Lekker he! Alle voegen nog zo mooi en schoon hahaha...dat is zon klote werk om elke keer schoon te maken Is alles wit? Of met een kleurtje?
Jaaa met allemaal lekkere dingen! Taart, ijs, chocolade, chips Ben benieuwd Kwebbels, doe je wel je gordijnen dicht voordat je net als Penny in de spotlights staat
Witte tegels en de vloertegels wit met zwarte spikkeltjes zeg maar... En idd alle voegen zijn schoon Die waren neit meer schoon te krijgen omdat die badkamer niet goed in elkaar was gezet voorheen en altijd vochtig was...
Ow dat is wel mooi, dan breek het een beetje met de muren. Ja als er eenmaal vocht tussen de voegen zit kan je blijven boenen om niets, dan zou je alles eruit moeten halen. Maar je heb nu even een goede week in de zooi gezeten, en iets moois voor teruggekregen..!
Jah psies beter dus... Ga mijn moeder zow even proberen of ze mee wilt naar de ikea, ik wil boven de commode een plankje en heb egt een leuke gezien. Met vakjes, dicht dus, echt cute... Hopenlijk wilt ze
Ml fijn dat je badkamer klaar is! Jee wat gaan we hard met de pagina! En idd kwebbels uitkijken he met gluurders haha! Christie wat leuk een pretecho! Veel plezier! Nou ik heb 3 kaartjes en daar moet de keuze uitkomen.. Vind ie het nou echt niks kan ik overwegen voor de pak muisjes..
Esther, misschien iene miene mutte doen? ML, owww hier nog een Ikea verslaafde! Geweldig! Ik ga meestal altijd naar Delft, die is leuker en groter dan die in Barendrecht hihihi Heb je al gekeken of ze hem in voorraad hebben via de website..? Ff een pruillipje naar je moeder trekken
ja dat kan ik s gaan doen haha! wie weet komen we eruit! Gedichtje is ook al zo moeilijk al heb ik een hele schattige!
Moeilijk he die kaartjes, ik had in die boeken gekeken en had er 3 gezien die op zich wel aan de eisen voldeden maar ben het briefje kwijtgeraakt waar ik het opgeschreven had welke kaartjes het waren dus kan weer opnieuw beginnen
Wij zijn echt erg De juni mama's zitten op 860 pagina's. Ben benieuwd hoever we zitten als we eenmaal moeten bevallen