Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zo kom mij even melden, kom net terug van het Politiebureau.
    Ben er eerst even met Manuel langs zijn woning gereden want hij is in Vlaardingen beter met straatnamen als mij en daarna naar de politie.
    Ze hebben een proces verbaal gemaakt, 2 stuks. Een voor het verlaten van een plaats van delict (blijk erg strafbaar te zijn) en 1 voor openbare geweldpleging naar mij toe.
    Er is sinds vandaag een nieuwe systeem voor dit soort zaken, ze worden nu binnen 48 uur in behandeling genomen omdat dit soort zaken vaak verwaterde bij de Politie. Ze gaan nu bij deze man langs om hem te arresteren :confused: en te verhoren, ik word dan gebeld om hem ook herkennen dat hij het was. gelukkig was ik er snel bij dus kon veel dingen beschrijven, zoals uiterlijk en kleding enz. Politie nam het wel serieus, zeker omdat ik hem te hulp ben geschoten, en daarna een flinke zet heb gekregen van hem.
    Politie snapte dat Manuel wel verwacht snel iets te horen, hij zei tegen die agente: als ik merk dat jullie hier niets mee doen, dan ga ik voor de deur wachten net zolang totdat hij naar buiten kom. Ik sta niet toe dat hier in NL met zoveel politiemensen mijn zwangere vrouw tegen de auto word geduwd :evil: Dat snapte zij volkomen, maar ze garanderde dat de zaak binnen 48 uur word opgepakt en aktie word ondernomen. Dus we wachten nu maar een telefoontje af. Ga even Björn badderen en op bed leggen!

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Was een schade-expert van de Politie aanwezig, die heeft ook foto's gemaakt en een globale schatting gemaakt. Die klap is goed voor haast 800,00 schade :confused: dus hopelijk kunnen we het snel op deze man verhalen want dat geld hebben wij nu ff niet, en ben niet van plan dat voor te gaan schieten.

3. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @patricia01: zullen hier voor je mee duimen!

Verder hier weinig gebeurd vandaag, kleine heeft vakantie dus lekker heel de middag in het binnenbad gelegen, wat gelukkig geen glijbaan heeft! anders was ze niet te houden! enne mama is normaal al niet snel nu helemaal niet:)

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Tjonge Patricia, wat een rare mensen heb je ook op de wereld. Wel fijn dat de politie het zo snel oppakt, hopelijk komen jullie eruit want 800 euro schade aan je nieuwe auto daar word je niet blij van.

Nannie, veel plezier met je echo vanavond.

ML, veel sterkte vanavond.

Ik moet de hele dag al aan vergo denken. Ik hoop zo dat het goed gaat komen met haar twee ukkies.
    Het drukte mij ook wel met de neus op de feiten dat het ook mij zou kunnen overkomen en dat wij er nog helemaal niet klaar voor zijn.

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Fijn Patricia dat ze dat nu snel oppakken. Ben benieuwd! Wel heftig hoor!

6. Lees het nu pas over Vergo! Jezus, hoop echt dat ales goed gaat? kon niet alles terugvinden.... hoe zit het nu precies? de eerste is de 5de geboren en de 2de?
    schrik me hier echt rot van....
    duimen draaien overuren!

liefs rensie

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

ML: veell sterkte vanavond bij het afscheid!
    Patricia: gelukkig dat er actie word ondernomen want dit kan natuurlijk niet, en schade van 800 euro dat is niet niks zeg :confused:

Ik heb een nieuwe foto van mijn buik in mijn album gezet, hij is gemaakt met de webcam want mijn vriend heeft de digitale camera mee..hij stond ook op zwart wit en ik weet niet hoe ik dat weer normaal kreeg maar goed..
    Mijn vriend heeft weer vertraging opgelopen op weg naar huis :( zijn moterblok is van zijn auto afgeklapt(wat ik er van begreep) en de sstukken lagen op de weg..hij staat nu in Oostenrijk en zijn auto word dus weggesleept..morgen krijgt hij dan een andere auto en dan komt ie naar huis..Zulke dingen gebeuren nou altijd op de terug weg :x
    Vanavond heb ik een proefkapsel voor de bruiloft in gehad..mijn zus is kapster dus die heeft er iets heel moois van gemaakt! was erg tevreden..

8. kwebbels

Haar tweede zoon is 6 april geboren..Dylan en Dinand. Alles gaat nu naar omstandigheden goed wat ik begrepen heb(een paar pagina's terug staat een bericht van Vergo zelf!). Ik kan het zelf ook nog niet echt bevatten en het is ook heel vaak in mijn gedachte hoe het nu met de 2 jongens gaat..

9. hoi,
    weet een van jullie trouwens wanneer de kortingsadagen van de prenatal zijn? ik las hier dat die bijna waren maar kan het niet terugvinden....

liefs rensie

ps kwebbels, gelukkig alleen autoschade!

