Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    goede morgen dames!

Ml, beterschap!

Ik word snachts standaard om half vijf wakker.. moet dan eerst plassen, en dan lig ik wakker. Maar verder niet dat ik er minder wakker door wakker word ofzo dat valt wel mee. Dus ook ik heb er last van ;)

Hier geen nieuws, vanmiddag lekker met mn moeder en zusje naar het tuincentrum heb er helemaal zin in. Lekker aardbeien plantjes kopen!
    Lang leve de lente

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dames goedemorgen,

Heb vannacht best goed geslapen.
    Dat kon ook niet anders want ik was echt gesloopt.

ML, beterschap meis.
    Ik neem aan dat die bouwvakkers niet in het weekend komen dan kun je morgen een beetje bijtanken.

Essie, wat een ondeugende hond heb je! Maar alles is goed met hem ondanks de chocolade?

Patries, ik zou er niet aan moeten denken 7 kids over de vloer.
    Ben blij dat Björn het leuk vond en dat de traktaties geslaagd waren.
    Die nachtelijke perikelen van klaar wakker zijn heb ik niet. Wel wordt de kleine sinds een week iedere ochtend bij het horen van de wekker actief. :)

Hoe gaat het met de dames die aan het lesrijden zijn?
    Geslaagd voor de theorie?

Niesje, veel plezier van het weekend!

Veraatje, een fijn vooruitzicht zo'n stagaire. Staat de computer in de klas, hint, hint. :) :)

Kwebbels, vandaag komt je mannetje thuis, eindelijk! :D

Kreeg ik gisteren een briefje op de mat dat er een pakket bezorgd was bij de buren. Met als afzender CZ. Wist gelijk dat het om mijn kraampakket ging. Dus ik dacht dat pakken ze wel discreet in maar nee hoor staat er levengroot op de doos KRAAMPAKKET. :(
    Iedereen die die doos dus in handen heeft gehad had waarschijnlijk zoiets van hé die is zwanger. :rolleyes:

Mag ik alle dames vragen die aan het cadeau voor Vergo mee doen om vandaag of morgen een persoonlijke tekst te PB-en, als je daar behoefte aan hebt natuurlijk. Dan weet ik hoeveel briefpapier ik moet kopen. Thanks.

Weet niet uit mijn hoofd of er controlles zijn vandaag, zo ja veel suc6!

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dat had ik ook de dag dat het bericht kwam.
    De dag ervoor het kaartje op de bus gedaan en er zei nog een stemmetje in mijn hoofd wacht er nou even nog een dagje mee. Maar ja toch eigenwijs en dat heeft niet altijd zijn voordeel. :(

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Nog eventjes snel voordat ik wegga ;)

ML, beterschap meid! Ziek zijn is al niet leuk maar zeker niet als je ook nog zwanger bent.

Patricia, ik heb het dus ook sinds vorige week dat ik rond 4/5 uur wakker word en klaarwakker ben.
    Ik had het met mijn vorige zwangerschap ook, de verlos zei dat je dan al aan het voorbereiden bent op tijden met minder slaap.

Heidi, ik had hier ook het kaartje al klaarliggen, maar had het toch nog even afgewacht. Nu ben ik daar wel blij mee.
    Hoe zal het met die arme Vergo gaan, ik kan me gewoon niet voorstellen hoe hartverscheurend het moet zijn. :(

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen dames! Ik heb hier wel lekker geslapen, ik slaap de laatste maanden heel erg licht dus ik word 's nachts ook heel vaak wakker..Maar goed het zal er wel bij horen!
    Verder heb ik vandaag lekker vrij, heerlijk. Moet wel werken op de computer maar goed met zwangerschapspagina er tussen door is dat te doen :) De schoonmaakster komt zo(wat ben ik verwend he :oops: ) en die gaat lekker soppen hier..ze bood vorige week aan of ze de kattenbak iedere vrijdag zal verschonen :confused: Nou ja, dat sla ik niet af natuurlijikk! Mijn vriend is natuurlijk de hele week weg en als die niet op tijd thuis is meot ik het zelf doen..nu is dat dus op gelost! Ik heb vanochtend wel weer last van mijn bekken maar ik heb gister ook wel heel veel gelopen dus dat zal het dan wel zijn.

Senninha: Eindelijk komt mijn ventje thuis! Ik kan niet wachten tot ik hem weer lekker beet heb...Maandag gaan we in ondertrouw..weet dat het niks voor stelt maar ik vind het toch wel spannend.

Ow ja hoeveel setjes kleertjes hebben jullie? Ik heb nu 4 setjes, dus 4 broekjes en 4 shirtjes en nog een sokbroekje, is allemaal te combineren. In maat 56. Is dat genoeg of moet ik meer hebben?

6. goedemorgen allemaal..

