Heb er even geen woorden voor jongens sorry. Lieve Vergo en man, Alle sterkte van de wereld gewenst! Liefs Sen
** inbraak augustus mama** Het vreselijke nieuws heeft de augustus mama's inmiddels ook bereikt. ik heb er geen woorden voor, dat dit zo heeft moeten gebeuren. Wij wensen VERGO veel sterkte toe. ** uitbraak **
SHIT...wat erg...Ben er helemaal stil van en de tranen blijven maar komen... Vergo en man...heel veel sterkte met alles Susi
Lieve juli mama's ik heb een ideetje. Als jullie het niets vinden moeten jullie het maar zeggen. Is het misschien een idee om geld in te zamelen zodat we namens de juli mama's een mooi bloemstuk o.i.d. kunnen brengen/bezorgen. Ik wil mijn rekeningnummer wel beschikbaar stellen zodat iedereen een vrijwillige bijdrage kan doen. Ik woon een half uurtje rijden bij hun vandaan dus wil best een keertje rijden. Misschien heeft iemand die bij mij in de buurt woont interesse om mee te gaan? Het is maar een idee hoor en niets is verplicht. Sen.
*inbraak* vergo en dennis. hierbij gecondoleerd met het verlies van jullie zoontjes dynand en dylan. gr kim (aug mama) *uitbraak*
**inbraak** Lieve Vergo en Dennis,wat een vreselijk nieuws! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd! Wat oneerlijk... **uitbraak**
was net een berichtje aan het tikken voor Björn en ik zie het vreselijke nieuws van Vergo. Heb het berichtje even in een pb naar je gestuurd Patricia, wist niet of zoveel vrolijkheid even gepast was Lieve Vergo en Dennis, heel veel sterkte de komende tijd
goedemiddag Ben alle voorgaande dingen vergeten na het berichtje over de twee kleintjes... Ik wens Vergo en Dennis veel sterkte toe met het verlies van dylan en dinand... groetjes lisette
Jeetje wat een nieuws: ik krijg gewoon dikke tranen in mijn ogen als ik dit lees. Het is gewoon niet eerlijk! Vergo en man gecondoleerd met het verlies van Dylan en Dinand en heel veel sterkte in deze zware en moeilijke tijd toegewenst.
Als je het zo vraagt, klinkt dat al zeer negatief, dus ik vrees dat ik het antwoord al een beetje weet . De meeste meiden op andere forumonderdelen van 2 jaar terug, zeggen dat het meevalt, maar ja.............wat is meevallen?!
Het is ook voor je huidige zwangerschap. Als je antistoffen aanmaakt, worden die nl. niet door de placenta tegengehouden en komen zo in de bloedbaan van de kleine terecht. Die antistoffen gaan dan het bloed van de kleine afbreken en dat brengt de kleine weer in gevaar. Dit heb ik gelezen op een site m.b.t. die anti-RhD spuit.
Lieve Vergo en Dennis, Jeroen en ik wensen jullie alle sterkte, liefde en steun van de wereld. Het is zo oneerlijk, heb er geen woorden voor.
Senninha, ik vind het een prachtig idee om Vergo en Dennis een bloemstuk te sturen. Als jij dat allemaal wilt en kunt regelen graag. Laat maar weten hoeveel en waarnaar ik geld over kan maken. Vind het in ieder geval een geweldig idee en hoop dat meer meiden mee willen doen.
Goed idee. Laat maar horen als het doorgaat. Maar moeten we niet gewoon zeggen dat de bijdrage min. bijv. 5,- is ofzo (ik noem maar een bedrag, wat mij lijkt, voor iedereen te missen is). Want als iedereen maar 1,- geeft (ook hier noem ik maar een bedrag) dan heb je nog niks, als er maar 20 ofzo meedoen. En iedereen die meer wil geven, is daarin altijd welkom natuurlijk. Ook dit is maar een ideetje hoor.
Lieve Vergo en man, Heel veel sterkte met het verlies van jullie 2 kanjertjes.. Ik denk aan jullie! Liefs Esther (ook ik wil graag meedoen voor een bloemstruk!)
Lieve Vergo en man, hier zijn geen woorden voor. Gecondoleerd met dit grote verlies en heel veel sterkte gewenst.
Vergo en Dennis, ik wil jullie condoleren met het verlies van jullie zoontjes! Vreselijk vind ik het en ik kan er geen woorden voor vinden! ik wil jullie heel veel sterkte wensen