Goedenavond dames Even rustig aan mijn kant geweest Graag wou ik even weten aan wie ik een pm kan sturen voor een berichtje aan Vergo en Dennis. En zo nog: Liever Vergo en Dennis, Ik wens jullie onwijs veel sterkte morgen!
hihi, leuke kaart mv perine . Er zijn gelukkig wel enkele kaarten met koeien he dus er is wel keus... Ik had in de map met kaartjes ook een kaartje gezien met zo'n baby die aan een touw sleurt met daaraan een koe en als je dan aan het kaartje trekt, zie je onder de afbeelding van de koe een flesje met melk vandaan komen.. de reden dus waarom de koe opzij moest . Die vond ik ook wel. Maar deze is ook wel super
Vera, het is nog steeds niet voor de volle 100% met zekerheid te zeggen wat het geslacht is....... De gyn. heeft er wel zijn idee over, maar as. dinsdag hebben we weer een echo, wellicht dat ik je dan meer kan vertellen! Heeft er iemand trouwens van jullie ervaring met nog een vliegvakantie rond deze weken? Als we vertrekken ben ik precies 28 weken!
En net wat ik al schreef, het verhaaltje gaat nog verder alsje het kaartje open doet, helaas kan dit niet op de site......Op pagina 2 komt er een arm met een fles uit , dus de koe nog meer verbaasd en op pagina drie hangt baby heerlijk op t gemak over de rand als een bar type en de koe er nochalant naast......
Ik ga 16 mei vliegen naar kopenhagen ben dan bijna 30 weken... er is niks erg aan vliegen kan ook niet kwaad voor de kleine, de enige reden dat vliegmaatschappijen het na een bepaalde tijd verbieden is dat ze niet willen dat je gaat bevallen en zij dan verplicht zijn op het dichtsbijzzijnde vliegveld te landen... dat kost ze geld! je kan er niet door gaan bevallen hoor! veel plzier rensie
hallo allemaal, Allereerst Dennis en Vego, enorm veel sterkte gewenst morgen! Ik heb een tijdje niks van me laten horen, maar nu wee even een berichtje. Er vroeg iemand over borst- of flesvoeding. Ik ga ook borstvoeding proberen, heb er aardig wat over gelezen, dus hoop dat het gaat lukken. Vandaag een kut dag gehad, mn kat heb ik donderdag voor het laatst gezien, dus ik had steeds zoiets van hij komt wel terug, maar vanochtend stortte ik een beetje in toen hij nog niet terug was. Wij hebben een kattenluik, dus hij kan zelf in en uit, en ik zie aan z'n eten of hij binnen is geweest, maar helaas niks. Dus ik kon vanochtend alleen maar janken geloof ik. Wie z'n kat was er pas ook al weer ook weg? Is hij inmiddels al terug? Ik hoop echt dat hij nog terug komt wandelen, maar ik heb er een hard hoofd in. Voor de rest gaat het redelijk hier, alleen wel last van mn rug en bekken, maar goed daar hebben er meer last van hier. Ik ben inmiddels al minder gaan werken, en dat scheelt best wel gelukkig! Nou ik zal proberen weer wat vaker iets te schrijven, maar soms weet ik ook niet zo veel te melden en ik vergeet te veel om op iedereen te reageren. groetjes Maaike
Zo, ben weer lekker thuis van het weekendje bij schoonvader! Het was een erg geslaagd weekend en we zijn echt hartstikke verwend, nou ja..meer de kleine in mijn buik. Ik heb welgeteld 12(!) setjes kleren gekregen, in verschillende maten van maat 56 tot maat 68. Verder nog een electrische kruik, 18 rompertjes (ook in verschillende maten)..3 paar sokjes, een nijntje beer met muziek erin, een warmtehouder voor de fles, een veiligheidstasje met allerlei handige dingen erin en ook nog heel veel kleerhangers..oftewel die kleine meid is straalverwend aangezien ik zelf ook al heel veel kleertjes had inmiddels. Gelukkig hadden we een grote kledingkast gekocht dus dat komt goed van pas Ik ben echt helemaal gelukkig met die kleertjes, verschrikkelijk mooie shirtjes, broekjes, jasjes, vestjes, en ook nog 2 pyama's trouwens...En die rompers zijn ook helemaal geweldig. Dus met het onderdeel kleertjes zijn we nu echt wel klaar. Verder lekker gegeten en gedaan en bijgekletst. Ik zie dat er hier heel veel bijgeschreven is, heb vluchtig alles even gelezen. Morgen gaan we in ondertrouw, spannend. We zijn net nog even uit eten geweest bij een thais restaurent, was ook weer errug lekker. Nou dit was het even voor nu, ga even lekker rommelen hier thuis! Vergo en man: heel veel sterkte voor morgen..
