Ik heb helemaal geen Personasticks/Ovulatietesten of Zwangerschapstesten meer in huis. Maar om nou nog iets aan te schaffen?
Jah haha volgens mij koopt iedereen hier zich scheel (EN ARM) aan die testen als die zouden bestaan...
Je moet er maar gewoon vanuit gaan dat alles goed gaat! Ik heb nu een week geen testen meer gedaan, want mijn laatste test was zo duidelijk dat ik denk dat een nieuwe test echt niet beter wordt. Hoop gewoon heel erg dat het goed zit. xxx
Nee ik ook niet hoor, heb er toen 2 besteld voor 6,50 and that's it. Toen heeft MvM een test gedaan. Ik vrees toch meer voor de echo dan voor vermindering van het HCG want na mijn vorige miskraam heeft t HCG nog weken lang huisgehouden in mijn lichaam.
Daarom denk ik ook dat een nieuwe test je wel een beetje voor de gekkan houden. Gewoon goede moed houden tot we een hartje zien of horen.
Maar alles gaat goewd met ons hoor, haha, over ongeveer 8 maanden hebben we een baby en als we dit teruglezen dan denken we, wat maakten we ons druk...
Hope sow Het gaat trouwens wel heel hard met de berichtjes hier. Ben ook een beetje aan het lezen op jongegezinnen.nl, maar daar staat echt nog maar weinig bij de juli-mama's in vergelijking met hier. We gaan lekker
hihihi, ja pagina's. En daar nog niet eens 100 berichtjes. Maaruh weet je toevallig nog een mooie site waar je de baby van week tot week kan volgen?
Mijn test bij de HA was ook het duidelijkst van allemaal, terwijl zij dezelfde begruikten als dat ik deed. Hij is nog nooit zo duidelijk geweest hihihhihihi. Tja wanneer we volgend jaar onze beeb in de armen hebben denken we idd, wat waren we toen toch een stelletje mutsen. ML zet de frituurpan maar aan...doe mij er ook maar 1
Jah, erg is dat he? Ik ben in staat om op mijn fiets te stappen en een snackbar op te zoeken, mahjah tis zow koud buiten he hahahaahah....