasvakantie dus niet zon drama als Björn wat later in bed lig..kan hij de volgende dag toch uitslapen! 6 mei om 19.20 uur \/ naar ons kleine ventje kijkennn
Gosh ben weer vergeten wie nou de buddy van Vergo was..kan diegene zich even melden? Als je Vergo nog sms of spreek, wil je haar dan succes wensen! Misschien is het leuk om een kaartje namens de Juli mama's naar haar te sturen in het ziekenhuis..ik wil dat best wel regelen als jullie het leuk vinden, moeten we alleen even erachterkomen waar ze ligt..
*inbraak* @Vergo meid,van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Dylan,ik hoop dat alles goed gaat en goed blijft gaan! @Broertje van Dylan,blijf jij nog maar ff lekker bij je mama in de buik zitten hoor! Meis,heel veel succes en sterkte de komende tijd! Ik denk aan jullie! Liefs en een dikke knuffel voor jullie! *uitbraak*
Hoi meiden, Ik heb een verschrikkelijke klote nacht achter de rug met een flinke migraine aanval. Ben vandaag ook thuis gebleven helaas is de aanval nog niet weg en heb ik veel pijn! Patricia ik ben de buddy van Vergo! Lijkt me een leuk plan ik zal haar zo even proberen te smsen. Gisteren reageerde ze erg snel op mijn berichtjes! Ik laat het jullie zsm weten als ik iets heb gehoord! liefs Nina
Nina is volgens mij haar buddy. Weet alleen hoe ze van haar echte voornaam heet en in welke plaats zij woont.
Hihihi Senninha, leuk he Nina, dat is goed meid..hopelijk reageer ze snel! Ik heb op haar Hyves een link gevonden naar een weblog over de tweeling, in het gastenboek staat nog niets over de geboorte vermeld dus ik heb even een privebericht gestuurd om ze te feliciteren met Dylan en of we eventueel het adres van het ziekenhuis mogen voor een kaartje.
Hoi meiden hier even wat meer buddy nieuws! Ik kreeg zojuist een nieuwe sms! He buddy, de tweede is gisteravond geboren om 21.14 en hij heet Dinand. Hij weegt 900 gram. Hij is stabiel en naar omstandigheden gaat het goed. Het was erg zwaar en het is allemaal afwachten. Ik heb hier waarschijnlijk ook internet dus als het lukt laat ik iets van me horen! gr Vergo! einde buddy bericht! xx nina
Trouwens als we zo door kletsen redden we hetwel hoor voor 30 april die 1000 blz. We zitten nu al bijna op de helft!
Lieve Vergo en man, Ook van harte met de geboorte van jullie Dinand! Ik hoop dat hij ook net zo'n vechtertje is als zijn broertje. Liefs Sen.
Patricia leuk idee van het kaartje Buddy Kwebbels heb jij toevallig een lege sms van mij gehad vanmorgen? Zo ja sorry... had hem unlocked in mijn tas zitten en tijdens het fietsen heeft hij volgens mij mijn hele contactenlijst zitten af-sms'en
Lieve Vergo en man, Gefeliciteerd met de geboorte van Dinand. Ik duim dat alles goed gaat en dat deze 2 kleine vechtertjes snel zullen aansterken. Liefs, Christie
Hoi Patricia, Ik heb haar zojuist terug gesmst en gefeliciteerd namens ons alle! Tevens heb ik haar gevraagd of ze het een goed plan vond als we haar iets willen toesturen! Zodra ze reageert zal ik het jullie het komen melden! xx nina
Jeetje de 2e is ook al geboren! Vergo&Partner gefeliciteerd... Enne Dylan..zo ben je niet meer alleen en kunnen jullie nu samen de strijd aan! Hier in Haarlem wordt flink voor jullie geduimd! Welkom Dinand! Je miste je "grote" broer zeker hè? Ik hoop dat jij en je "grote" broer elkaar zo beter kunnen steunen! Doe jullie best kleine vechters! Veel liefs "tante" Silla