Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Spannend de 19e!
    Ik heb eigenlijk een onpraktische afspraak...
    09:30 uur Echo en om 11:00 uur de Gyn (?) ik weet zeker dat er uitloop zal zijn dusss ik heb besloten om gewoon de hele dag vrij te nemen hihihhi.
    Wat voor werk deed jij ook alweer?

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik ben juf op een basisschool.
    Wanneer kun jij dan heen voor je echo?

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    :) Stom, gelukkig kan ik wel lezen. De 27e ga je heen!

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

@ Vera, je kan toch zeggend at je naar de doktert moet? Dat is niet echt gelogen want je moet in elk geval iets doen wat medisch is haha

Mijn test van MVM staat in mijn fotoalbum toen was ik 5 weken en 5 dagen, wel een behoorlijke dikke streep maar het HCG hoeft niet bij iedereen hetzelfde te zijn, ik zal zo het grafiekje eens opzoeken en hier plakken....

Verder hier ook kwaaltjes die jullie opnoemen...
    Ik slaap ontzettend veel, ook overdag, ben behoorlijk misselijk en licht in mijn hoofd. Nu ook. En ik droom heel veel. Niet persee iver mijn zwangerschap want vanmorgen droomde ik dat me kat een kuif had en kon zwemmen :S
    Ik heb t ook onwijs koud, heb snachts een shirt met lange mouwen aan en lig onder 2 dekbedden en net op de bank ook met een dekbed....

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    De 27ste dus met 7 wkn.
    En mocht ik voor die tijd TOCH nog bloedverlies hebben gehad dan kan ik die dag laten controleren of mijn BM schoon is en gelijk een plan van aanpak maken voor de MMM.
    Maar goed HET MOET gewoon goed gaan !

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ML (MonkeyLove ff afkorten ;))
    Ik lig ook met een dekbedje op de bank (inl. dikke trui/langebroek/dikke thermosokken). Ik ben op dit moment zooooo aantrekkelijk voor het mannetje ;)

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Het GAAT goed, Silla.

En tja, ik had ook gedacht om te zeggen dat ik naar de dokter ga. Maar ik ga noooit naar die man, ik kan niet liegen en we zijn een behoorlijk hecht en klein team, die hebben direct door dat er wat anders aan de hand is.

Ik zie gewoon op om het tegen onze directrice te zeggen, zij is al heel lang bezig om zwanger te worden.

8. Nee herken ik niet. Mijn stoelgang is verbeterd sinds ik zwanger ben. Hoef dus niet veel kracht bij te zetten. Hopenlijk houd je het niet op, want dat is ook niet gezond.
    @ veraatje wat is de titel van dat boek van van Ginneken? Ben helemaal verslaafd aan leesvoer over zwangerschap aan het worden.

Last van middenrif. Kan niet meer zien wie dit geschreven heeft. Ik heb wel heel vaak heel snel een vol gevoel met het eten.

Het quoten is gelukt! Bedankt voor de tip!

Ik ga nog even plassen voor volk en vaderland (uitdrukking is eerder genoemd in dit forum, vond het wel een mooie). Daarna lekker in bed met dikke pyjama. Ik heb het inderdaad ook kouder dan anders.

Trusten

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik weet hem...Tandarts?
    Accute kiespijn op vrijdagmiddag, maar je kunt niet eerder dan maandag bij de tandarts teregt.Tja leugentje om eigen best wil moet ff kunnen hoor.

10. monkeylove

vanaf bevruchting vanaf eerste dag laatste
    menstruatie (ELM) mIU/ML of IU/L
    7 dagen 3 weken 0 to 5
    14 dagen 28 dagen 3 to 426
    21 dagen 35 dagen 18 to 7.340
    28 dagen 42 dagen 1080 to 56.500
    35 - 42 dagen 49 - 56 dagen 7.650 to 229.000
    43 - 64 dagen 57 - 78 dagen 25.700 to 288.000
    57 - 78 dagen 79 - 100 dagen 13.300 to 253.000
    17 - 24 weken 2e trimester 4060 to 65.400
    25 wk tot bevalling 3e trimester 3640 to 117.000
    Enkele dagen na de bevalling, niet zwanger < 5

--------------------------------------------------------------------------------

11. monkeylove

Zie het kan dus behoorlijk verschillen per vrouw de hoogte van het HCG-gehalte

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik wou dat je voor thuis ook gewoon een apparaatje had dat je idd de hoogte van je HCG kon meten, net zoiets als je Diabetes hebt moet je toch ook in je vinger prikken om te kijken hoe hoog je suiker is. Nou dat zouden ze dus ook voor de zwanger zijn ;)

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Het boek heet "Baby! Het zwangerschapsdagboek van Aukje van Ginneken".

Dames, ik ga ook slapen. Val bijna om!
    Welterusten en tot gauw!

14. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Moet je gaan uitvinden voor het beste idee van nederland ;).

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Slaap lekker meis!

16. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    En wat is dat Monkeylove? :)
    Ik heb het ook KOUD!

17. Inderdaad, dat scheelt nogal wat!

Dat zou mooi zijn. Of dat de zwangerschapstests er een getal bij geeft zodat je bij elke nieuwe test kunt zien hoeveel hormoon erbij gekomen is.

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Whahaha het schoot idd ff in mijn gedachten!

19. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    :) Weet het al :)

nee joh dat thuisprikken zou ook niet goed zijn, word je ook gek van denk ik!

Ik pakte gister een personastaafje (had ik toch nog over hahaah) en die was blauw joh :) heavy!

20. Voor iedereen weltrusten en een hele fijne nachtrust met mooie dromen toegewenst.

x

Deel Deze Pagina