Lee: ik ga een weekje naar Hoogerheide, dus niet zo ver weg, maar een lekker bungalowpark met zwembad, speeltuin, zandbak, dus Nick kan zich wel vermaken. En opa en oma gaan ook mee, dus oppas bij de hand. Ook wel lekker als ik een keer wil uitslapen.... ML beterschap voor Leroy. en hopelijk gaat het slapen beter. Hier vannacht in elk geval wel weer geslapen in plaats van liggen luisteren naar Nick die ligt te schaterlachen midden in de nacht....pff heerlijk. Shennina: ik laat geen mailtjes in mijn mailbox komen...dan staat hij vast helemaal vol, dus ik kijk maar gewoon regelmatig.... Christiea: jullie dus ook nog even lekker op pad straks na de bruiloft. Plopsaland indoor schijnt echt leuk te zijn. Nick geeft nog geen moer om televisie, dus een held kan hij nog niet hebben. En steijn het stappen nu echt ontdekt! lekker hoor... knuffelkonijn hier kan ik sporadisch vaststellen wat ik voel aan ledematen van ukkie, maar verder laat ik het ook maar gebeuren. Lisette: succes met de rijlessen. Lijkt me wel vermoeiend nu zo in de zwangerschap. Maar wel lekker als het nog lukt, kun je straks ook wat makkelijker er op uit. Naomi: persoonlijk zou ik niet voor de angelsound gaan. Als je je zorgen maakt zou ik even overleggen met de VK. kan natuurlijk zijn dat je uk zich net effe anders gedraaid heeft waardoor je even wat minder voelt. Ook als je drukker bent kan je uk zich even minder melden. Of als hij wat vaker slaapt om effe te groeien... essie: wij willen ergens in september ook nog effe weg aan het einde van mijn zw. verlof. in mijn bevallingsverlof zit er niet meer in. De planning is nog steeds om tot 4 weken voor mijn uitgerekende datum door te werken.... Mispiggle: fijn dat alles zo lekker loopt nu en de tijd vliegt. Dan is je verlof ook zo aanstaande.... Zo nou ga ik weer werken, want ik ben aan het spijbelen...
Essie wij willen er ook nog wel even uit maar zitten helaas gebonden aan de schoolvakanties van Sven. Hij heeft de 2e week van juni nog een week vrij maar om nou met 37 weken nog ergen heen te gaan zie ik nie zo zitten. Wij gaan de laatste 2 weken van augustus op vakantie en misschien kijken we nog tegen die tijd voor een last minute in de herfstvakantie.
Dat met de hoeveelheid mailtjes val wel mee. Als ik 2 dagen niet geweest ben krijg ik van de juli mama's maar 1 mail dat er nieuwe berichten zijn. Dan wordt er geopend bij het bericht wat ik als laatste heb gelezen. Dan kan ik bijlezen en krijg ik weer een nieuwe mail als er daarna weer nieuwe berichten zijn geplaatst. Dus zit je een ochtend op het forum en je leest continue mee dan krijg je wel iedere zoveel minuten een nieuwe mail. Deze gooi ik ook weg zodra ik weer ben bijgelezen.
hey dames, vanmiddag mag ik weer naar de vk en daarna wordt het om de 3 weken. mijn buik begint al goed te groeien en begint echt in de weg te zitten
Zo vanacht weer heel slecht geslapen. Had toch weer wat weeen, terwijl het de afgelopen weken na mijn ziekenhuisopname toch redelijk ging.... Balen! Moest ik vanmorgen mijn werk weer afbellen. Gelukkig was alles snel geregeld. Dus nu ga ik al mijn diensten maar dubbel inplannen dat er altijd iemand samen met mij werkt (dan kan ik afbellen als het niet gaat of naar huis gaan als ik het niet trek). Heel de ochtend in bed gelegen en nu ga ik even douchen. Zometeen een afspraak bij de therapeut. Wordt ik waarschijnlijk heerlijk gemasseerd. Heb mijn zwangerschapsbadpakken binnen haha. Dus kan gaan zwemmen. Wilde eigenlijk morgen al gaan, maar lijkt me nu niet zo'n goed idee. Dan maar volgende week een keertje proefzwemmen om te kijken of ik het wat vind (gewoon vrij zwemmen hoor. Nou zal wel dobberen worden )
He meiden, BD1, Doe je het allemaal rustig aan meid? Suces met zwemmen! Jes en Kwebbels, Wat een mannen toch op deze wereld.. Maar je ligt nog in de markt zoals ze wel s zeggen! Maar sommigen hebben geen verstand idd.. ML Heel veel sterkte komende dagen! Essie, WIj zijn net even een weekje weggeweest.. Het was heerlijk even lekker ontspannen! En in sept gaan we een weekendje! Ik zou zeggen als je het kan doen, Moet je het doen! Verder gaat het hier zijn gangtje.. Heb vannacht voor het eerst met een voedingskussen geslapen.. Wat een verademing! Ik krijg trouwens ook steeds meer druppeltjes vocht uit min tepels Verder ben ik bezig met een muursticker.. Deze zou ik graag naast de commode willen hebben.. Dan kijkt ie op de kleine.. Ben heel beneiwud. Liefs
