Esther, mochten jullie als kaartje voor de muisjes varpakking gaan , er zijn een paar verschillende. Wij hebben proefjes opgevraagd en vinden het kaartje van www.geboortedorp.nl absoluut t mooiste. Patries34, ben t met Senninha eens, als hij na al je uitbarstingen nog met je wilt trouwen moet t wel echte liefde zijn. Ahh, meis, probeer nou een beetje te ontspannen en genieten. Het is voor jullie dus een dubbel mooi jaar, trouwen en een baby! Hoop echt dat je je een beetje kunt gaan ontspannen en heerlijk nog even samen kunt genieten van jullie laatste vakantie met z'n tweetjes! (ben ook erg benieuwd naar een trouw foto natuurlijk!) Moeder van Perine, een koe op het kaartje was ook wel een beetje te verwachten hihihihi, moest er erg om lachen. Heb je je mannetje al over kunnen halen voor de vakantie? Maaike, hoop dat je kat snel weer gezond terug komt. Kan me voorstellen dat je je erge zorgen maakt. Kwebbels, niet normaal hoe jij verwend bent! Heerlijk voor jullie! En natuurlijk heel veel plezier vandaag, toch wel een beetje spannend hoor.
goedemorgen meiden. Nou mijn manntje is weer thuis en sindsdien lig met mijn voedingskussen in gevecht.. Gaat niet samen geloof ik.. Nou we zijn er wat betreft de geboortekaartjes nog niet uit.. Hij vind die van De Ruiter echt super die muisjes verpakking.. Maar ik zelf niet zo dat ik die ook wil.. Tja lastig.. @ Kwebbels gefeliciteerd met je ondertrouw! @ Jes, Soms denk ik ook wel eens wat gebeurt er allemaal daarbinnen.. Maar gelukkig voor jou trapt ze je nu voorlopig niet op de blaas.. @ weet niet meer precies, Hopelijk komt je kat gauw weer! verder ben ik echt een zeef.. Sorry hoor dames..
Lieve Diana en Dennis, Ik wil jullie vandaag heel veel sterkte toewensen. En ik hoop dat het een "mooie" afscheid wordt van jullie twee zonen.
Maar wil je helemaal niets met muisjes? Anders heb ik nog wel een andere optie. Had hem laatst ook als link ik meen voor Penny neergezet.
Dank je voor de link.. Het is .com.. (kwam er via een omweggetje) Maar het is niet echt mijn smaak.. Ik hou meer een beetje van het handen en voetjes.. tja dat wordt loten denk ik..
Helaas geen handjes en voetjes maar je wederhelft vindt het vast wel leuk. http://specialcollection.nl/index.cfm?f ... 2&entry=16
Joepie...we gaan toch een pretecho doen Volgende week dinsdag om 18.40 uur. Ben zo blij Goed ik ga weer aan het werk Ik PB jou nog even Veraatje zodat het op de lijst kan. En mijn gyn afspraak voor volgende week staat er ook nog niet op zag ik, vergeten door te geven. Kwebbels alvast gefeliciteerd met je ondertrouw
Leuk leuk, wij moeten helaas nog geduld hebben tot 6 mei! Het is hier echt een drama, want al die echobureau's zitten volgeboekt. Ik had ook Babyvieuw Zoetermeer gebeld, en daar konden we in het weekend pas eind mei terecht
Wij gaan ook naar Babyview, maar dan in Haaksbergen. Ze kon morgenmiddag, maar dat lukt niet in de planning van Miq. En dan pas volgende week dinsdagavond. babyview Haaksbergen en Koekeloere in Enschede zijn de enige 2 in buurt en Koekeloere is ook weken van te voren volgeboekt
Whajooo m'n badkamer is vandaag nog klaar! Man ik ga douchen als ik nog nooit gedouched heb Hier geen stem meer overigens..zucht... Ook nog geen geboortekaartje, maar jah komt goed. Mijn baby is echt eigenwijs. Als ie heel druk aant trappelen en bewegen is en ik leg mijn hand eroip of ik kijk ernaar dan stopt ie meteen Echt altijd! Ook als iemand anders wilt voelen stopt ie, alsof ie het weet. Echt bijna niemand heeft m nog echt kunnen voelen terwijl ie vaak heel druk is maar echt, zodra er dus aandacht aan wordt besteed stopt ie...
Zo dat is lekker vlot zeg! Blijft Steijn bij je ouders als jullie gaan? Wij hadden Björn meegenomen maar in de echoruimte hebben ze een speelhoek voor kinderen, met een kassa Nu hoor je heel de tijd door de uitleg van de dame heen die kassa rinkelen, laatje open, laatje dicht
Ik ga ook naar babyview. In Zoetermeer. Het is voor mij 5 minuutjes fietsen en m'n moeder werkt naast babyview in het gemeentehuis dus wat dat betreft zit ik wel goed... Ik kon idd ook pas in Mei als ik het weekend of de avond wou...
ML, lekker zeg! Eindelijk je badkamer klaar Hahahaha denk je om je watermeter Is het mooi geworden..?