Oja, ik ben natuurlijk ook wel erg benieuwd wat voor'n mooie spulletjes je allemaal voor ze hebt gehaald en wat er op de beertjes komt te staan.
Ik heb dus gekozen voor 2 verschillende beren. Een heeft een rood jasje en de andere een blauw jasje. De beer met het rode jasje heeft blauw borduursel en omgekeerd. Op de voeten staan de namen en geboorte data. Op de jasjes heb ik laten drukken "Voor altijd samen......" Voor altijd komt op de ene beer en samen...... komt op de andere beer. Het is dat de borduurster eerder naar huis ging vandaag anders had ik ze morgen gehad en dat wordt nu dus zaterdag. Daarnaast heb ik twee melkglazen potjes gekocht met rood foam (ze hadden helaas geen donkerblauw). Daar staan bloemen op met vlinders erboven. Vond ik wel toepasselijk. Een kaart, en als iedereen het goed vindt wil ik daar het gedichtje van Penny opzetten met onze namen. En een dubbele fotolijst met zilvere omlijsting van 10x15 cm waar ze van de jongens een foto in kan doen.
Dank je wel, maar liever dit regelen dan afscheid moeten nemen van mijn kindjes. Daar stelt dit niets bij voor........... Ga nu even een uurtje op de bank liggen.
Senninha, je hebt het geweldig gedaan! Ontzettend lief van je! Misspiggle, ik heb de tips wel opgeschreven, maar heb het nog te druk gehad om het uit te proberen. En ik heb dekbedhoezen, dus ik neem aan dat je daar het dekentje dan indoet.
Senninha helemaal super meid. En wat betreft het brengen of sturen... misschien vergo even een mail sturen met de vraag wat ze liever heeft. Kan beide kanten voorstellen. Onpersoonlijk door pakketdienst gebracht maar wel tijd om zelf even alles goed te bekijken en je niet " groot hoeven houden" voor anderen. Of afgeven wat heel persoonlijk is en wat heel warm over kan komen, maar waarbij je eigenlijk niet even kan verwerken wat je hebt gekregen. Dubbel..... Doe wat jouw hart je ingeeft! Ik weet zeker dat VErgo en Dennis het waarderen! Vind zo moeilijk om hier nu ineens over koetjes en kalfjes te gaan praten. Raar he?!
Heel mooi gedaan Senninha..... Zonet een groeicho gehad van onze meiden...De vorige keer was één net iets kleiner..daar heb ik nu dus twee weken niet van geslapen.. Vervolgens kwam het bericht van Vergo eroverheen afgelopen weekend....daar ben ik ff behoorlijk van onder de indruk geweest en t heeft er goed ingehakt..Heb wat afgejankt...pffffff Heb het er met de gyn nog over gehad,dat het zón indruk maakte... Ik ben nu 27 weken en 3 dagen...Alles zag er nu goed uit...meisjes groeiden goed,vruchtwater goed beweging goed(dat wist ik al..lol).De eerste ligt met het hoofdje naar beneden tegen het bekken aan..De ander ligt er langs met het hoofdje naar boven...als ze zo blijven liggen...kan ik gewoon bevallen..(hoop ik wel) Dit is een mooi bericht voor ons..Al ben ik in gedachte erg veel bij Vergo zijn de komende dagen/weken..kan ons ook gebeuren nl..Tweelingzwangerschap brengt meer risico met zich mee... Susi
Denk dat we allemaal datzelfde gevoel hebben, het is hier volgens mij nog nooit zo rustig geweest. Opeens lijken onze leventjes en pijntjes niet meer zo veel uit te maken. De afgelopen dagen zoveel terug moeten lezen dat ik alweer 99% vergeten ben. Las dat iemand een auto gekregen heeft! Wow, da's niet mis. En heb in Patries haar album de mooie foto's van haar huwelijk gezien. Wat een prachtige jurk, jullie zijn echt een heel mooi stel. Verder is m'n hoofd als een vergiet, sorry.
Senninha Essie1979 Susanne85 Mama van Perine Lee74 Lisettedijkstra Niesje1980 Silla Patricia01 Penny Susi Esther 1986 Rensie Veraatje BD81 naomi32 Lovelykids knuffelkonijn Monkeylove Misspiggle Sann Nannie Duikster Kwebbels Athina Nina Bloem82 Christiea Ik doe ook mee. Lief dat je het geregeld hebt Senn. Leven en dood staat nu even heel dicht bij elkaar hier
Nou Susi dat is in ieder geval heerlijk nieuws! Nu echt proberen te ontspannen en te genieten van je meisjes.
Mooi gedaan Senninha, ik hoor wel wat ik over moet maken... Fijn dat je echo goed was Susi, laat ze nog amar even lekker zitten idd...
fijn om te horen susi! Met de beschrijving die jij geeft zie ik precies zo'n foto van anne geddes voor me, waar 2 baby's in een noot ofzo liggen (in elk geval op een bruine achtergrond) ik heb even gegoogled, maar kan jammer genoeg de betreffende foto niet vinden
Ik snap wat je bedoeld Athina...kan die foto ook ff niet vinden.. Wou eerst net het bericht niet plaatsen...het voelt nu heel dubbel ivm Vergo...pfffff Susi
dat kan ik me voorstellen susi, maar zulke berichtjes als van jou zijn wel belangrijk om te blijven beseffen dat het ook goed kan gaan, dat er ook fijne berichten zijn en die zijn nodig om het verdriet een plaatsje te geven denk ik.
Susi fijn dat je meiden hetzo goed doen. Hou nog maar een aantal weken binnen die dames. Voor diegene die nog een persoonlijk bericht willen sturen bij de beren voor Vergo kunnen mij PB-en. Ik zal ze uitprinten en bundelen. Zal ik kijken of ik ze op mooi briefpapier kan uitprinten? Dan is dat het enige wat ik nog moet kopen.
Bedoel je deze? http://www.animatieplaatjes.nl/annegedd ... ddes45.jpg Zo niet het is wel een lieve foto.
nee die niet die had ik ook gevonden het is een iets minder ronde vorm en volgens mij is het plaatje een stuk lichter, maarja, misschien haal ik ook wel plaatjes door elkaar hoor
Senninha, echt helemaal super! Ik denk echt dat we daar echt beter aan hebben gedaan dan de bloemen! Lief dat je dat zo allemaal hebt willen regelen! Ik zal Vergo zo een sms verzenden met de vraag wat ze liever zou willen in persoon bezorgen of niet! Ik moet zeggen dat ik het perssonlijk erg zwaar zou vinden om een dikke juli mamma te zien terwijl als ze weet dat er iets bezorgd wordt ze zelf kan bepalen wanneer ze het wil openen! Als ik iets hoor laat ik het je weten! xx nina