Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    LOL :) :)

toch handig die ervaren moeders... 8) :)

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Word net gebeld door mijn zwager of ik hem naar de dokter kan brengen, die ei is door zijn rug gegaan en de pijn is zo heftig dat hij moet overgeven :( Dus zuster Patries breng hem even naar de dokter toe, even paar drempeltjes in de stad hard nemen ;) :) :) lekker sarcastisch ;) hahahaha

3. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou patricia, succes...:)

Heb je eigenlijk al eens wat gehoord van de politie over die man? Dat was jij toch?

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    :) :) :)

Ach Lee, wij zijn ook eens voor het eerst moeder geweest..en dan leer je van zulke dingen :) toch makkelijk zon forum he hihihihi

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Succes meis, en sterkte voor je zwager.

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee nog niets, maandag gaat mijn mannetje bellen.
    Maar gisteren reden we samen naar school om de kinderen op te halen, en toen reden we langs die man (die weer onderweg was naar de supermarkt, nu samen met zijn vrouw) :confused: Maar ja, drukke straat dus kon ook niet even stoppen om het tegen Manuel te vertellen. Eenmaal bij school vertelde ik het, en toen is hij met een noodgang teruggereden. Hij heeft hem aangesproken, maar hij kreeg dezelfde reactie al mij van hem :( Nu is Manuel zo snugger geweest om een foto van hem te maken met zijn mobiel. Dus als wij vandaag niets horen, gaat hij maandag langs het politiebureau met de foto van die man..kunnen ze wat gerichter gaan zoeken. Ik wist bij de aangifte natuurlijk alleen maar in elke kelderbox hij naar binnen ging en niet het huisnummer of naam..

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    succes met je zwager patricia!

Ik denk toch meer dat ik een "heerlijk ruikende zwitsal baby die niet spuugt en al helemaal geen poep randjes maakt" baby ga produceren :)

Is daar nog een speciaal dieet voor nodig?

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja dat vroeg ik me ook af toen ik opstond vanmorgen.
    Waar een mens zijn het hoofd al niet mee bezig kan zijn. :)

9. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat is echt slim van dat mannetje van jou zeg! Nu moeten ze hem zeker kunnen vinden lijkt mij! Beter!

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Pfff, bijna weekend en dan nog 5 weken! Het lukt vandaag niet echt, merk dat ik chaggie ben! Arme kids!

Sann, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Senninha, ik heb straks wel een computer bij de hand, maar ik ga die tijd als de stagiaire leesgeeft benutten voor het afronden van bepaalde dingen en alles klaar maken voor mijn vervanger.
    Je hebt mijn pb toch gekregen?

Essie, hoe is het met de hond?

Kwebbels, wat fijn zo'n schoonmaakster. Die wil ik ook wel, maar ik moet vanmiddag zelf weer aan de bak.
    Alvast veel plezier als je ventje terugkomt en maandag als jullie in ondertrouw gaan.

BD81, ben ook benieuwd naar je buikbanden. Komen er foto's?

Lee, veel plezier met het shoppen!

Penny, wat een grappig verhaal! Ik doe ook wel eens gekke dingen, maar dat hahahh, nee dat heb ik nog niet gedaan!

Nou tot later!

11. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Oei jullie hebben al veel kleine kleertjes! Wij hebben voornamelijk grotere kleertjes. Dus mag ik ook nog wel even lekker gaan shoppen!

Kan zelf achteraf ook wel lachen om m'n stommiteiten. Had gehoopt dat het aan de zwangerschap ligt.

Ja Patries, ik ben ook benieuwd wat de politie nu gaat doen. I.i.g. wel heel slim van Manuel om een foto te maken.

Hihi, Anno Niem, kan ik me ook ergens opgeven voor zo'n baby?
    Word een beetje misselijk van de poep, stank en kwijl verhalen van de ervaren moeders hier. Moet ik me echt nog mentaal op gaan voorbereiden hoor. Mijn baby zou dat nooit doen! Die veegt na een week z'n eigen billetjes al schoon en maakt z'n eigen wiegje op.

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :) :)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veraatje als je de PB voor Vergo bedoelt die heb ik gehad.

