Hey dames..! Sorry maar gaat toch weer over tot de orde van de dag, we moeten toch een keer verder gaan praten..anders durf straks niemand meer iets leuks te vertellen, dat is ook niet de bedoeling.. Hier een drukke dag gehad, 7 kinderen in huis Ik was echt helemaal op toen ze weer naar school gingen, ppff nooit meer zoveel kinderen in huis..dan ga ik wel naar een speeltuin ofso. Maar goed het was geslaagd, papa had lekker patatjes gebakken en frikandellen ML, hoe gaat het met de verbouwing van de badkamer? Schiet het al een beetje op, of zijn nog alleen aan het slopen? Susi, geweldig dat alles goed was bij de gyneacoloog.! En nog even kunnen spieken naar je meisjes, heerlijk Athina, ik weet ook welke afbeelding jij bedoel van Anne Gerdes. Zo kom je hem heel vaak tegen, en als je gaat zoeken, vind je hem niet
Zo daar ben ik ook weer. Senninha, echt helemaal geweldig wat je allemaal doet meid! Ik vind de beertjes een superlief gebaar en de tekst van Penny maakt het helemaal af. Wat betreft bezorging is dat denk ik ook iets wat misschien per sms gevraagd kan worden, misschien is elk bezoekje van wie dan ook wel te veel. Susi, ik kan me voorstellen dat het verlies van Vergo erg dichtbij komt voor jou, maar ik ben blij om te horen dat je meiden het goed doen. Veraatje, ik vind je lijst zo goed, zo hebben de mannen toch een plekje. Ik ben op dit moment erg moe. Mijn tweede zwangere collega is nu ook uitgevallen dus ik ben nog de enigste die het nog vol weet te houden. Maar ja nu zij allebei al weg zijn gevallen word de werkdruk wel flink hoger aangezien de zwangerschapsvervangingen pas eind mei gaan beginnen, en dan ga ik zelf met verlof dus heb ik er nog niks aan. Maar morgen gaan we er even lekker een weekendje tussen uit, en even alles achter ons laten daar zijn we wel aan toe. Dus meiden rustig aan allemaal en houd die kleintjes nog maar goed bij jullie want wij hebben ons portie verdrietig nieuws wel gehad zou ik zo zeggen.
Noe het schiet al op met de verbouwing, als het goed is kan ik Maandagavond weer douchen als het meezit. Alleen ben ik nu ziek... Pfff heel verkouden, pijn in m'n keel, in m'n hoofd, in m'n neus En verhoging, maar jah, veel fruit eten, Michelle heeft drop en fruit gehaald dus das wel lekker.... Pfff erg he 7 kinderen over de vloer haahah... ik weet het maar al te goed Vooral als ze een ajar of 7 á 8 zijn maak je borst maar nat
Goedenavond allemaal. Hier gaat het weer eens lekker. Heb vannacht heerlijk geslapen en vandaag lekker genoten van het weer en de opening van ons nieuwe stadsgedeelte.. Ik vind het ook ontzettend tof hoe iedereen hier met elkaar omgaat zonder dat we elkaar kennen. Geweldig! Fijne avond allemaal. Liefs Wendie
Vandaag contact met de arbo arts gehad. Vriendelijke man en melde mij dat ik echt rustig aan moest doen! Blijf waarschijnlijk tot mijn verlof gewoon in "ziektewet" . Raar eigenlijk he als je je helemaal niet ziek voelt, maar ja we doen het wel voor een goed doel! Mag max. 8 uur per week werken maar ja beter iets dan niets zeggen we maar. Gelukkig gaan we de betere tijd weer tegoemoet, dus kan ik straks lekker op de tuinstoel in de tuin van de zon genieten. We moeten er maar het beste van maken toch?!
