ik de ook mee met het kaartje dan. vergo en man, ook gefeliciteerd met dinand. jemig meid ik schrok er toch weer van hoor, had gehoopt dat deze knul wat langer bij je zou blijven. hier staan de kaarsjes te branden. veel liefs susanne
ik weet natuurlijk nog niet of Vergo het een goed plan vindt maar misschien kunnen de meiden die graag willen meedoen een persoonlijke groet naar mij mailen via een PB! Dan draai ik die allemaal uit en stop ik bij de kaart! Dat is misschien wat persoonlijker! Besluit ze liever anoniem te blijven met adres dan stuur ik de berichten perssonlijk aan haar door! xx nina
hey allemaal. ik doe ook graag mee met het kaartje. vergo en man, heel veel geluk gewenst met de beide jongens. hopen dat ze het goed blijven doen! veel succes ermee! veel liefs wendie
Vergo en man, ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van Dinand! Ik hoop dat ze beiden vechtertjes zijn en dat alles goed mag verlopen!
En anders het adres van het ziekenhuis waar ze ligt of in ieder geval waar de kleintjes voorlopig liggen. Dan kunnen we toch zelf een kaartje sturen en blijft haar thuis adres privé.
Ik heb nu voorgesteld aan vergo om adres van ziekenhuis aan mij door te geven zodat ik evt berichten en kaartjes kan doorsturen van iedereen! Vandaar dat ik dacht dat het misschien makkelijk zou zijn als jullie een persoonlijke groet via de PB aan mij door te geven zodat ik ze centraal door kan sturen bij de kaart via de post! Als Vergo geen bezwaar heeft dat ik het adres aan meerdere geef meld ik dat direct! Ben dus nog even in afwachting van haar antwoord! xx nina
Hoi lieve meiden, Hier heel snel een kort berichtje van mij. Ik las al dat Nina me gesmst hebt dus zal ik haar zo mijn zh adres sturen, we zouden het erg gaaf vinden om kaartjes te ontvangen. Dit weekend is erg zwaar geweest en erg plotseling. We hebben twee mooie kleine zoontjes en ze zijn erg sterk. Ik lig in utrecht in het umc en dan wel het wilhemina kinderziekenhuis. Als ik hersteld ben mag ik waarschijnlijk naar het Ronald Mac Donald huis, maar dat horen we vanmiddag van de kinderartsen. Dylan heeft het erg zwaar hij is nog steeds zn geboorte niet teboven. Hij heeft een beetje last van zn bloeddruk en ademhaling. Dinand gaat wat beter en is stabieler en ook wat groter. We hebben een camera op ze staan en ik kan ze zien vanuit mn kamer. Ik wil jullie allemaal hartstikke bedankt voor jullie hartverwarmende woorden dit doet ons erg goed na zo'n zwaar weekend. Dikke Kus Vergo
Hi Vergo! Ik ga je zeker een kaartje sturen meis! Gister heeft de hele dag een kaarstje voor jullie gebrand en brand nu weer! Het gaat helemaal goed komen meis! Veel liefs en sterkte en hele dikke knuffels voor je kleine kanjers! Silla
nou daar is dus de kersverse moeder zelf! Ik vind dat jullie erg sterk overkomen maar dat had ik je al gesmst! We gaan met z'n alle keihard duimen! Zodra ik je gegevens per sms heb ontvangen zal ik dat aan de dames die dat willen persoonlijk doormailen! Gaan we ervoor zorgen dat er een stapel kaartjes jullie richting op komen! liefs nina
Lieve Vergo, Wat zul jij een schrik achter de rug hebben zeg samen met je man en familie. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd! En ik hoop dat Dylan ook snel wat sterker mag worden en dat je over een tijdje je twee grote wonders mee naar huis mag nemen!
Lieve Vergo, Wat fijn om wat van je te lezen. Heel veel sterkte de komende tijd en je kleine mannetjes zijn vechters let maar op. Ik ga een mooie kaart voor ze uitzoeken en stuur ik op. Dikke knuffel voor jou en je mannetjes, Christie
Lieve Lieve Vergo Meid wat zal jij een paar angstige dagen hebben beleefd, en dan nog ook natuurlijk bevallen van twee prachtige zoontjes. Ik wil jou en je man bij deze van harte feliciteren met Dylan en Dinand En nu ze bij elkaar zijn zullen ze elkaar vast helpen om twee hele grote en gezonde knullen te worden! P.S. ik bedoelde ook het adres van het ziekenhuis, voorlopig zal je daar wel blijven liggen met je twee mannetjes Nina, als je het volledige adres, kamernummer en naam heb zou ik graag een PB'tje van je willen ontvangen..
Nina ik heb je een berichtje gestuurd voor de kaart van Vergo hoor! Vergo heel veel sterkte meid en zoals je leest duimen we allemaal hard met je mee. Onze huizen zijn verlicht van de kaarsjes die voor jullie kleine mannen branden. Geef ze maar voorzichtig een dikke zoen van ons en dan gaat het helemaal goed komen. Doe je zelf ook rustig aan! Wat betreft de geboortekaartjes, wij bestellen er ong. 10 - 15 meer. We hebben wel een heel bijzonder iets in gedachten, dus we zijn benieuwd naar de reactie.
meiden ik heb inmiddels de adressen. Dus wie wil stuur me even een PB dan geef ik je het adres! Ze gaf zelf aan ze vandaag nog naar een andere kamer wordt verplaatst dus die is nog onbekend. Ze kan me dat wel later door smsen maar ze heeft dus ook haar woonadres doorgegeven! Wat is denken jullie handiger om te doen? Ziekenhuis zonder kamer nummer of evt naar huisadres sturen? xx nina
Nina lijkt me makkelijker als er wel een kamernummer bij staat? Weet niet hoe de rest van het adres eruit ziet: Kraamafdeling? Zo ja dan zal het wel goed gaan lijkt me. Als ze geen bezwaar heeft kan je ons ook het adres van thuis mailen, dan neemt haar man het vast mee naar het ziekenhuis? Op onze 'eigen'hyves site heeft ze haar adres ook geplaatst zag ik net.