Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar hoe komen de daar dan weer achter?
    Misschien via de buddy?

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

€5 euro is wat mij betreft oké, idd ik zou eerst ff checken via de Buddy of een stuk op prijs wordt gesteld. Ik ken nl. ook mensen die bij de uitvaart niet om stukken o.i.d. gevraagd hebben maar om een donatie voor een bepaald "goed" doel.

Als we voor een stuk gaan zou ik het idd heel klein houden.
    Onlangs is de moeder van een goede vriend van ons overleden en we hadden met 3 andere stellen een stuk besteld deze was idd groter dan die van de familie echter...vonden zij dat (gelukkig) niet erg maar zelf voelde we ons er erg naar onder.

En wat de tekst betreft....
    Heb ik geen inspiratie om een pakkende tekst te verzinnen sorry.

Veel liefs

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dit zijn idd de moeilijk dingen. Het lijkt mij ook raar dat de buddy via een sms ofzo gaat vragen wat ze willen. Ik kan mij haast niet voorstellen dat ze het niet zou kunnen waarderen als wij een bloemstuk en/of knuffel zouden geven.
    Senninha, ik vind het superfijn van je dat je dit wilt regelen en 5 euro vind ik niet te veel!

Ik zit op dit moment even met de lijst.... ik vind het moeilijk!

4. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht

5. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    5 euro is voor mij ook geen probleem, maar ben het er wel mee eens dat het niet te groot moet worden. Vind het ook wel latstig wat we moeten doen. Als er echt een rouwdienst is vind ik een rouwstuk met kaart en beertjes wel erg mooi. Anders is denk ik een bos bloemen met kaart en beertjes wat beter geschikt. Maar idd hoe komen we daar achter. Wie was ook al weer haar buddy?

Lee

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De harde werkelijkheid blijft helaas dat ze er niet meer zijn. :cry:
    We kunnen ze denk ik gewoon laten staan en dan met een * achter hun naam?

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nina is haar buddy, maar zoals net al gezegd werd het staat wel een beetje raar als je gaat informeren via sms wat de wensen zijn.

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Of moet het onderste stukje weg?
    Jeetje, heb de tranen al weer in de ogen staan!

9. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    ja ben ik met je eens. bedoelde ook meer om er achter te komen of er uberhaubt een dienst komt waarbij we zoiets kunnen laten bezorgen.

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Je bedoelt dat stukje met geboren?
    Nee zou ik laten staan: ze hebben immers geleeft, maar da's mijn mening.

11. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    ik vind het juist mooi zo.

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat stukje bedoelde ik idd. Maar is het niet raar dan tov Tessa? Begrijp je wat ik bedoel?

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik denk dat de lijst goed is zo. ze hebben natuurlijk een paar dagen geleefd.

die 5 euro vind ik goed. maar ik zou het wel zo simpel mogelijk laten allemaal om niet fam. vrienden en kennissen voor het hoofd te stoten.
    ik denk ook dat ze het gebaar op zich al groots vinden.

verder een knuffel voor alle dames hier. en vergeet niet dat je moet blijven genieten van je eigen zwangerschap. ik weet voor 99% zeker dat diana en dennis dat ook zo willen.

wat ik trouwens ook heel krom vind is dat er vandaag weer een babylijkje gevonden is. met navelstreng en allerlei prutjes al. en dat dan zo gedumpt is terwijl diana en dennis 4 jaar hun best doen om zwanger te worden en dan na 27 wk hun kindjes verliezen. wat is het toch onrechtvaardig.

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    5 euro is wat mij betreft ook niet teveel en net wat de andere zeggen zou ik niet voor een al te groot stuk gaan. ik zou t bescheiden houden met een klein maar mooi bloemstuk/ graftak en een mooie knuffel of 2 en een mooi hand geschreven kaart erbij.

ik zou maar ff gaan informeren hoe en wat zodat ook duidelijk is wat t gaat kosten en ik denk zelf dat vergo en dennis t wel op prijs stellen om iets te krijgen zodat ze weten dat we aan ze denken. als ik bij mij na zou gaan als t mij overkomen was zou ik t wel prettig vinden

ik ga weer verder met bankhangen zulke berichten slopen je wel emotioneel

groetjes susanne

15. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    hey meiden, ik heb alweer even niet geschreven hier op dit topic omdat ik amper de tijd heb om te reageren op alle berichten.
    Ik lees nu het verschrikkelijk bericht dat er 2 kindjes zijn overleden wat ontzettend erg! Ik leef erg mee met de ouders.

Wat ik trouwens jammer vindt is dat ik van de juli lijst ben verwijderd, ik ben tenslotte nog steeds zwanger en lees hier ook wel maar reageer alleen wat minder.
    Zou ik er miss. weer op kunnen?

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Tuurlijk mag je er weer op, zou je mij dan even je gegevens weer door willen pb'en?

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    **inbraak**

Lieve meiden,ik heb ff wat meegelezen en wil daar graag op reageren.
    Wij wilden toen met Merel* geen bloemen maar knuffels omdat we die naar de kraamafdeling hebben gebracht,vonden wij dat je daar mer aan had,maar dat is persoonlijk..
    Het is altijd moeijlijk zoiets,wij hadden het op de kaart gezet,misschien krijgt haar buddy wel een kaart?
    En anders zou ik een klein bloemstukje doen met een 2 knuffeltjes erin?
    Sorry als ik bemoeizuchtig over kom maar is alleen een tip...

**uitbraak**

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    50,00 heb je het kleinste rouwboeket wat er is, als het niet duurder is. Dan kunnen we beter een bos bloemen sturen met een kaart eraan :(

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dais, ik zie het niet als bemoeizucht hoor. ;)
    Het is alleen zo verrekte moeilijk om iets te beslissen zonder tegen de wensen van de ouders in te gaan. :(
    Maar dan moet je dus eerst weten wat die zijn.

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Misschien kan Nina haar sms'en om te vragen of een bloemstuk of iets anders op prijs word gesteld omdat wij namens de Juli Mama's als geheel onze steun willen betuigen.
    Denk dat ze het juist op prijs zal stellen, want ze reageerde ook erg enthousiast op onze vraag of we haar een kaartje mochten sturen..
    Al zouden we een hartje met rozen bestellen, en hij zou iets groter uitvallen..dan denk ik niet dat dat als iemand tegen het hoofd stoten word beschouwd. Ik heb de gehele crematie van mijn vader alleen moeten regelen omdat ik enigs kind ben voor hem, mijn tante en oom hun rouwstuk was gemiddeld, ik had de grootste (loper over de kist) maar mijn vader kon heel veel taxichauffeurs en die hadden met elkaar geld bij elkaar gelegd voor een stuk. Ik vond het helemaal niet gepasseerd aanvoelen en mijn tante en oom ook niet, hun hadden een boeket namens 30 taxichauffeurs besteld..dat kan je niet vergelijken met een boeket van een gezin. Geef toe dat het niet moet 'overheersen' maar al zou hij een paar centimeter groter zijn, denk ik niet dat het verkeerd zal vallen..we delen de kosten ook met +/- 20 dames..

Veraatje, ik vind de lijst mooi zo meid..

Deel Deze Pagina