hey meiden even niet geweest, Vorige week erg druk gehad en met al het trieste nieuws van vergo en dennis wist ik ook niet zo goed wat ik moest zeggen. We zijn het weekend weer op de camping geweest voor het eerst (hebben eigen stacaravan) en het was zoooo KOUD! ale: echt vreselijk! maar goed toen ging t kacheltje aan en was het lekker romantisch hihi. Vergo en Dennis heel veel sterkte morgen! zal nu even verder teruglezen... Liefs Nannie oh ja patricia nog gefeliciteerd met Björn!
Rensie bedankt voor je antwoord! Ik weet ook niet waarom de paniek ineens zo toeslaat...ben gewoon erg aan het mutsen de laatste tijd...zullen de hormonen wel zijn Kwebbels, leuk he dat de kleine ( nu al!) zo verwend wordt! Memoiikke....hoop dat je poezebeest alsnog snel terugkomt,lijkt me verschrikkelijk om zo in onzekerheid te zitten!
Hey... Hier nog steeds beetje ziek, maar gaat gelukkig alweer wat beter. Ik ga wel proberen borstvoeding te geven. Bij Michelle en Leroy ging het aardig. Ik heb voor de ckerheid flesjes staan en een pakje klant en klare melk... Die kast van Mayron puilt ook aardig uit. Ik had al veel rompertjes ook en toen kreeg ik van een vriendin nog een stuk of 15 rompertjes dus zit nu op een aantal van ongeveer 30 rompers
Dank je wel Nannie voor de felicitaties. En Kwebbels, al stelt het niet veel voor..geniet morgen lekker van je dag..het is een stapje dichterbij DE dag meid
senninha weet dat t al gezegd is maar wil toch nog even kwijt dat ik het top vind dat je alles zo goed hebt geregeld! Dikke knuf voor jou! patries hoe is t met je voeten? Ik heb t dus ook sinds anderhalve week. echt vreselijk mijn sokken snijden echt in mijn enkels weg... hoop neit dat dat echt nodig is om zoutloos te gaan.... kwebbels fijne dag morgen! iedereen alvast weltrusten!
Trusten allemaal en ik hoop dat niemand bovenstaand ritueel moet gaan uitvoeren. Iedereen met echo of onderzoeken morgen, veel plezier en suc6. En Diana en Dennis, ik heb het al geschreven, maar heel veel sterkte morgen en we denken aan jullie.
Ik heb vandaag ondestaand mailtje van Lientje gehad: Het gaat hier wel goed en toch ook weer niet. In die zin dat het allerbelangrijkste wel goed gaat, ons kleine meisje doet het prima in de buik. En daar gaat het uiteindelijk allemaal om. Met mij gaat het niet zo lekker. Ik ben erg moe, of eigenlijk heel erg moe. Mijn bloeddruk is te laag en mijn ijzer ook. Ik doe thuis niet veel meer dan slapen en wat op de bank liggen met een boek. Werken doe ik nog wel, maar nog maar 16 uur ipv 32. Daarnaast loopt het op mijn werk zoals je weet ook niet goed. Iedereen is wel lief voor me hoor, maar het zit er niet in dat het een prettig einde zal gaan hebben ben ik bang. Maar goed, ik heb inmiddels wel met mijn oude werkgever gesproken en die wil heel graag dat ik terug kom na mijn verlof. Dus dat geeft wel een hoop rust. Ik voel me net een ouwe taart zeg maar en gezien de verbouwing hier, ben ik niet zo heel veel online tussen de rommel in. Dinsdag moet ik weer naar de verloskundige en ik denk dat ze gaat zeggen dat ik moet stoppen met werken. Het valt dus allemaal wel mee, maar ik word goed in de gaten gehouden. Lientje hoopt snel weer mee te kunnen schrijven.