Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Tjah, dan ben ik toch anders gewend ;)

Ik heb mijn moeder even gebeld, zij hebben een bloemenwinkel en gevraagd wat zij wouden doen, zij krijgen natuurlijk weleens te maken met dit soort dingen.

Ze had zelf een heel mooi idee om een knuffeltje te doen die een bosje vergeetmijnietjes en een blauwe druifjes vasthoudt, kosten a 25-35 euro. Maar goed dat zijn de kosten hier he ;)

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik vind het echt een heel mooi idee van de beren..Ik weet niet wat het bedrag was ? 5€? Nou ik hoor het wel.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Senninha
    Essie1979
    Susanne85
    Mama van Perine
    Lee74
    Lisettedijkstra
    Niesje1980
    Silla
    Patricia01
    Penny
    Susi
    Esther 1986
    Rensie
    Veraatje
    BD81
    naomi32
    Lovelykids
    knuffelkonijn
    Monkeylove
    Misspiggle
    Sann
    Nannie
    Duikster
    Kwebbels
    Athina

Mooi idee die beren :) , dat voelt ook wat beter dan bloemen... dus ik sluit me aan...

@ sann: Ik ben nu 10 kilo aangekomen, nouja ik schommel momenteel tussen 9 en 10.. dat is de laatste 2 weken zo. De ene dag zit ik op 10 kilo, een paar dagen later op 9,5 . Dan weer meer richting 10 en dan weer wat minder.. Zo'n klein verschil kan ook vocht zijn en zo en dat kan echt per dag verschillen. Of als je een dag echt veel snoept en dan weer een paar dagen wat gezonder eet, dan heb je dit verschil -ook nu je zwanger bent- ook al.

4. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Senninha
    Essie1979
    Susanne85
    Mama van Perine
    Lee74
    Lisettedijkstra
    Niesje1980
    Silla
    Patricia01
    Penny
    Susi
    Esther 1986
    Rensie
    Veraatje
    BD81
    naomi32
    Lovelykids
    knuffelkonijn
    Monkeylove
    Misspiggle
    Sann
    Nannie
    Duikster
    Kwebbels
    Athina
    Nina

Uiteraard wil ik graag meedoen! Ik vind het een goed idee! Nu weten we zeker dat we niet iets doen wat ze misschien helemaal niet willen!

liefs Nina

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Senninha
    Essie1979
    Susanne85
    Mama van Perine
    Lee74
    Lisettedijkstra
    Niesje1980
    Silla
    Patricia01
    Penny
    Susi
    Esther 1986
    Rensie
    Veraatje
    BD81
    naomi32
    Lovelykids
    knuffelkonijn
    Monkeylove
    Misspiggle
    Sann
    Nannie
    Duikster
    Kwebbels
    Athina
    Nina
    Bloem82

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Tnx Patricia en Athina voor de reacties, ben ik weer gerustgesteld.
    Wie kon er ook al weer gepb't worden voor eht adres van vergo? Ik wil graag een kaart sturen.

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    In principe is 1 Rennie voor mij vooralsnog voldoende om de boel onder controle te krijgen. Maar die pak ik echt alleen als het maagzuur echt niet uit te houden is. Gisternacht was het dat wel, alleen het kwam alleen regelmatig terug. Ik ben toch nog, ondanks dat ik weet dat Rennie's absoluut geen kwaad kunnen, toch vrij voorzichtig met het innemen van die dingen. Daarbij als ik ze nu heel vaak bij elk maagzuurtje ga nemen, dan werken ze straks als ik ze echt nodig heb niet meer.

Ik zie dat de lijst met dames die mee willen doen aardig groeit: al 27 personen. Mooi dat er zoveel meedoen!

8. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden, dit gedichtje kwam ik tegen, kreeg er direct een warm gevoel bij. Vind het heel toepasselijk voor Vergo en ons als juli mama's op het forum.
    Geen idee of jullie het iets vinden. Maar het lijkt mij nogal een werk voor Senninha als we allemaal een eigen tekst door geven voor op de kaart.

Sorry als ik me er teveel mee bemoei, vond het alleen zo mooi.

When you need someone to listen,
    know that we'll be there.
    When you weather the storms of life,
    know that we all care

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    erg mooi penny!

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb de beren besteld.
    Ga zo even shoppen voor de rest.
    Dan weet ik ook een totaal prijs.

Is het een idee om met het geld te wachten tot na het weekend?
    Mochten er de komende dagen meer dames bijkomen die mee willen doen dan kan ik het bedrag in 1 keer delen. Anders zit je weer met terugstorten e.d.

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik denk dat dat het beste is aangezien sommige nog niet van het idee weten...
    Ik vind het gedichtje erg mooi Penny!

