Yep Veraatje hier sluit ik me volledig bij aan hihihihi. Nu ff lekker met de pootjes omhoog hoor! Tjonge wat een lange dag heb je gemaakt!
Was het maar waar... moet nog even wat voor school doen! Maar om half 9 gaan ik rusten.... Desperate Housewives! Heerlijk!
En iedereen altijd maar lekker denken hè als je in het onderwijs zit. Dat je werkt van 8.30 tot 15.00 en ook nog vrij op woensdagmiddag. Nou petje af hoor als ik zie wat voor dagen je maakt en dan ook nog al die vergaderingen, lesvoorbereidingen (zelfs in je vakanties), ouderavonden enz. En dan ook nog onze lijst up to date houden. Pas wel goed op je zelf hoor want je moet nog een aantal weken.
Op een aantal sites staat dat je kindje vanaf 27 weken levensvatbaar is omringd met alle medische zorg. Die mijlpaal ligt dus een weekje eerder.
Ja dat wordt idd vaak gedacht: het leven als leraar is supermakkelijk, veel vrij en veel vakanties! Ik kan daar heel slecht tegen als mensen dat tegen mij zeggen. Mijn werk houdt bijna nooit op! Dat vind ik soms ook jammer aan mijn werk.... met kinderen werken vind ik geweldig, voor de klas staan ook.... maar al die andere dingen eromheen! Maar idd, nog 5 weken en drie dagen en dan kan ik eerst met verlof tot eind november ongeveer De lijst bijhouden vind ik leuk. HIer komen vind ik ook leuk! Dus dat doe ik er graag naast! Even iets anders... wanneer gaan jullie het bedje opmaken? En kan iemand mij nog één keer de volgorde van het opmaken uitleggen?
Hee hallo, ben ik ook weer. Vandaag erg druk op mijn werk gehad dus helaas geen tijd om tussendoor ff op het forum te spieken... Heb zo veel mogelijk bijgelezen, maar uiteraard weer het meeste vergeten. Lisette succes met je theorie examen! Duikster, klinkt lekker hoor een weekje naar een bungalowpark. Ff lekker ontspannen terwijl opa en oma Nick vermaken. Goed geregeld! Wij gaan er inderdaad ook nog ff tussenuit. We gaan 23 april eerst met mijn ouders en mijn zusje en haar vriend een lang weekend naar Zuid Duitsland ter ere van het 40 jarige huwelijk van mijn ouders. Daarna gaan maurice en ik nog een weekje door naar zwitserland. Hebben daar een bungalow gehuurd met openhaard etc. Ook lekker relaxen dus. Ik had trouwens 3 reacties op mijn vraag voor een buddy: Heidi, Niesje en Naomi. Dusse wat doen we? met z'n vieren of splitsen? Maakt mij niet uit. Als we splitsen, NIesje heeft haar gegevens al gemaild dus dat is dan wel zo makkelijk, toch? Ik hoor het wel! Lee
Zo de traktaties zijn klaar Björn wilde maar al te graag als proefkonijn dienen, en die heeft zitten smullen aan tafel hihihi heerlijk om te zien! Sorry veraatje hihihi ik heb er voor de zekerheid 3 extra gemaakt, eentje voor de juf en ze heeft 2 stagaires in de klas rondlopen..dus als ze willen Ga nu lekker douchen, want ik stond achter het gasfornuis...schoot de kramp in mijn kleine teentje Ik stond echt tegen het keukenblad aangeleund te jammeren..wat een klote pijn is dat zeg! Belde Manuel nog vanuit Arnhem, net op het verkeerde moment natuurlijk hahaha IK HEB KRAMPPP! Ow schat, moet ik naar huis komen?!?! Nee, in mijn teen Trouwens, ik heb van dat gel tegen kneuzingen enz. Zou ik dat op mijn zij mogen smeren? Ik heb gehoord dat je sommige dingen niet mag opsmeren omdat het in je bloed word opgenomen..weet iemand hier iets vanaf?
Nou ik ben zojuist weer bij de VK geweest. Bloeddruk was goed en ook qua gewicht vonden zij dat ik het netjes deed. Niet teveel aangekomen in elk geval (heb ik me van het weekend voor niks zo druk lopen maken ). Ik had voor het eerst vandaag de andere VK uit de praktijk. Nee die is lekker: gaat ze me lekker bang lopen maken voor die anti-RdD prik die ik straks in week 32 (en evt. na de bevalling) ga krijgen. Of ze het nou serieus bedoelde of meer sarcastisch geen idee, maar ze zei dat het een vervelende prik is. Moet je vooral bij mij doen ale: . Nou durf ik helemaal niet meer , maar helaas kom ik er niet onderuit. Ze komen hem desnoods thuis geven, zei ze. Nou dat was ff mijn VK update.