Goedenmiddag dames Nou buddy bed81, je zet me niet gelijk aan het werk he wel rustig aandoen hoor, je kleine moet nog wel even blijven zitten. Waardoor komen voortijdige weeen eigenlijk? Had eerder even snel alles gelezen, maar ben het ook weer kwijt (sorry) Hier is alles goed, druk terwijl ik niet veel mag doen, maar goed... Morgen lekker behangen is dat weer een gedeelte wat dan gedaan is. Nu wacht ik op mijn bestelling kralen 8)
Ik kom hier ook eens om de hoek kijken. Hier gaat alles goed. Ik voel de kleine nu bewegen. Waarschijnlijk aan het omdraaien, want ik krijg allemaal wat schopjes. Zaterdag hebben we onze 3d pretecho. We zijn zeer benieuwd naar alles. Ik kijk er ook reikhalzend naar uit. Verder ben ik aan het aftellen naar m'n verlof. Nog iets van 7 weken en dan mag ik eindelijk gaan genieten... Gr. Bianca
Middag meiden, kom mij ook even melden. Gisteren na het douchen tijdens het afdrogen voelde ik opeens een pijnlijke plek in mijn zij, een grote blauwe plek! Waarschijnlijk ben ik met de duw tegen de spoiler op de kofferbak aangekomen. Had het nog helemaal niet gevoeld totdat ik mezelf ging afdrogen. Vannacht werd de pijn steeds erger en deed op een gegeven moment zelfs het ademen pijn. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, en midden in de nacht wakker geworden van vreselijke krampen in mijn benen..sjesus ben een halfuur over het koude laminaat gaan strompelen en een glas melk naar binnen gewerkt en mijn bed weer ingedoken. Vanmorgen met een beurs gevoel in mijn zij wakker geworden, en slaapgebrek ML, wij gaan weer naar Babyview Barendrecht Dit word de derde keer dat ik bij deze vrouw een echo heb hihihi 6 jaar geleden met Björn begon zij net die praktijk, afgelopen keer zat ze er nog steeds..en nu weer bij haar een afspraak! Even weinig bijgelezen, want ik heb echt moeilijk met zitten..dus duik zo weer op de bank want vanavond moet ik ook de traktaties gaan maken.
Bloem: wilde je vanochtend eigenlijk al sms sturen We doen het rustig aan en dan zakt het meestal wel weg. Waardoor vroegtijdige weeen komen konden ze niet zeggen. Toen ik in het ziekenhuis lag hebben ze de meest voorkomende dingen uitgesloten (obstipatie, blaasontsteking, etc) maar anders zou het of een bacterie / iinfectie kunnen zijn of het hoort gewoon bij mijn zwangerschap. Zo'n bacterie / infectie opsnorren heeft niet altijd zin omdat ze voor de meeste dingen niets kunnen geven, dus houden ze je gewoon goed in de gaten. Moet nu in ieder geval zeer rustig aan doen! Misschien dat ik gister iets te veel heb gedaan (al kan dat bijna niet, want doe heel de dag geen (@##^%& Wat betreft de weekendjes weg: wij gaan de eerste week van mijn officiele verlof een paar dagen naar de caravan van mijn schoonouders. Lekker beetje relaxen. En in september hebben we een lang weekend bij Landal geboekt in Limburg. Lekker met de kleine op pad.
Goh iedereen is nu echt druk bezig zeg met de kamertjes. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Bianca, spannend hoor een 3D echo. Veel plezier alvast.
Vervelend joh dat je er toch nog lichamelijk iets aan hebt over gehouden. Heb je al wat van de politie gehoord?
Het is dat je het er nu bij zegt dat hij weer terug verandert is, anders was ik toch echt even aan mijzelf gaan twijfelen, ha, ha.
wij gaan ook lekker een weekje weg in mei lekker naar limburg.......oinze nieuwe caravan uitproberen...... ik begin dus ook wat vocht uit tepels te verliezen vooral tijdens en na douchen.... Verder lig ik ook nog wel in de markt hier ondanks twee kinderen achterop mijn fiets en een dikke buik maakt het niks uit... Als het straks warmer wordt merk je er alleen maar meer van hier ook vrachtwagens die toeteren etc,,,,heb hier veel verkeer vanuit duitsland en er naar toe op de weg waar wij langs fietsen naar school toe.... Maar ype vind mij ook altijd mooi als ik zwanger bent zegt ook altijd dan heb je iets...en bij mij zie je van achteren echt niet dat ik zwanger ben.....lekker van genieten joh is toch een teken dat je mooi aantrekkelijk bent......! gr heidi
JJJJJJJAAAAAA nog 100 dgn te gaan en dan ben ik uitgerekend,al is het waarschijnlijk toch minder door die keizersnede met 38 wkn,,,,,, gaat hard hoor de tijd