He meiden! Senniha bedankt voor je inzet en het regelen van alles! Meid je bent een geweldig mens! Susi, Fijn dat alles goed was bij de controle! Patricia, je hebt wel gelijk.. Anders durven we straks nergens meer over te praten.. Maar het is wel moeilijk vind ik persoonlijk.. Lijkt me ook wel ontzettend druk 7 kids.. Ik ben zelf ook in juli geboren en had altijd mijn feestjes buiten.. Mijn moeder vond het ideaal! ML, Mooi dat de verbouwing opschiet! Beterschap voor je! Bd1, Meid rustig aan he! Ik weet hoe lastig het is.. Maar goed om jezelf denken! Meiden verder ben ik een zeef.. Sorry.. Mijn mannetje komt morgen weer! Ik kan niet wachten! Ik ga nu verder werken! Doegie!
Ow dus nog even een weekendjes doorbijten en dan weer lekker douchen in je eigen badkamer! Nou nooittttttt meer zoveel kinderen! hihihihi Volgend jaar kan hij er ongeveer 4 uitkiezen en het is gezegend! Oei heb je een griepje te pakken? Ziek maar lekker uit!
Patricia, je hebt inderdaad gelijk. Hoe lastig ook, we moeten ook weer door. Dus inderdaad maar weer over tot de orde van de dag. Ik heb vanmiddag de kruitvat doos opgehaald. Stelt inderdaad niet heel erg veel voor. Twee luiers, wat billen doekjes en proefmonstertjes. Nou ja alle beetjes helpen! Niesje, laat je niet gek maken op je werk he! Wat niet gaat gaat niet! ML, balen dat je grieperig bent. En helemaal nu ze met de badkamer bezig zijn! Ik hoop voor je dat je maandag weer lekker kan douchen! PPff Patricia, 7 kinderen over de vloer! Ik vind het huis al vol als mijn 4 neefjes en nichtje bij ons zijn Knuffelkonijn, lekker dat het allemaal goed gaat! Bd81, fijn dat de arbo arts het beste met je voor heeft! Werk ze esther! Lee
Hoi meiden, ik heb niet zo goed terug gelezen maar senninha ik vind het ook top dat je alles zo wilt regelen! Susi: fijn voor je dat je nog even naar je meiden hebt kunnen spieken Patricia: dat zal een drukke boel geweest zijn zeg( ik ben door al het gebeuren vergeten te feliciteren, maar dus alsnog gefeliciteerd met je zoon!) ML: Doe maar rustig aan he, lijkt me trouwens heel vermoeiend om de hele dag die mannen over de cvloer te hebben van de badkamer.. BD81: Doe inderdaad maar rustig aan he, het is net zoals je zelf zegt voor een goed doel..enne straks kan je lekker bijkleuren in het zonnetje(als het dit weer blijft natuurlijk)! ik heb vandaag een lekkere dag gehad, ben met mijn schoonmoeder naar de stad geweest om lekker in kopen te doen! We hebben wat babyspulletjes gekocht..ik heb nu zo goed als alles binnen..heb trouwens 4 setjes kleding van maat 56. Dus 4 shirtjes en 4 broekjes..is dit genoeg? Het kan trouwens allemaal gecombineerd worden..Ik heb ook nog een sokbroekje dus eigenlijk 5 broekjes..Ik vind het best moeilijk in te schatten. Ook nog op zoek geweest naar een vest want ik ga nu geen zomerjas kopen omdat ik die toch niet goed aan kan dus heb een leuk vest op de kop getikt bij de hunkemoller.. Daarna zaten we te bespreken wat we gingen eten en uiteindelijk zijn we naar de griek geweest en daarna nog een lekker ijsje toe! Ben nu net thuis en ben eigenlijk dood op. Gelukkig had ik vanmmorgen al gestofzogen enzo. Mijn ventje moest onverwacht ''ff'' naar Engeland(zo zei hij het ook..ik moet nog '' ff '' naar Engeland ) maar goed wat te verwachten was was dat niet ''ff'' dus in plaats van vandaag komt hij nou morgen thuis..Eindelijk na 12 dagen. Dit weekend gaan we trouwens naar mijn schoonvader en blijven we daar slapen..heb ik wel heel veel zin in
Kinderen zijn vermoeiend he, Patries? Maar het was wel een geslaagd feestje? Niesje, geniet maar lekker van je weekendje weg! Susi, ontzettend fijn voor je dat alles goed was bij de vk. Ik kan mij voorstellen dat het dubbel voelt, maar ga er maar lekker van genieten meid! ML, beterschap! Nog even volhouden en dan is alles weer mooi in je huisje! BD, lekker toch even niet meer zoveel werken? Doe maar lekker rustig aan en ik hoop dat de lente/zomer er gauw aankomt zodat je heerlijk buiten kunt zitten! Esther, mooi dat je man er morgen weer is. Ik kan mij voorstellen dat het niet echt leuk is om steeds alleen te zijn! Jammer Lee dat de kruidvat doos niet zoveel voorstelt. Ik moet hem nog ophalen, maar zo te lezen hoef ik mij niet te haasten Kwebbels, lekker zeg even shoppen! Vandaag ook goed nieuws gehoord. Een paar weken geleden heb ik een stagiaire gehad in de klas en dit keer een hele goeie. Nu moet ze na de meivakantie nog 2 weken stage lopen bij mij en ze vroeg mij vandaag of ze minstens 1 volle week les mocht geven. HEERLIJK, kan ik het even rustig aan doen!