Senninha oma vind het heerlijk hoor oppassen om zo'n kleintje...de meiden gaan vrijdag naar mijn moeder toe en komen zondag pas weer hier heen met opa en oma en dan blijft die toen mandag weer hier aangezien wij weg gaan,,,,, lee waar in zwitserland gaan jullie heen? wij gaan in de winter ook altijd naar zwitserland en tessa gaat in juli ook nog twee weken met mijn ouders mee naar zwitserland...heerlijk even alleen zijn even rustig aan doen.... vandaag boodschappen gedaan boven alles opgeruimd kasten opgeruimd staan strijken naar school gewandelt etc.... morgen beneden even opruimen en dan smiddags zwemmen met de dames.....papa komt uit rotterdam bij de briennenoordbrug weg dus is rond half drie bij ons....dus kan ik eerst even hier alles netjes maken en dan lekker zwemmen... nou ik ga douchen en mijn bedje opzoeken...slaap lekker allemaal tot morgen
Ohh essie da's balen van die prik! maar goed, wellicht zegt ze expres dat het erg vervelend is zodat het uiteindelijk alleen maar meevalt? Ik hoop het voor je! Veraartje, je kunt links onder menu klikken op gebruikerslijst. Deze kan je dan op alfabet sorteren en vervolgens op de gebruiker klikken. Je kunt dan weer doorklikken naar alle berichten van deze gebruiker. Ik kwam er bij toeval achter. Patries, die traktaties klinken echt lekker! Wat betreft die gel, ik weet het ook niet. Meestal staat het wel op de bijsluiter of je het mag gebruiken tijdens zwangerschap of niet. Lee
Patries, als je geen bijsluiter meer hebt kun je op deze site http://www.apotheek.nl/ zoeken naar medicijnen. De bijsluiters staan er ook op. Wellicht handig? Heidi, we gaan naar een plaatsje Grinderwald. Dit ligt zo'n 15 km ten zuiden van Interlaken. Mooie natuur en leuke dorpjes in de omgeving, dus weer of geen weer. We vermaken ons vast wel. Zo ie zo lekker veel kaasfondueen.. Lee
Heb zelf vandaag het bedje opgemaakt.. Had ik even zin in. Staat wel leuk zo'n opgemaakt bedje. Er zat een kaartje aan het dekentje wat ik gekocht heb bij de Prénatal en daar stond precies op hoe je hem op moest maken. Stap 1: (eventueel) een matrasbeschermer Stap 2: op de matras een moltonzeiltje leggen over de onderkant van de matras zodat deze 1/3 van de matras bedenkt. (de kleintjes mogen hier namelijk niet met het hoofdje op liggen). Stap 3: moltonhoeslaken en daarna een gewoon hoeslaken. Stap 4: laken, dekentje en de bovenkant van het laken weer over het dekentje slaan. Ik vond het best wel een gedoe, dus ik denk dat ik nog wel een paar keer ga oefenen voordat de kleine er is. Hoop dat je hier wat aan hebt. Liefs misspiggle
Dank je wel Lee Maar goed dat ik het even heb opgezocht, want het volgende stond er: Zwangerschap Dit middel wordt via de huid in het lichaam opgenomen en kan dan de baby bereiken. Gebruik dit middel NIET als u zwanger bent of binnenkort wilt worden. Meld het in elk geval aan uw arts en apotheker zodra u zwanger bent of dit binnenkort wilt worden. Zo mogelijk kunt u (tijdelijke) overstappen op een ander middel, dat u wel veilig kunt gebruiken. Het gaat over Voltaren Emulgel, mijn mannetje gebruikt het vaak voor zijn nek en rug. Dus ik laat het lekker liggen, dan maar even een paar dagen met een beurs gevoel rondlopen..
Gelukkig dat je het hebt opgezocht! Inderdaad dan maar ff doorbijten. Maar misschien is er wel iets wat je wel kan smeren? Wellicht ff de apotheek bellen morgen?
Veraatje, dit worden idd de kleuren.. en dan meer groen als blauw hoor.. Maar ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Al die lakentjes ik weet het ook niet.. ben het overzicht kwijt haha.. Oh ja mijn zus vertelde dat je ook een ankleedkussenoes om het matrasje van de kinderwagen kan doen.. past ook.. Patricia, het gaat je ook niet voor de wind he.. rustig aan meid! verder ben ik echt een zeef.. Sorry.. Vanmiddag bij mijn zus geweest.. lekker gegeten.. en ze heeft de kleine gevoeld voor het eerst... helemaal verbaasd en super blij.. Mannetje komt gelukkig vrijdag weer.. mis hem echt verschrikelijk.. vreselijk.. Mar goed..
Vanmiddag een heerlijke massage gehad. Was ik echt even aan toe! Morgen naar de pedicure, dus laat me nu echt even verwennen. Gaat inmiddels weer wat beter. Hoop dat ik vanacht in ieder geval beter slaap en geen weeen heb!
Ik heb t overleefd hoor vandaag, alleen staan ze morgen al om 7 uur voor de deur morgen Patricia heb je al wat gehoord van de politie?
***Inbraak*** Is er iemand die het adres heeft van Vergo? Ik ben zelf beheerder van een Berner Sennen forum en Vergo is al een aantal jaar lid bij ons. Wij hebben ook heel erg met haar zwangerschap meegeleeft en er zijn een heleboel leden die haar graag een kaartje willen sturen,inclusief ikzelf. Zou iemand mij haar adres willen pb-en?,want helaas heb ik dat niet. ***Uitbraak***