Ladies ik ga op de bank ploffen! Nog ff Poker kijken... Ondanks dat ik vanmiddag geslapen heb, heb ik weer branderige/slaperige oogjes. Gigigigi morgen neem ik mijn zogenoemde "SABBAT" dag...wat inhoud NIETS/HELEMAAL NIETS/LANG IN BED LIGGEN OF BANK HANGEN MET BOEK OF DVD
Goeiemorgen allemaal, ik heb een heel vervelend "trekkerig" gevoel in mijn onderbuik. Beetje raar dat ik het zeg, maar het lijkt wel een beetje op harde buiken. Ik weet ook wel dat dat niet kan, maar hoe ik me herinner, voelde dat ook zo. Niet zo erg nu natuurlijk. Hellup, nu ben ik een beetje bang dat het misschien fout gaat. Voel het al van gisteravond. Ik heb gewoon al een kussentje in mun zij gehad met slapen, zo ongemakkelijk was het. Das toch niet normaal of wel? Wie weet raad! xxx beetje bange Marieke
Hallo, Ik heb daar ook een beetje last van, en een opgezette buik en vrij veel last van mijn darmen. Schijnt allemaal normaal te zijn. Groetjes Angele
Zo voelde het niet, daar heb ik ook last van, maar dit was anders. Maar gelukkig is het al weg, probeer me er dus maar niet te druk om te maken . xxx
Goedemorgen dames! Iedereen weer lekker geslapen? Ik weet (nog) niet hoe harde buiken voelen, maar ik weet wel dat ik best veel voel in mijn buik. Af en toe ook steekjes. Ik hou het erop dat de bm aan het groeien is. Kon het toch niet laten om vanochtend een testje te doen. Resultaat: net zo dik als de vorige die ik zelf gedaan heb (dus niet die van mvm). Zoals anderen ook al schreven: over 8 maanden lachen we hierom. Vanacht in elk geval goed geslapen. Wel 's nachts weer wakker voor toiletbezoek. HEEEl veel last van boobs, af en toe steekjes in de buik en vanochtend even heel veel last van de onderrug. Volgens mij allemaal normaal. @Daantje, ik ben inderdaad heel benieuwd welke datum er uit het onderzoek van de vk komt. mvm gaf aan dat het kon zijn dat de bevruchting later dan gemiddeld heeft plaatsgevonden.
goeiemmorgen lieve meiden, ik ben nog niet echt aan het mee doen hier, sorry, dat komt nog wel eerlijk moet ik zeggen dat ik er zo weinig mogelijk bij stil sta dat ik zwanger ben, bang voor als er weer iets is, bang dat er weer iets met het kindje is, of alsnog mis gaat ik ben wel lid geworden van moeders voor moeders, gisteren heb ik de flessen gekregen, dus mocht het mis gaan dan heb ik er in ieder geval iets goeds mee gedaan. dus jullie zullen me wel af en toe lezen hier maar echt meedoen komt er nog niet van denk ik, het leek me het beste om het jullie te laten weten hopelijk kletsen we hier met zijn allen nog heel gezellig in juli over onze komende bevalling maar voorlopig durf ik er nog niet aan toe te geven. 20 november ga ik naar de gyneacoloog voor een eerste afspraak fijne dag allemaal
goedemorgen dames...ik schreef gisteravond al dat ik na mijn grote boodschap last van bruin verlies heb....voordat ik in bed stapte zag ik niets....nu net uit bed gestapt en het was er weer....had vanmorgenvroeg ook last van ongi krampjes....pff...het is ook dikker (slijmeriger)...is dat nou juist goed of slecht teken?
Goedemorgen, Hier ook goed geslapen..alleen sinds gister constant kotsmisselijk, bij mijn vorige zwangerschap helemaal geen last van gehad maar nu! :-& Heb de granules van vsm gehaald, is kijken of die helpen. Mijn zoontje was ook ziek, had weer een pseudo-kroep hoest. Word er altijd een beetje naar van, zo zielig dat zeehondachtige hoestje. Helaas kun je er weinig aan doen behalve stomen met hem. het gaat nu weer een stuk beter en hij is weer super vrolijk vanmorgen. straks is even kijken of we een frisse neus kunnen halen Groetjes, Christie
Triessie, wat naar, maar ik weet niet wat het is. Als je het niet vertrouwt gewoon je vk even bellen. Doe hoor daar zijn ze voor. Sterkte Liefs, Christie
@Tressie, als je het niet vertrouwt, inderdaad de vk bellen. @Mandarijn, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Als je behoefte hebt haak je toch gewoon weer in? Sterkte meid.