Senninha Essie1979 Susanne85 Mama van Perine Lee74 Lisettedijkstra Niesje1980 Silla Patricia01 Penny Susi Esther 1986 Rensie Veraatje BD81 naomi32 Lovelykids knuffelkonijn Monkeylove Misspiggle Sann Nannie Duikster Kwebbels Athina Nina Bloem82 Christiea heidi ik wil ook graag meedoen ben even niet geweest en meteen weer wat gebeurt hier en dan ook nog wat verschrikkelijks waar ik toch al wel een beetje rekening meehield...hebben ze ook nog de 9de mijn kaartje gehad van gefeliciteerd...ik voel me zo stom.... ik vind het idee heel mooi hoor en beter dan bloemen... en de rest van de dingen ook erg mooi en ik zou het liever afgeven of laten geven door mijn man bijv dan via de tnt..... nou ik ga even douchen even koppie op wat anders zetten....gr heidi
nou allemaal.. slaap lekker als het lukt en probeer je gedachten voor het slapengaan ff ergens anders te zetten, zodat je zelf wel een goede nachtrust hebt, want onze nachtrust en die van de kleintjes zijn ook belangrijk he? ik zal morgen ff reageren op iedereen als het lukt. voor nu: slaap lekker en een dikke knuffel van deze kant (ja, heet niet voor niks knuffelkonijn) liefs wendie
Nou meiden nog even een heel laat berichtje van mij. We hadden een verjaardag dus net pas thuis en toen we thuiskwamen, gelijk een hoop ellende. De jongste hond Storm had weer eens honger gekregen en was mijn werktas eens uit gaan spitten. Daar vond het mijn blik Maaltijd+ maaltijdvervanger met ca. 300 gram chocoladepoeder om shakes te maken en een pakje sultana's. Nou meneer heeft dus net zolang lopen bijten tot hij het blik kapot had en heeft vervolgens heel veel poeder op gegeten . Plus de hele vloer vol en dat heeft ie vervolgens weer proberen op te likken ofzo, want echt alles zat ondergekoekt. Ook het pakje sultana's was op. Het grootste probleem is, dat 1 gram chocolade al hartstikke dodelijk kan zijn voor honden. Nou heeft ie wel eens eerder een bak paashaasjes gegeten en daar gelukkig niks aan over gehouden, maar ik ben toch ook nu weer een beetje gespannen of hij hier iets aan overhoud en morgen gewoon weer wakker wordt. Naast al de chocolade zitten er ook een hoop voedingsstoffen in, want het is immers een maaltijdvervanger: hij was in elk geval behoorlijk hyper . Goed nieuws dat alles goed is met je meiden Susi. En ook fijn ML dat je badkamer bijna af is, alleen minder dat je ziek bent. En Patricia, zal best druk zijn geweest met zoveel kinderen over de vloer. Maar vooralsnog kan ik daar nog niet echt over meepraten. Ben blij, want vanmiddag (ja technisch is dat vanmiddag, al moet ik nog wel gaan slapen) komen alle meubeltjes en de wandelwagen enzo . Nou ik ga ook maar eens slapen, anders red ik het morgen niet op mijn werk, ook al hoef ik maar een halve dag i.v.m. de aanlevering van de meubels. Eerst nog ff kijken bij Storm en dan slapen.