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje Patries! Wat een gedoe zeg...
    Breek me de bek niet open over ouderen...ik kan daar nog wel een boekje over schrijven.
    Maar goed hoor dat je er werk van maakt!
    Ben je wel al een beetje van de schrik bekomen?

ML, heel veel sterkte buddy! Ik zal aan je denken vanavond en woensdag!

Veel liefs!

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Daar was ik weer... Pffff... was heftig hoor.
    Was heel raar om haar zo te zien, een omhulsel...
    Al dagen denk ik steeds terug aan alle dingen die we hebben meegemaakt... :cry:

Verder ga ik vanavond maar vroeg naar m'n bed. Leroy heeft koorts en is verkoouden dus ga even lekker bij hem liggen...

13. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hee Meiden!

Vergo, gefeliciteerd met Dinand en ook ik ga voor jullie duimen dat beide jongens opgroeien tot gezonde knullen!

Jeetje patricia wat een verhaal zeg. Waar haalt die man het lef vandaan om na je hulp jou met je zwangere buik een duw te geven. Goed van je dat je er werk van hebt gehaald!

ML heel veel sterkte met het afscheid vanavond en komende woensdag!

Ik las dat er meer mensen nog geen buddy hebben. Ik dus ook niet. In het begin leek het mij ook niet echt nodig, maar na al die gebeurtenissen hier kom ik daar toch wel van terug. Dus als er nog iemand een buddy zoekt?

Verder gaat het hier zijn gangetje. Net weer zwangerschapsgym gehad. Was wel leuker dan de eerste keer. We hebben oa ademhalingsoefeningen gedaan. Erg ontspannend.

Grt,
    Lee

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Er zijn nog vier dames in de lijst waarbij niets achter staat.
    Dus wie weet iets over Stef, Patricia34, Tonca en Mandarijn?

15. kwebbels

Ik heb trouwens zulke leuke truitjes bij de zeeman gekocht :D Ik kon bij de prenatal en hema toch niet echt slagen, zag niet echt iets wat naar mijn smaak was. Ik denk loop voor de gein de zeeman maar eens binnen..Heb 1 leuk pakje, een leuk truitje en een pyamaatje(tenminste ik vermoed dat het een pyamatje is :rolleyes: Het is een pakje met druknoopjes aan de voorkant en korte mouwtjes en korte broekspijpjes)..echt leuk, ga dan denk ik ook maar eens bij de wibra kijken.. :rolleyes:

16. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje Patricia wat een ongelofelijke oetl*l zeg. Dat is toch niet meer normaal. Voor hetzelfde geld kom jij helemaal verkeerd terecht. Waar moet dat toch heen? Wel goed dat je die eikel gevolgd bent om te zien waar hij woont.
    Tja en € 800,- schade heb je zo. Wij hadden laatst ook een schade van € 500,- en dat was een kras op de wiegkas van, pak em beet, 5 cm lang en 3 mm breed. Waar heb je het over!?

Ben benieuwd of hij inderdaad opgepakt wordt en gaat opdraaien voor de schade. Heb je toevallig geen no-claim garantie op je verzekering lopen. Dan kan je de schade in geval van nood altijd op je eigen verzekering claimen zonder dat je terugvalt in schadevrije jaren ofzo. Je blijft alleen een jaartje hangen op dezelfde trede. Maar natuurlijk hoop ik dat dat niet nodig is en opoe de schade zelf kan declareren.

17. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Veraartje,

Heb even gekeken bij de gebruikerslijst.

Manderijn is wel actief geweest op andere onderwerpen maar niet hier.

Patricia 34 is hier 16 maart voor het laatst geweest en zou 25 maart weer een echo krijgen voor het geslacht en het laten horen. Ze is daarna nog wel op andere onderwerpen actief geweest zag ik.

Stef is ook nog steeds actief op andere onderwerpen. Kon zo snel niet vinden wanneer ze het laatst hier is geweest.

Tonca heeft hier 25 maart voor het laatst een berichtje geplaatst waarin ze vertelde dat ze een jongetje krijgt. Daarna is ze niet meer hier of ergens anders actief geweest.

Lee

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff ben ik een weekendje niet hier geweest, lees ik dat Vergo bevallen is! Gefeliciteerd met Dylan en Dinand. Hopelijk worden ze snel groot en sterk! heftig hoor!
    dacht ineens dat wij toch echt met geboortekaartjes etc. aan de gang moeten....

verder heb ik wel even vluchtig doorgelezen, maar kan het allemaal niet onthouden.
    Nick is twee nachten aan het spoken geweest, dus ga zo mijn bedje opzoeken. ben echt total loss en jullie kletsen er allemaal flink op los. Houden jullie ook nog een beetje rekening met werkende dames :) ;)
    en dan heb ik volgende week ook nog een weekje vakantie, dan is het daarna natuurlijk helemaal niet meer te volgen...

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Trusten allemaal.

Deel Deze Pagina