Goedmorgen dames. hier hebben we heerlijk geslapen. Ben ´s avonds erg fit maar ´s morgens als ik uit bed kom ben ik echt om op te vegen. Jullie hebben gisteren nog lang doorgekletst zeg! Ik vraag me trouwens af of ik al niet verder ben! willen jullie ff met me meedenken? heb een vroege eisprong gehad op dag 12. En kon al 4 dagen voor nod duidelijk positief testen. vandaag weer een test gedaan en was super super positief. De calculator gaat er van uit dat eisrpong op dag 14 is! en ik had hem dus op dag 12! Wat denken jullie? graag reactie! gr mayo
Goedemorgen dames, zo jullie zijn gisteren lang doorgegaan Heb gisteren lekker op bed TV gekeken en zat om half twaalf nog roze koeken te eten ook mijn mannetje is helemaal idolaat op mij, heel de dag over mijn buikje wrijven, kusjes geven en knuffelen hahaha een zwangere vrouw is op haar sexiest volgens hem Vandaag even bij mijn ouders op bezoek, die zijn druk aan het klussen in huis...dus ben benieuwd hoe het eruit ziet! Werd vanmorgen wakker en was zo happy dat ik nu richting de 6 wkn ga, nog drie weken en ik ben die rottige 9 weken voorbij pppfff wat zou dat een opluchting zijn! Allemaal nog een prettige dag!
Hi Mayo, Op dit moment kan niemand zeker weten hoe lang ze zwanger zijn. Dit kan alleen via een echo. De banners en/of de HA/Vlos/Gyn, houden er andere berekeningen aan. Dus helaas weet je het gewoon niet zeker. Ik testte ook ruim voor mijn NOD (4 dgn) maar ik weet zeker dat ik mijn ei pas op dg 20 heb gehad (dmv ovulatietesten). Mijn huisarts zegt ook dat ik een week verder ben dan mijn banner aangeeft. Dus ik moet eigenlijk ook gewoon tot de echo wachten om erachter te komen hoe ver ik precies ben. Groetjes
hahaha einde van deze maand word het allemaal plaatsjes verschuiven op de lijst er zullen dan misschien ook dames van de lijst afvallen die dan misschien eind juni zijn uitgerekend
@ Triessie, ik zou het ook niet weten maar als je je er neit lekker bij voelt idd de VK bellen, misschien mag je wel een echo, ik zou er gewoon om vragen als ik jou was... Succes... Hier onwijs vast geslapen, weer veel gedroomd en besloten dat ik alle contacten met mijn ex vanaf nu verbreek omdat hij me teveel opfokt en ik dan weer de hele dag en nacht kut in mijn vel zit, dus basta ermee! \/
Bedankt voor het antwoord T´is dus gewoon afwachten! en dat duurt zooooooooo lang. Heb je verhaal een beetje gevolgd, hoop zo voor je dat het deze keer goed mag gaan! veel succes met afwachten! gr mayo
Waarschijnlijk blijf ik wel in juli. ALS ik verschuif dan wordt dat denk ik naar een later moment in juli. Ik ben wel benieuwd wat de vk hierover gaat zeggen. Nog benieuwder ben ik naar het geluid van een kloppend hartje. Voor de meeste van de juli mama's begint het hartje van de kleine nu te kloppen. Bijzonder wel he?
Lieve Mandarijn en alle andere meiden hier. Dit had ikzelf kunnen schrijven, ik denk precies hetzelfde. Ik lees en leef met jullie mee, al is het dan iets in stilte. Eerst zelf het besef krijgen dat ik zwanger ben en dat alles goed mag gaan. Ik zal mezelf wel even op de lijst zetten. Fijn weekend allemaal. Groetjes Minka