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    **inbraak*
    vergo en dennis heel veel sterkte ook namens de juni mama's met het verlies van jullie zoontjes!

Heel veel sterkte de komende tijd!
    Liefs claudia een juni mama..

**uitbraak**

13. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Hier nog iemand die niet al te best heeft geslapen.
    Maar bij mij had het als reden dat ik ontzettende steken in mijn rechterzij had. Wist niet hoe ik moest liggen.. Totdat ik er een kussen tegenaan had gelegd en toen viel ik gelukkig weer in slaap.

Penny mooi gedicht!!
    Senninha lijkt me prima om tot na het weekend te wachten, is voor jou inderdaad ook makkelijker voor als er nog een paar bij komen.
    Vera heb je nog wat gehad aan de stappen voor het opmaken van het ledikantje?

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    LAdies,

Ik ga naar mijn werk.
    Ga iets eerder, wil ff kijken wat de schade is die ze hebben achtergelaten en nog ff "roddelen" met een collega hihihhi.

Duimen jullie dat mijn vervanger wel een vrouw is die van aanpoten weet, dat de schade qua achterstallig werk mee valt EN dat ik het uberhaubt volhoud.
    Pffffffffffff tis hier overigens bloedheet of heb ik (zoals ik altijd al met mezelf spot)
    "Last van mijn dikte" whahahaha

15. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Wat een vreselijk nieuws van Vergo. Ik ben niet zo actief op dit forum, maar zit nu met tranen even bij te lezen. Vergo en Dennis ik wens jullie alle sterkte van de wereld. Wat ontzettend wreed kan het toch zijn.

Nin0

16. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Prima hoor wat mij betreft.

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    hier nog eentje die zwaar k*t geslapen heeft. ik neem sinds ik zwanger ben alles wat me die dag bezig heeft gehouden mee mijn dromen/slaap in.
    dus ik droomde telkens over dylan* en dinand* en over onze auto want als t goed is, is die verkocht. wat een ramp
    zeg. heb tot 7 uur wakker gelegen dus vanaf dat moment heb ik redelij kunnen slapen en kom dus ook net mij bed uit rollen. een schande i know :oops: mijn kindje heb ik erg goed gevoeld en dat maakt een slechte nacht wel weer goed. begin aardig te wennen aan t feit dat ik snachts vaak wakker ben. goed voor later haha.
    ik kan er nog steeds neit met mijn kop erbij, zo raar, en ongelovelijk, alsof t gewoon een enge nachtmerrie is die vanzelf over is als je wakker wordt maar helaas is dat niet t geval :cry:
    ik vind beertjes ook erg mooi, dus senninha regel t lekker zoals jij denk dat t mooi is want inderdaad 27 idee wordt er niet duidelijker van haha.
    jij kwam tenslotte met t idee aanzetten.

ik wilde ook nog ff kwijt dat jullie echte toffe en lieve meiden zijn ,we kennen elkaar niet persoonlijk maar op een of andere manier geven we toch om elkaar. we komen hier ook wel uit. hoe moeilijk t ook is,

ik ga ff boodschappen doen dus ik ben er later weer

liefs susanne

18. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Dames,

Ik vind het een mooi gebaar wat jullie doen voor Vergo.

Gr.
    Bianca

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo ben weer terug van shoppen.
    Wat is dat vermoeiend zeg als je al moe bent.
    Heb alles kunnen krijgen wat ik wilde.
    Zal een foto maken als ik alles binnen heb (beren komen zaterdag) dan kunnen jullie zien hoe het is geworden.

Ik zit alleen met het bezorgen.
    Vanmorgen iemand gesproken waarvan ook nog niet zo heel lang geleden haar kindje is overleden.
    Zij adviseerde me het persoonlijk te gaan brengen.
    Mocht ze het kado niet aankunnen dan kan ze het teruggeven totdat ze er wel aan toe is.
    Krijg je een pakket bezorger aan je deur dan neem je het aan en is het misschien teveel als ze het openmaakt.
    Wat zal ik doen?

20. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Oei Senninha, erg moeilijke vraag.
    Heb gelukkig nog nooit zo iets van dichtbij meegemaakt en zou het zelf ook heel moeilijk vinden om het pakket te bezorgen. Uiteindelijk sta je daar dan toch met je mooie dikke buik.

Als je denkt dat je het aan kan zou het inderdaad wel mooi zijn als je het zelf zou kunnen afgeven. Het blijft moeilijk dat we verder geen contact meet met Vergo of haar familie hebben gehad. Weten daardoor niet wat je kan verwachten.

Hierbij wil ik je in ieder geval alvast heel erg bedanken dat je dit allemaal op je hebt genomen. Dat je ondanks de vermoeidheid en alles toch zo veel voor een ander over hebt. Je bent een KEI!

Deel Deze Pagina