Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    jezus, wat oneerlijk. schrok me wild toen ik t las, heb gewoon tranen in mijn ogen staan, ik had zon goede moed dat t wel goed zou komen maar dat is t niet helaas.
    Vergo en Dennis. gecondoleerd met t grote verlies van jullie engeltjes. ook hier brand 2 kaarsjes voor beide zoontjes.

heel veel liefs Susanne

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    en senninha ik doe ook graag mee voor een boeket. laat maar even weten hoeveel

liefs susanne

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    :'(

heel veel sterkte! Ze waren nog zo klein maar ondanks dat, moest het gewoon goed komen met jullie jongens... wat ongelooflijk...

4. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    He sen, Frankrijk doet natuurlijk ook mee! pb je nummer maar ff met het bedrag wat je ingedachten had.

5. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik doe zeker mee! Laat maar weten hoe of wat.

Lee

6. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    Vergo en Dennis,

Jullie mannetjes, met liefde ontvangen en met verdriet weer afgestaan afgestaan.

heel veel sterkte met dit verlies!

Petra en Jan, Frankrijk

7. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Senninha,

Ook ik zou graag meedoen voor het bloemstuk laat maar weten hoe je het wilt gaan doen, wel erg lief van je dat je daar aan denkt!

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vergo en man gecondoleerd met het verlies van jullie zoontjes.

Dames van het juli-topic ook veel sterkte.

p.s: ik heb de site voor beide jongens verplaatst naar vlinders vanaf 25 weken.

Kwebbel

9. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Jeetje ik lees net het vreselijke nieuws. Ben zelf april mama. Wilde jullie allemaal toch even veel sterkte wensen en in het bijzonder Vergo en haar man Dennis! Echt verschrikkelijk, eerst de onzekerheid en toch het geluk van de geboorte, en dan ineens het grote verlies/verdriet van 2 sterftes. Geen woorden hiervoor. . .

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    :pale: pffff ben er helemaal naar van.
    Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe de afgelopen dagen geweest moeten zijn voor vergo en haar man.
    Als ik me probeer een voorstelling er van te maken lopen de tranen over mijn wangen.

Senninha, ik wil ook graag meedoen aan het bloemstuk. (ik zou ook wel met je mee willen gaan, maar heb geen idee of het haalbaar is, weet namelijk niet waar Vergo woont, ik rij zelf geen auto)

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Vergo en Dennis...alle sterkte ter wereld... :cry: ONEERLIJK!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier nog een aprilmama,
    ben in shock van dit verschrikkelijke nieuws :(
    Vergo en Dennis, Ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd!

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

seninha heb je een pb gestuurd voor het bloemstuk

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Djzus!
    Terwijl ik het bericht van Vergo lees zet net het nummer "Kleine Jongen" in van Treintje Oosterhuis en Hazes!
    De tranen blijven vloeien hier! En als het goed is hebben ze vandaag mijn felicitatiekaartje ontvangen! Tis zo oneerlijk, ben boos en verdrietig!
    Ik doe mee aan de krans, ik weet niet meer wie het initiatief nam maar ik doe mee....

PTries, ondanks alles hier...toch gefeliciteerd met je mooie kleine Prins

ML, Buddy sterkte vandaag met je vriendin en laat ff je bloeddruk checken...Let goed opjezelf meis!

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Getver..mijn kleintje is jarig, en dan word je nu overmand door verdriet. Zulke gebeurtenissen doen mij dan weer goed beseffen hoe gezegend ik toch ben, zeg :cry:

Meiden, die mij een PB hebben gestuurd om mij te feliciteren..heel erg bedankt! Ik kan het thuis natuurlijk niet goed uiten, want tenslotte is bij ons een verjaardag in huis, en Björn kan aan deze situatie natuurlijk niets doen..maar leuk is anders...

Ben net even weer bij de krantenwinkel geweest om een 'mooie' rouwkaart te kopen..ppff weet niet eens wat ik erin moet zetten zeg..de felicitatiekaart was toch wel makkelijker te schrijven..

Senninha, als jij eerst verzamel hoeveel dames willen meedoen. Stel we geven allemaal €5,00 en er doen uiteindelijk maar 7 meiden mee, kan je nog niets beginnen.. Als je genoeg animo heb, wil ik ook wel graag een bijdrage doen voor een mooi bloemstuk namens de Juli mama's.

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik zou ook wel meewillen Senninha, de afstand maak voor mij niet uit. Maar denk of weet niet of Vergo wel behoefte heeft aan allemaal dames die zwanger zijn en waar ze grotendeels van haar zwangerschap mee heeft gedeeld.. Kan mij voorstellen dat de confrontatie erg groot is als ze een paar van ons met een dikke buik aan ziet komen..of niet?

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Patries, ik ben zo overdonderd door het nieuws van Vergo dat ik helemaal vergat je te feliciteren met Björn. Ik hoop dat je toch ook nog kan genieten van vandaag.

18. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    *inbraak*

Vergo en Dennis.

Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontjes.

Ukkepuk (Nov mama)

*uitbraak*

19. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Omdat Senninha naar een verjaardag is is het misschien makkelijk om alvast een lijstje te maken van wie er mee willen doen voor een bloemstuk namens de Juli mama's. Om het voor Senninha overzichtelijk te houden.

Wil je ook meedoen? Kopieer dan deze lijst en voeg jezelf toe.

Tot nu toe hebben de volgende mama's zich aangemeld.

Essie1979
    Susanne85
    Mama van Perine
    Lee74
    Lisettedijkstra
    Niesje1980
    Silla
    Patricia01
    Penny

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Vergo en Dennis: gecondoleerd met jullie grote verlies....

Deel Deze Pagina