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    goedemiddag dames

sann: van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    ik heb ook een lading kleertjes liggen voor die kleine, ze heeft nog meer kleding straks als jeroen en ik bij elkaar hebben haha :)

ik dacht dat t aan mij lag maar ik heb dus ook dat ik snachts vaak loop te spoken. rond een uurtje of 4 ben ik klaar wakker en kan niet meer in slaap komen en t vaak moeten plassen wordt ik ook niet goed van. maar t zal er wel bij horen, ben gelukkig niet de enige haha

hier is dus onze auto verkocht en ik heb de hele nacht (als ik sliep) gedroomd over onze oude auto, hij wordt op t moment gekeurd. en ik droomde dus dat ie naar beneden was gevallen en de auto helemaal in de kreukels lag. :confused: dat was echt erg.

penny: ik heb ook krom gelegen van t lachen. ik heb gelukkig niet van die rare dingen gehad. ben erg vergeetachtig en ga altijd af bij anderen maar zo erg is t nog niet met mij haha, ik heb t met je te doen hihi

nou meiden ik ga ff mijn ma bellen. zij is morgen jarig en ik weet nog steeds niet wat ze hebben wilt

tot laters

liefs susanne

15. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Meiden zoals beloofd even een up date van Vergo!

Ik heb haar uitgelegd dat het medeleven onwijs groot is en er namens heel veel meiden dit erg graag willen tonen we hun graag iets willen aanbieden!

Ik heb haar gevraagd wat zij zelf het prettigste vindt om dit persoonlijk overhandigd te krijgen van één van ons of liever bezorgd wilde hebben...haar antwoord was als volgt:

Hoi Nina,

Jullie steun en toe verlaat vind ik overweldigend. Maar emotioneel kan ik het nog niet aan om jullie te zien. Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen. We vinden het echt super hoe er meegeleefd wordt.

Dikke kus voor alle meiden. Dank jullie wel voor alles. Als er nog vragen zijn hoor ik het wel. Veel liefs Dennis en Vergo.

einde 1e bericht!

Vervolgens heb ik geantwoord dat we dat ons meer dan goed kunnen voorstellen!

2e bericht!

Dank je wel heel lief van je dikke kus!

Einde bericht!

Ben blij dat we het gevraagd hebben en nu weten we dat we het het beste kunnen laten bezorgen!

Liefs Nina

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou ik heb het adres dan stuur ik het via de post als het klaar is.
    Ben toch blij dat ik het voorgelegd heb aan jullie en bij haar de keuze heb gelaten.

17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Goed dat je het even nagevraagd hebt Nina, zo weten we in ieder geval wat zij willen.

Ladies een van mijn buikbanden staat in mijn album hoor. Heb net ff profesorisch een foto gemaakt, dus hoop dat het goed te zien is.

18. Goedemiddag dames..

Hahaha, wat een leuk verhaal Penny. Zoiets is mij nog niet overkomen. Haha..

Mooi dat het zo geregeld is Nina. Ik hoop dat Vergo hier zelf binnenkort ook ff langskomt om haar verhaal te doen...

Patricia, slim van je mannetje.. Heeft hij goed aan gedaan denk ik. Bewijs is altijd handig, toch?

En er was er 1 waar de vriend vandaag van thuiskomt? Gelukkig maar... En maandag heerlijk in ondertrouw: veel plezier!

Liefs Wendie

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik dacht het al een beetje (heb het volgens mij hier ook gezegd), ik zou ook even geen behoefte hebben aan iemand die even ver in haar zwangerschap is als ik was. Al waardeer ze het medeleven natuurlijk super, de confrontatie is gewoon momenteel te groot voor haar..gelukkig dat het nu kenbaar is, zodat het alsnog met de post gestuurd kan worden.

Zo zwager bij de dokter geweest, heeft een rits medicijnen gehad. Björn zit ook weer op school *puf* *puf* bijna weekend..!

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hoeraaaaaaaaaa, ik heb eindelijk mn mooie glazen douchewand. eindelijk is de badkamer klaar. Had er een heerlijke verjaardagsdouche in willen nemen, maar dat mag helaas nog niet omdat de kit eerst moet drogen. morgen maar lekker doen dan.

Deel Deze Pagina