ML, wat vervelend dat je ziek bent, klinkt idd niet zo goed, ga maar lekker rusten als het kan..

Patricia, mooi dat je een fijne verjaardag hebt gehad... Ook ik word nu vaker 's nachts wakker met het idee dat het alweer ochtend is, maar dan is het nog maar 3 uur ofzow...

Hier gaat wel redelijk.. Zolang ik rustig aan doe gaat het goed en met het huisje gaat het goed!

Senninha, je krijgt straks PB van me..

Liefs Wendie

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Tuurlijk is het spannend als je in ondertrouw gaat.
    Het stelt niet veel voor maar het brengt je trouwdag wel weer iets dichterbij.

Ik denk dat je zelf genoeg hebt.
    Je krijgt ook een hoop hoor.
    En anders vraag je bijv. Prenatal bonnen dan kun je naar eigen smaak wat uitzoeken.
    Heb je een paar rompertjes?

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Sann gefeliciteerd met je verjaardag.
    Fijne dag toegewenst!

9. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Patricia / Vera: ik heb dat al een week of 3.... Rond 3u wakker en dan ook een half uur klaarwakker hahaha. Daarna val ik weer in slaap en word ik rond 6u wakker. Vreemde is dat ik echt iemand ben die veel slaap nodig heb, maar nu trek ik het hartstikke goed!

Patricia heeft Bjorn het ook naar zijn zin gehad? Die was zeker ook bekaf gister?

Ik heb al redelijk veel kledingsetjes in maat 62 maar nog maar 2 in maat 56 :oops: Nou ja dan mag ik nog even legaal gaan shoppen he hihi.
    Was ik gister in de winkel loopt mijn zus daar! Ja toen kon ik natuurlijk niet expliciet bij de jongenskleren gaan kijken.

Hoeveel rompertjes moet je eigenlijk hebben?

ML doe je lekker rustig aan? Wilde zeggen dat het slim is om lekker warm te gaan douchen, maar ja.... dat gaat niet lukken natuurlijk als ze bezig zijn in je badkamer!

Vandaag mijn eerstebuikband om. Mijn oma heeft er een paar gemaakt en zijn super leuk!

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen ,

Las iets over slecht slapen ook aan deze kant het geval.
    Weet ook niet precies waar het aan ligt, maar ontzettend veel wakker, plassen en daartussendoor de meest bizarre dromen :(

Overdag moet ik ook regelmatig aan Vergo denken , ik vind het ontzettend verdrietig en daarbij wordt je erop gedrukt dat het ook zo kan gaan. Even bij stilstaan is oke, maar moet idd niet overheersen.

Ik heb verder weinig bijzonders te melden en ga nu douchen en er een rustige dag van maken..., want dat is lang geleden.

Liefs Mirre

11. kwebbels

Ja rompertjes heb ik genoeg! Ik heb 9 rompertjes in maat 50/56..ik heb een lijstje gemaakt met wat ik allemaal heb.
    4 setjes kleren maat 56
    1 pyama maat 56
    6 paar sokjes
    1 romper lange mouwen maat 56
    8 rompers korte mouwen maat 56
    1 romper lange mouwen maat 62/68
    2 badcapes
    3 paar slofjes
    16 hydrofiele luiers
    2 mutsjes
    1 romper maar 74/80
    6 spuugdoekjes
    6 hydrofiele washandjes
    1 sokbroekje maat 56
    2 katoenen dekens
    1 fleecedeken (voor in de kinderwagen?)
    2 slabbetjes
    3 hoeslakens
    1 overtrek
    1 jasje maat 56
    1 jasje maat 62/68
    Maxi cosi
    Kinderwagen
    Badstandaard
    Box
    kleerhangers
    1 fles+ verwarmer(voor als de borstvoeding niet lukt)

Verder heb ik ook veel kleertjes vanaf maat 68 gekregen

En volgens mij was dit alles wat ik heb..Nu heb ik een overzicht en kan ik wat gerichter gaan kopen..

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Bd81, ik zou rekenen op 1 rompertje per dag en misschien soms twee door het spugen. Ik was alleen in het weekend dus zorg ik dat ik er een stuk of 10 heb straks.

Kwebbels, twee slabbertjes ga je het daar mee redden?
    Ik gebruikte met de kleine er soms twee per dag.

13. kwebbels

Nee daar wil ik er 6 van hebben, die moet ik er dus nog bijhalen inderdaad..kon gister alleen geen leuke vinden! Ook wil ik er nog een pyamaatje bij..ik weet niet hoeveel jullie er daar van hebben?

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Heb nog niet veel pyjama's gezien in maat 50-56.
    Meestal beginnen die pas bij maat 68.
    Ik heb er nog geen een.

15. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Dankjewel, wat lief dat je er aan denkt.

16. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Hier ook iemand die steeds rond 3 a4 uur 's nachts wakker wordt. Heel vervelend, maar het zal er inderdaad wel bijhoren.

ML balen dat je, je zo beroerd voelt! Hopelijk zijn de mannen van de badkamer vandaag weer op tijd klaar!

Annoniem, veel plezier met shoppen in het tuincentrum! De aarbeienplantjes beginnen hier al weer aardig te groeien!

Senninha, ik zal je zo ff pb-en. Raar inderdaad van dat kraampakket dat het er zo duidelijk opstaat. Nou ja, gelukkig hebben ze het niet aan het begin van je zwangerschap gedaan..:)

Niesje, veel plezier dit weekend!

Bd81, ben benieuwd naar je buikband..:) Foto?

San, gefeliciteerd!

Ik zie dat jullie alleen kleertjes en rompertjes vanaf maat 56 kopen. Ik dacht dat het wel handig was om ook wat in maat 50 te hebben? Of is dat echt te klein?

Ik heb trouwens ook een dagje vrij. Mijn mannetje is ook vrij, maar die ligt nog lekker te slapen. Nou ja kan ik ff lekker op de computer! Vanmiddag weer ff naar een babyzaak. We hebben eindelijk de kleuren voor de babykamer, dus kunnen nu gericht op zoek gaan naar beddengoed enzo. Heb er zin in!

Lee

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Meestal zijn de rompertje een gecomineerde maat 50-56.
    En als ik kon kiezen 50 of 56 zou ik 56 nemen.
    Dan sla ik de mouwen om want 50 zijn ze echt zo uitgegroeid.

Veel plezier met shoppen vanmiddag. :D

18. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Sann, gefeliciteerd, hoop dat je een lekkere dag gaat hebben!!!

Essie, hoe is het met Storm? Is wel even schrikken joh. Wist trouwens niet dat chocolade zo slecht is voor honden. Het hondje van m'n oude buurvrouw kreeg elke dag een bonbonnetje bij de thee, hihi hij is toch 13 jaar geworden. Dus laten we hopen op het beste.

Hebben jullie dat ook, dat je de laatste tijd van die rare dingen doet?
    Ik vond vanochtend de pannen onderzetters in de koelkast :( Gisteravond gooide ik tijdens het douchen m'n tandenborstel over de deur van de douche inplaats van m'n elastiekje :( En eergister.... ehhh :oops: :oops: :oops: ik had haast en moest nodig plassen. Maar omdat ik nu alleen nog maar rokjes met maillots draag heb ik nogal wat lagen uit te trekken. 1 maillot zakt steeds af dus had ik daarover ook nog een klein strak boxertje aangetrokken. Ehhh, ja hoor, ik plassen en denk hier klopt iets niet :oops: had ik dus m'n string nog aan :( Ohh, voel me zo'n stomme muts. Please zeg dat jullie opeens ook stomme dingen doen!

19. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dit zin de kleertjes die ik tot nog toe heb:

maat 50 maat 56 maat 62
    setjes 1 3 2
    jasjes 1
    boxpakjes 2
    broekjes 2 3 1
    shirtjes 4 2
    rompertjes 6 4 4

onder setjes vallen pakjes die echt samen horen, dus niet te combineren zijn, of jurkjes. Maarja dit lijstje mag de familie zien ;) dus die hoeven niet te weten dat we jurkjes 'nodig' hebben haha. Zo heb ik 1 heel schattig jurkje en rompertje in 1.. echt voor al het heel lekker weer is strakjes. Ik hoop zo dat ze dat aan kan (qua temperatuur en qua maat)

en verder dus nog dit:

dekentjes 5
    omslaghanddoeken 5
    hoeslakentjes ledikant 3
    hoeslakentjes wieg 2
    hydr. Luier 15
    lakentjes ledikant 3
    lakentjes wieg 5
    mutsjes 4
    slaapzakjes 4
    slabjes 2
    slofjes 3
    schoentjes 1
    sokjes 10
    spuugdoekjes 26
    washandjes 16
    waskussenhoes 2

slabbetjes denk ik overignes nog niet nodig te hebben in het begin. Ik heb heel veel (enkele nieuw, veel 2e hands) spuugdoekjes en denk dat ik daar vooral mee zal werken zolang ze de fles krijgt.

Ik ga er vanuit dat ik er qua kleertjes redelijk klaar ben. Ik wil nog wel graag zo'n groen velours nijntje pakje halen (die vind ik zo schattig) bij de prenatal in mt 56 . En verder doe ik m'n best om me in te houden :) maar ik weet dat er vast nog wel wat bij zal komen ;)

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :)

Penny, geniaal :D

Ik vergeet alleen zon beetje alles wat ik niet opschrijf maar echt rare dingen heb ik me nog niet op betrapt, jah begin een poetsmiep te worden, en dat is voor mij erg raar ;)

Share This Page