**inbraak** Lieve Dennis en Diana, heel erg veel sterkte vandaag! Ik denk aan jullie.... **uitbraak**
Morgen dames, De werkweek staat weer voor de deur..wat gaat het weekend toch snel voorbij! Woensdag is Björn lekker een dagje vrij, studiedag op school. Hoop dat iedereen lekker heeft kunnen slapen, en meiden die vandaag controle/echo hebben, succes! Nannie, met mijn voeten gaat het nog niet..vooral 's middags en 's avonds is het een drama. Gisteren zat ik heel eventjes in kleermakerszit bij de kledingkast en gelijk de kramp erin, bbrrr. Dennis en Diana, ik wens jullie vandaag heel veel sterkte toe. Mijn gedachten zijn bij jullie.
Dames goedemorgen, Ik kan niet anders dan vandaag te beginnen om twee mensen een hart onder de riem te steken. Lieve Diana en Dennis, Ik wens jullie voor vandaag onnoemelijk veel kracht bij het afscheid nemen van jullie kindjes. In gedachten zal ik bij jullie zijn............ Veel liefs en een dikke knuffel.
Dennis en Diana, heel veel sterkte vandaag met het afscheid nemen van jullie lieve jongens... Wat is het toch oneerlijk
Ook vanaf hier zijn de gedachten bij jullie, Vergo en dennis heel veel sterkte vandaag. En ik hoop dat het een "mooi" afscheid word, wat voor jullie goed voelt.
En ook hier wordt er aan jullie gedacht. Heel veel sterkte vandaag met het afscheid van deze 2 bijzondere mannetjes!
Diana en Dennis, Heel veel sterkte toegewenst met het afscheid nemen van jullie lieve mannetjes. Liefs, Christie
*inbraak* dennis en diana heel veel sterkte en kracht toegewenst vandaag. jullie zijn in ons gedachte gr kim (aug) *uitbraak*
Goedemorgen meiden, Hier helaas slecht geslapen. Gister iets te ver door gegaan met verfen ben ik bang en dus de hele nacht last van mijn onderrug... Nou ja ben wel lekker opgeschoten. Ik had gister bovenstaande vraag gesteld, maar denk dat ie door het geklets er tussendoor geschoten is. Vandaar nog maar een keer. Grt, Lee
Ik zou het niet meer weten Lee. Lieve Dennis en Diana. Heel veel sterkte vandaag met het afscheid nemen van jullie 2 knulletjes. Dat het maar een waardig afscheid mag zijn. ik denk aan jullie. Dikke knuffel van Wendie
Lieve Dennis en Diana, Heel veel sterkte vandaag bij het afscheid nemen van julllie twee kanjertjes! Mijn gedahcten zijn bij jullie! Liefs Esther
ook hier vandaan denk ik aan jullie heel veel sterkte gewenst met dit zware afscheid van jullie kanjers. t is echt heel oneerlijk. liefs susanne
Lee speciaal voor jou, stond op pagina 856. Daar stond ook nog een tip van mij van een zilveren opblaasbare waskussen.
Lieve Diana & Dennis, Heel veel sterkte vandaag, hopen dat jullie op een bijzonder mooie manier afscheid kunnen nemen van jullie mannetjes. We denken aan jullie. Jeroen & Pien