Senninha Essie1979 Susanne85 Mama van Perine Lee74 Lisettedijkstra Niesje1980 Silla Patricia01 Penny Susi Esther 1986 Rensie Veraatje BD81 naomi32 Lovelykids knuffelkonijn Monkeylove Misspiggle Sann Nannie Duikster Kwebbels Athina Nina Bloem82 Christiea heidi Minka Ik wil ook graag meedoen. Het is moeilijk om alles bij te lezen zonder internet thuis, maar doe mijn best. Senninha je bent een kanjer! Fantastisch dat je dit allemaal hebt geregeld. Ik vind de beren erg mooi. Ondanks alles, iedereen een goed weekend Liefs Minka
Pfff... ff een ego-bericht, al valt het in het niets bij wat Vergo doormaakt, Maar ik ben zoooow ziek Heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn in mijn raspende, schuurpapierachtige keel, hoofdpijn, loopneus (leek wel een kraan waat water uitliep) wat voel ik me ongelooflijk ziek... en dan die pijn in mijn neus is vreselijk, ik ben echt gebroken mahjah die klotebadkamer... Ik kan geen stap voor de andere zetten en m'n rug doet zo'n pijn dat het lijkt dak weeen ofzow heb.. BAHBAHBAHBAH! Nou ff geklaagd... thx...
Geeft niks ML, klaag maar lekker hier, daar zijn we voor. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen, kruip anders nog even lekker je bedje in.
Morgen dames! Gisteren iets na negenen in bed gedoken en als een blok in slaap gevallen hihihi heb niet eens mijn mannetje naar bed horen komen Veraatje, het was heel geslaagd, alleen zat er een draakje tussen die iedereen ging slaan en bijten En hij is nog wel de oudste van de hele kliek die er was. Manuel heeft hem even apart genomen, en gewaarschuwd dat wij dat hier in huis niet willen hebben. (dat was de knul van vorige week, die hier in de pauze had gegeten en zomaar snoepjes pakte). Uiteindelijk is de tijd toch wel erg snel gegaan, we hebben eerst gezongen en cadeautjes uitgepakt, en toen even laten spelen..en na het eten was het alweer tijd om snoepzakjes uit te delen, schoenen aan te doen en naar school te gaan. De traktaties op school waren helemaal geweldig, de juf kwam naar mij toe: Zulke traktaties zijn echt super! Ik heb ze allemaal een appel op een stokje gegeven en buiten in het zonnetje gezeten..ze hebben gesmuld! Nou dat is altijd goed om te horen!
Kwebbels, lekker geshopt en toen gegeten bij de Griek hhhmmm dat is lekker ML, doe maar lekker rustig aan meid. Lekker kop thee maken, en dan weer je bedje induiken..al zal slapen niet zo goed lukken als ze in je badkamer bezig zijn..bijna weekend meis! Vraagje: Ik heb de laatste week zulke rare nachten Ik word midden in de nacht wakker, uit het niets..en ben dan ook klaarwakker Net of mijn biologische wekker zeg dat het tijd is om op te staan!? Meestal rond een uur of 3/4. Echt vaag want ik met echt moe 's avonds dus het is niet zo dat ik dan genoeg geslapen heb..na een halfuur/uurtje val ik weer in slaap, met gevolg dat ik 's morgens echt brak wakker word. Heb iemand hier ook last van?
Wat grappig, ik heb precies hetzelfde sinds deze week. Elke nacht word ik wakker, ik word er gek van! Ik begrijp er ook niks van, ik zit dan soms echt te wachten tot de wekker gaat totdat ik ineens doorheb dat het 2 uur 's nachts is ML, probeer ondanks alles rustig aan te doen. Kan iemand anders niet even op die bouwvakkers letten en dat jij dan even gaat slapen? Heel veel beterschap in elk geval!
Ja dat heb ik dus ook Vaag joh..zou dat iets met het moment van de zwangerschap te maken hebben misschien? Dat je rond de 25-30 weken zulke nachten krijg..