Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Penny, ik heb wel zitten lachen hoor om je verhaal, vind je toch niet erg hè?
    Het is niet zo dat ik stomme dingen doe.
    Ben wel erg vergeetachtig.

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Je mag bij mij ook wel langskomen hoor! :) :)

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Whahaha Penny, moet wel erg om je verhaal lachen.
    Hier trouwens ook last van nachtelijke spookpartijen.

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :D is goed hoor ;) als hier dan overal van die poets sterretjes blinken, en ik me ga vervelen, ben je de eerste!

Ps. sann van harte met je verjaardag!

5. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh, penny moet er ook wel om lachen hoor! Ik heb nog niet zulke rare dingen gehad, maar heb wel steeds vaker dat ik niet op woorden kan komen. Zat laatst met een klant in gesprek over een vacature en kon toch echt niet meer op de functie titel komen... schaamde me rot!

Dan ga ik toch ook maar meer maat 56 kopen. Heb inderdaad al wel veel van maat 50/56 dus dat zal ook wel goed zijn.

We gaan straks ook ff kijken voor een matrasje. We hebben nml een tweedehandse maar dat vind ik geen fijn idee. Nu heb ik al gezien dat er zo onwijs veel verschillende soorten zijn. Heeft iemand nog tips?

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Als je je in kan houden moet je even wachten tot 23-27 april dan is er bij de Prenatal 20% op het gehele assortiment m.u.v. bepaalde dingen.

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Bedoel je een matrasje voor in het ledikant of in de reiswieg?

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Sann, happy birthday met je verjaardag meid :D maak er een leuke dag van!

Kwebbels, maandag in ondertrouw! Leuk Leuk ik vond het ook reuze spannend hoor ;)

Hahahah hahahaha hahahaha Pennyyyy ik lag dubbel van je verhaal. Muts ben je ook hahaha :) :) :) Ik heb wel rare dingen, maar dat plasverhaal heb ik gelukkig nog niet meegemaakt :) :)

Wij hebben haast alles in maatje 50 en een paar dingen in maat 56, Björn begon met maatje 44 dus die kon 50 nog echt niet aan..zelfs niet als we dingen omsloegen was het nog veels te groot. Deze zal waarschijnlijk ook geen flinkerd worden dus wij starten met maat 50.

Lee, bij Leenbakker hebben ze een heel goed en stevig matrasje voor de ledikant. Hij kost € 39,00 en ik heb er erg veel goede verhalen over gehoord.

Zag trouwens dat Vergo gistermorgen nog online is geweest op het forum, misschien is ze inmiddels thuis..hopelijk heeft ze de kracht en moed om van de week even iets korts van zich te laten horen..

Hier vanmorgen de restanten van de ravage van gisteren weggepoets, ben net Truus de Mier af en toe :) verschikkelijk die nesteldrang! Als ik er eenmaal aan toe geef blijf ik doorgaan totdat ik echt last krijg van harde buiken of een pijnlijke rug..net of ik geen stop heb.!

Niesje, geniet lekker van je weekendje weg! :D

9. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja wel slim om dat erbij te zetten...:) Voor het ledikantje

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Penny hahaha. Nee zo vergeetachtig ben ik nog niet hihi

Sann gefeliciteerd meid!

Oh dan moet ik echt nog gaan shoppen dus voor kleinere kleertjes.
    (vind ik helemaal niet erg :) )
    Was al voorzichtig aan bezig met mijn vluchtkoffer, maar daar doe ik ook maar verschillende maten kledingsetjes in. Geen idee wat we precies nodig hebben!
    Ik ga gewoon voor 50/56, kan nog wel pijpjes omslaan enzo.
    Ik verwacht geen kleine baby te krijgen (zijn mijn vriend en ik ook niet) maar je weet natuurlijk nooit.
    Ja mag ik toch lekker legaal gaan shoopen jippie!
    Dan ga ik inderdaad maar naar de kortingsdagen van prenatal. Bedankt voor de tip!

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik kan me nog herinneren van 6 jaar geleden dat we een matrasje kochten dat goed ademend was en wij hadden gekozen voor een matrasje wat zomers voor wat meer koelte zorgde en 's winters wat meer warmte vast hield door de matras om te draaien.
    Maar goed dat is ieder voor zich natuurlijk en ik heb al gezien dat er weer zoveel matrassoorten zijn bijgekomen.
    En als je naar 3 verschillende babywinkels gaat krijg je 3 verschillende verhalen te horen en ze proberen je een zo duur mogelijke matras te verkopen.

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wij zijn ook niet klein en zeker manlief niet. De kinderen zijn nu allebei lang voor hun leeftijd maar met de geboorte 50 en 52 cm.

13. las28

las28 Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    meiden ik weet niet of jullie het weten maar bij prenatal krijg je iedere 2de maandag van de maand 10 % korting.
    Dit wel in de vorm van een kadobon.
    Maar die kunnen we ook weer goed gebruiken.

groetjes las

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Met de rompertjes weet ik uit ervaring dat je daar nooit genoeg van kan hebben, met spugen, de warmte maar ook als de ontlasting nog erg dun is kan het gebeuren dat de onderkant van het rompertje snel vies kan worden. Spuugdoekjes en slabbertje idem dito..altijd handig, en zeker ook in je verzorgingstas straks. Wel makkelijk die dozen want ik heb alle proefmonstertjes al in de verzorgingstas gedaan :D
    Heb woensdag snel mijn Blije Doos opgehaald, en wat een leuk pakket zeg :D Dat rompertje en shirtje waren ook erg leuk! :D

15. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hee Patries, dat is inderdaad een goed idee om al die monstertjes in je verzorgingstas te doen! Dat ik daar nou niet aan gedacht heb....:)

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Anders ligt het toch maar in de kast te liggen, toch?

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihihi ja anders loop je met allemaal flessen en potjes te slepen in die tas. Aangezien ik altijd iets bij mij wil hebben om het te kunnen wassen en verschonen was dit een goede optie. Hebben ze zich dan een keer verschikkelijk ondergepoept of gespuugd, beetje water, proefflacon zeep, washandje, schone kleertjes en klaar. Toch wel makkelijk als je weg ben en niet even snel terug naar huis kan. Want believe me, spuug kan erg stinken van die kleintjes en zeker zomers :)

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En die melkspuug ruikt zo zuur. :p
    Niet dat de randjes van de romper met dunne poep zo lekker ruiken........

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihihi nee verschikkelijk he..! Ik heb al wat dingen in de verzorgingstas gedaan anders slinger het zo door huis heen. Maar ik heb ook al een paar van die pendaalemmer-zakjes ingedaan voor vieze kleertjes enz..wat die lucht bbrrrr. Al leg je het in de kofferbak neer man man na een kwartier verga heel je auto van de lucht, en het zal dan maar 28 graden zijn ofso hahahahaha iedereen die auto uit langs de snelweg :) :)

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0

Share This Page