jezus, wat oneerlijk. schrok me wild toen ik t las, heb gewoon tranen in mijn ogen staan, ik had zon goede moed dat t wel goed zou komen maar dat is t niet helaas. Vergo en Dennis. gecondoleerd met t grote verlies van jullie engeltjes. ook hier brand 2 kaarsjes voor beide zoontjes. heel veel liefs Susanne
:'( heel veel sterkte! Ze waren nog zo klein maar ondanks dat, moest het gewoon goed komen met jullie jongens... wat ongelooflijk...
He sen, Frankrijk doet natuurlijk ook mee! pb je nummer maar ff met het bedrag wat je ingedachten had.
Vergo en Dennis, Jullie mannetjes, met liefde ontvangen en met verdriet weer afgestaan afgestaan. heel veel sterkte met dit verlies! Petra en Jan, Frankrijk
Senninha, Ook ik zou graag meedoen voor het bloemstuk laat maar weten hoe je het wilt gaan doen, wel erg lief van je dat je daar aan denkt!
Vergo en man gecondoleerd met het verlies van jullie zoontjes. Dames van het juli-topic ook veel sterkte. p.s: ik heb de site voor beide jongens verplaatst naar vlinders vanaf 25 weken. Kwebbel
Jeetje ik lees net het vreselijke nieuws. Ben zelf april mama. Wilde jullie allemaal toch even veel sterkte wensen en in het bijzonder Vergo en haar man Dennis! Echt verschrikkelijk, eerst de onzekerheid en toch het geluk van de geboorte, en dan ineens het grote verlies/verdriet van 2 sterftes. Geen woorden hiervoor. . .
ale: pffff ben er helemaal naar van. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe de afgelopen dagen geweest moeten zijn voor vergo en haar man. Als ik me probeer een voorstelling er van te maken lopen de tranen over mijn wangen. Senninha, ik wil ook graag meedoen aan het bloemstuk. (ik zou ook wel met je mee willen gaan, maar heb geen idee of het haalbaar is, weet namelijk niet waar Vergo woont, ik rij zelf geen auto)
hier nog een aprilmama, ben in shock van dit verschrikkelijke nieuws Vergo en Dennis, Ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Djzus! Terwijl ik het bericht van Vergo lees zet net het nummer "Kleine Jongen" in van Treintje Oosterhuis en Hazes! De tranen blijven vloeien hier! En als het goed is hebben ze vandaag mijn felicitatiekaartje ontvangen! Tis zo oneerlijk, ben boos en verdrietig! Ik doe mee aan de krans, ik weet niet meer wie het initiatief nam maar ik doe mee.... PTries, ondanks alles hier...toch gefeliciteerd met je mooie kleine Prins ML, Buddy sterkte vandaag met je vriendin en laat ff je bloeddruk checken...Let goed opjezelf meis!
Getver..mijn kleintje is jarig, en dan word je nu overmand door verdriet. Zulke gebeurtenissen doen mij dan weer goed beseffen hoe gezegend ik toch ben, zeg Meiden, die mij een PB hebben gestuurd om mij te feliciteren..heel erg bedankt! Ik kan het thuis natuurlijk niet goed uiten, want tenslotte is bij ons een verjaardag in huis, en Björn kan aan deze situatie natuurlijk niets doen..maar leuk is anders... Ben net even weer bij de krantenwinkel geweest om een 'mooie' rouwkaart te kopen..ppff weet niet eens wat ik erin moet zetten zeg..de felicitatiekaart was toch wel makkelijker te schrijven.. Senninha, als jij eerst verzamel hoeveel dames willen meedoen. Stel we geven allemaal 5,00 en er doen uiteindelijk maar 7 meiden mee, kan je nog niets beginnen.. Als je genoeg animo heb, wil ik ook wel graag een bijdrage doen voor een mooi bloemstuk namens de Juli mama's.
Ik zou ook wel meewillen Senninha, de afstand maak voor mij niet uit. Maar denk of weet niet of Vergo wel behoefte heeft aan allemaal dames die zwanger zijn en waar ze grotendeels van haar zwangerschap mee heeft gedeeld.. Kan mij voorstellen dat de confrontatie erg groot is als ze een paar van ons met een dikke buik aan ziet komen..of niet?
Patries, ik ben zo overdonderd door het nieuws van Vergo dat ik helemaal vergat je te feliciteren met Björn. Ik hoop dat je toch ook nog kan genieten van vandaag.
*inbraak* Vergo en Dennis. Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontjes. Ukkepuk (Nov mama) *uitbraak*
Omdat Senninha naar een verjaardag is is het misschien makkelijk om alvast een lijstje te maken van wie er mee willen doen voor een bloemstuk namens de Juli mama's. Om het voor Senninha overzichtelijk te houden. Wil je ook meedoen? Kopieer dan deze lijst en voeg jezelf toe. Tot nu toe hebben de volgende mama's zich aangemeld. Essie1979 Susanne85 Mama van Perine Lee74 Lisettedijkstra Niesje1980 Silla Patricia01 Penny