ja onze caravan is met stapelbed voorin en daarnaast een treinzit die je ook kan ombouwen naar bedje erg makkelijk want in de drie persoonsstapelbedden blijft weinig ruimte over hoor en wij gaan er ook mee in de winter weg op wintersport... Wij gaan ook nog een weekeindje weg dit weekeinde al en verder zullen we in juni nog wel even de caravan een stuk verder de wei in rijden bij mijn ouders en dan daar even met de meiden zijn kan manlief nog knutselen aan de caravan en ik lekker ontspannen en de meiden lekker spelen op 3 hectare grond..... en dan gaan de meiden in okt met mijn ouders mee op vakantie voor een ruime week en gaan we misschien met de kerstdagen nog lekker skien maar dat ligt even aan de oplevering van de nieuwe boot..... want die is of eind december klaar of eind janauri.... maartje 23 welkom bij de club ik heb het zelfde als jou mijn ene dochter is 30 juli jarig en ik ben 18 juli uitgerekend....Maar waarschijnlijk krijg ik als het goed is een keizersnede en dat scheelt dus weer 1.5 week.... nannie leuk dat je echo zo goed gelukt is mooi om even te kijken naar je kindje..... Ik gebruik in de kinderwagen een dekentje die speciaal klein is voor in de kinderwagen en daar doe ik een lakentje onder van de wieg ik heb ook een fleece slaapzak maar das nog te warm dan.... gr heidi
Wij hebben voor de kinderwagen een hoeslaken (en evt. molton). Daarnaast een wiegdekentje (katoen) en wieglakentje. Daarover zit standaard nog het winddekje van de wagen zelf. En voor het wandelwagengedeelte hebben we de originele voetenzak gekocht.
Zo heb net al gereageerd, maar bij mij is zw.pagina vandaag echt traag dus kreeg steeds een foutmelding bij het plaatsen van een bericht nieuwe poging! ML, ja ik ben erg tevreden met Babyview. Je betaald er wel aardig voor maar het aantal foto's wat je krijg en de DVD maken echt een hoop goed. Heidi, leuk leuk de caravan uitproberen! Als het net zo lekker weer is als vandaag, gaat dat helemaal goedkomen Zie dat er heel wat dames een weekendje weggaan na de geboorte, wij hebben ook nogal wat dingen in de planning staan. We willen na de geboorte sowieso onze families weer gaan bezoeken, dus dat word een ritje naar Duitsland en Spanje. December gaan we vier dagen naar Frankrijk op wintersport met mijn bedrijf..dus kan ik lekker weer op mijn snowboard springen De kids blijven die dagen wel bij opa & oma zodat wij even samen kunnen bijtanken. Christiea, duik lekker je bedje in! Geniet er maar ff van dat Steijn bij opa en oma meeeet kan jij een beetje uitrusten..en volgende week een lekker kort weekje werken lees ik Nannie, ben erg benieuwd naar je echofoto's!
Zo krijg ik nog steeds geen nieuwe mail als er berichten zijn. Wel vermoeiend hoor om iedere keer het hele forum af te struinen om te kijken of er ergens nieuwe berichten zijn waar ik actief ben.
Jullie steken mij wel aan hoor met jullie vakantiepraat Misschien maar een weekendje plannen inderdaad.. Knuffelkonijn: links onder kan je je abonneren op een topic Ik vind het matrasje wat in de kinderwagen ligt wel erg dun...ligt dat aan mij of hoort dat zo? Dus om dat matrasje moet een moltonlakentje, een gewoon lakentje en een dekentje die je ook in je ledikant heb?(is er verschil tussen een ledikant en wiegdeken? ) met daarom heen een sloopje? (sorry hoor ik snap er echt geen bal van al die lakentjes en dekentjes )
Wij hebben onze reiswieg megenomen naar prenatal en daar een ovaal matrasje gekocht. Wij vonden het matrasje ook erg dun. Dit is ongeveer 7 cm dik. Kost rond de 40,-. En als je wacht tot de dol dwaze dagen krijg je 20% korting op het hele assortiment.
wij zijn hier al aan het kijken voor de wintersport omdat wij eigenlijk in december in de vaart gaan met nieuwe schip en dan moeten we de laatste maand aanwezig zijn en de eerste reis ook....is ook erg leuk natuurlijk,,,,,, dus ik denk dat wij gaan proberen de vakantie buiten de schoolvakantie te pakken ergens begin febr....want de directeur van de school mag 10 schooldagen achter elkaar vrij geven wegens de aard van het beroep dus zullen het maar eens na gaan vragen hoe en wat.... Ik hoop wel dat we lekker nog even weg kunnen skien de meiden willen het ook graag leren en dan moet de kleine maar even bij oma blijven.....gr heidi
Hi ladies, Ik weet niet wat er nu weer aan de hand is maar ik heb al dagen pijn in mijn rechterschouderblad, nu is deze pijn doorgetrokken tot onder mijn rechterborst...ademen doet soms pijn, bewegen doet pijn, bukken doet pijn, slapen WAT IS DAT omdraaien was al een kriem maar is nu nog erger. Het lijkt wel of ik een gekneusde rib heb ofzo... Erg vaag weer BD1 doe je rustig aan?!
Oh ja, donderdag middag moet ik mijn tijdelijke vervangster "wegwijs" maken. Ik ben benieuwd ik hoop dat het er wel 1 is die van aanpoten weet en niet zo'n domme muts met zo'n afwachtende houding. Ik heb daar zo de schurft aan. HUPS aanpakken hihihhihi, zo ben ik...
Wow, 28 weken alweer! Was vandaag pas om half 7 thuis. Dat zijn toch ook geen tijden meer? Het spijt me echt, maar ik heb het vandaag echt druk gehad en niet echt kunnen bijlezen. Ik doe straks misschien nog een poging! Hopelijk gaat het goed met iedereen! Nog iets van Vergo gehoord?
Nou als dat zo is, grrrrrrrrrrrrrrrr Echt ik heb in de jaren heel veel mensen ingewerkt op verschillende vlakken van de branch waar ik werk. En ik kon PRECIES uitpikken wie het ging "maken" of niet. Al na 2 uurtjes inwerken wist ik wat voor vlees in in de kuip had. Het is nu wel een tijd geleden dat ik iemand heb ingewerkt, moet morgen wel ff gaan zitten om voor mezelf het e.e.a op een rijtje te zetten hihihhi
Nee van Vergo niets meer gehoord. Geen nieuws is goed nieuws denk ik maar. Gefeliciteerd met je 28 weken Veraatje. Nu is je kindje officieel levensvatbaar (maar laat hem nog maar lekker even zitten hoor )