En je gewoon van het domme houden dat werkt het beste. Dan kun je kijken of je van die 4950 euro nog wat af kan krijgen en dan laat je hem eventueel ergens anders herstellen. Als het een kleinere deuk was geweest dan kost het net zoveel omdat ze toch de hele deur moeten spuiten. Kijk of je achter het schadeverleden van zo'n auto kan komen want onzichtbare schade zie je niet. Kijk of er onderhoudsboekjes zijn en bel met vorige garages hierover.
Ja zoooooooooo stom, heb een fotootje even in m'n album gezet, dan kan je je een voorstelling maken. Dit was de beste van 3, lijkt wel afsof m'n rechtertepel uit m'n bh komt, maar m'n bh zit gewoon dubbel daar, maar ik durf nu echt niet nog een keer daar te gaan zitten.
Vind het wel een hele mooie foto Penny! En je hebt je ochtendjas aan de zijkant redelijk dicht dus ik denk niet dat hij veel gezien heeft. Hij dacht waarschijnlijk, shit een lekker wijf, wegwezen voordat ik zondig, hi,hi......
WAUWIE Penny wat een mooie foto geworden! Top! Zelfs met een zelfonspanner weet je wat fotograferen is, chapeau! Beetje licht bijstellen met Photoshop en hij zou zo in een mooi fotolijst kunnen!
Hallo! PENNY lig helemaal in een deuk hier! inderdaad wel een hele ondeugende look voor alle vrome kerkgangers (alsof die oude domineetjes en pastortjes daarna hierop zitten te googlen ) Werd gebeld door mijn schoonouders of ik mee wilde naar Simply Red concert. leek me wel leuk om heen te gaan (ze hadden 2 kaartjes, maar mijn zwager is ziek, dus 1 van de 2 moest blijven oppassen... zwager is verstandelijk gehandicapt dus vandaar oppas) voelde me alleen zo moe dat ik toch maar tegen hubbie heb gezegd dat hij moest gaan.... wel jammer hij gaat ook al in mijn plaats ballonvaren, omdat de landing niet meer gaat als je zwanger bent... fijne avond... hier ook geen pizza hoor maar het gezonde roerbakje.... laatste check (24 weken) bijna 9 kg erbij en dat is wel heel veel! (kan je na gaan als ik niet meer zou sporten, al krijg ik bij de combatles nu steeds bezorgde blikken van een medesporter... maarja als het nog lukt en geen harde buiken ervan krijg, moet het toch gewoon kunnen?! Belde mijn moeder net op trouwens, mijn zus vierde gister verjaardag maar wij konden niet (ze liet het woensdagavond pas weten dat ze zaterdag vierde...) dat mijn zus zo verdrietig was en dat het wel erg was dat ik er niet was... Probeert me echt een schuldgevoel aan te praten... bah dat doet ze (moeder) nou altijd bij mij en mijn zus... voel me dan gelijk zo lullig liefs rensie
Ik liep natuurlijk steeds naar de camera en weer terug naar het raam, natuurlijk gewoon met m'n badjas open want ik had geen toeschouwers verwacht. Voel me zo stom. Dit is een heel klein dorpje, ons kent ons. Ben benieuwd of er praatjes over gaan ontstaan, hoop t niet.
wat een verhaal penny. geweldig! moet er echt om lachen. wel een hele mooie foto hoor.. ach ja, had die man ook nog eens wat mee te maken op zondagochtend... liefs
Ow Rensie, ik ken dat van moeders die je een schuldgevoel aan proberen te praten tussen broers en zussen Typisch mijn moeder! Met het trouwen heeft ze weken lopen zanniken over mijn broers en het niet vertellen van het huwelijk echt gezeur en gestress om helemaal niets want mijn broers reageerde allebei juist heel leuk op het kaartje Waarschijnlijk als je je zus bel, is er niets aan de hand. Misschien baalde ze wel, maar moeders kunnen altijd zo goed overdrijven als het over de gevoelens van hun kinderen gaat
Penny, wat een verhaal zeg.. Hihi.. Maar mijn complimeten voor de foto! prachtig meid! Rensie, Mijn moeder kan het ook heel goed hoor.. Nou mannetje heeft het kamertje helemaal klaar met verven! Zal morgen even een foto maken! Geboortekaartjes.. Jee wat moeilijk.. Ik vond met voetjes/ hamdjes wel erg leuk.. Maar in de zomer vind ik met kleur ook heel mooi.. Maar nu heeft mannetje ineens een gezien van de muisjes verpakking.. Had het niet verwacht.. Oh wat moeilijk...
Ik denk dat ze het alleen jammer vond dat je er niet was en meer niet. Moeders kunnen ook soms erg overdrijven en het een beetje aandikken.
Zoooo meiden, ben ik ook weer es! Jeetje mina.....ik ben me de laatste tijd toch mega- chagerijnig geweest... echt zó erg! Het had er oq mee te maken dat ik maar geen leuke passende bruiloftskleren kon vinden...het is te erg om hier te typen, maar mn aanstaande heeft er heel wat onder te lijden gehad... Maarrrrr, ik ben eruit, mn outfit is compleet! Ik heb een witte linnen broek, een mooi wit topje erop en daarover een héél lichtgrijs colbertje, voor het geval het iets frisser is. Eigenlijk is het heel simpel die outfit, maar toch wel heel mooi! Ook heb ik nog steeds een dubbel gevoel dat we over 2 weken dus nog "even" gaan vliegen naar Kreta voor een weekje, ik ben zó bang dat er wat misgaat.... Een ongekende angst maakt zich af en toe van me meester.... Penny, wat heb ik moeten lachen om jouw verhaal! Wel een hele mooie foto trouwens! Sorry voor mn geklaag.....ik ga ff op mn gemakkie nog wat teruglezen!
En hij wil nog steeds met je trouwen? Nou dan houdt hij echt wel van je hoor! En ja ook de hormonen hè....... Krijgen we t.z.t wel een foto'tje te zien ben wel benieuwd. Iedereen tot morgen en een fijne avond!
Klinkt erg mooi Patricia! Ik hou wel van simpel! En tja... mannen moeten er ook wat voor over hebben toch dat hun vrouwtje zwanger is? Trouwens, weten jullie het geslacht al van de kleine? Want in de lijst staat er nog niks achter jouw naam.
geboortekaartje? hier was geen twijfel mogelijk er moest en zou een koe erop staan Dus een mooi kaartje gevonden bij intercard, proefje besteld en deze is nog leuker dan dat men op de site laat zien. Helaas kan ik m niet inscannen kan wel de link plaatsen. http://www.intercard.nl/index_N.html en dan kaartnummer 13549