Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou dat scheelt mij weer een heel verhaal typen.
    Heb er ook niets aan toe te voegen.

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja precies, ik bedoel wat gaat hij met zijn tijd doen die hij dan thuis zou zijn en waarvan die nu weg is?Ik denk dat die de eerste paar weken niet zou weten wat die met zijn tijd aan moet! (alhoewel we natuurlijk straks druk zijn met de kleine :p )...Ook kan ik me gewoon moeilijk voor stellen dat hij straks dan misschien elke avond thuis zou zijn..kortom ik weet niet hoe ik hierop moet reageren..Ik heb dat ook allemaal tegen hem gezegd maar hij lijikt heel vastbesloten..

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo ben weer terug uit de stad.
    Heb mooi brief papier gevonden.
    Nu nog de beren en dan kan ik het gaan opmaken.

Heb net gebeld met het bedrijf van de beren, om het zo maar even te noemen. Ik had nl zaterdag en anders vandaag de beren al verwacht.
    Er is mij door de baas himself belooft dat als ik de beren morgen niet heb ik het geld terug krijg en de beren cadeau. We zullen zien. ;)

4. kwebbels

Daar heb je helemaal gelijk in, ik ben er ook hartstikke trots op stiekem dat hij graag elke avond thuis wil zijn voor zijn dochter(dat is echt de hoofdreden, voor mij natuurlijk ook) wij hebben heel veel vrienden kennissen die de hele week weg zijn en een kind hebben. Zijn moeder heeft al voorspelt dat hij waarschijnlijk toch met dit werk ging stoppen zodra de kleine er was maar ik ben er niet vanuit gegaan anders zou het misschien alleen maar tegen vallen natuurlijk. Dit komt inderdaad vanuit zijn kant, ik sta altijd achter zijn keuzes en als hij dit werk leuk vind dan moet hij dat lekker doen, ik hoop dat het gewoon niet voor hem een teleurstelling is straks.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik denk dat dat net een beetje is als mensen met pensioen gaan.
    Ze denken dan dat ze zeeën van tijd gaan hebben en als ze dan eenmaal met pensioen zijn komen ze tijd tekort omdat ze dan aan dingen toekomen wat normaal bleef liggen. Ja en veel tijd doorbrengen met de kleine natuurlijk.

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hahaha Senninha, volgende keer wacht ik op jou reactie..bespaar mij weer een hoop typwerk :) :p

Maar Kwebbels, als ik het goed merk vind jij het dus niet leuk dat hij 's avonds thuis is..? Hij is vastbesloten dat hij zijn dochter elke avond wil zijn, maar krijg het gevoel dat jij het niet echt wil.. Begrijp mij niet verkeerd hoor, bedoel het niet verkeerd maar zon gevoel krijg ik. Ik zou allemaal maar hartstikke trots zijn als mijn man zon beslissing zou nemen, ten onwille van ons kind. :) Hij zal zelf een manier vinden om zijn tijd te vullen, thuiskomen, jij maak eten, hij speelt wat met de kleine, eten, afwassen, dingetjes opruimen in huis, ondertussen kan hij of jij met de kleine bezig zijn..de avonduren vliegen echt voorbij als je een baby in huis heb hoor.

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Patries, sorry Kwebbels dat ik misschien voor jou praat, maar ik denk dat Kwebbels het wel fijn vindt dat manlief 's avonds thuis is, maar bang is als hij het niet trekt vanwege de verveling van de ritten in het binnenland dat hij daarna toch weer internationaal gaat rijden. Dan ben je en de kleine gewend dat hij er iedere avond is en vervolgens is hij weer heel weinig thuis. Tenzij ik je hele verhaal verkeerd begrepen heb Kwebbels?

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Verdorie als ik even had gewacht...had ik niets hoeven schrijven.
    Ik heb de brievenbus van de buren gemold :confused: loop naar beneden voor de post, sta ik bij de verkeerde brievenbus :( Dus ik nog mijn sleuteltje iets harder doordraaien (dacht misschien zit er iets klem)...breek dat sleuteltje af :oops: :oops: Zie ik opeens dat ik bij nr 36 staat, arghhh! Ze zijn niet thuis, dus ga maar de woningbouwvereniging bellen en een briefje op hun deur plakken dat ik de schuldige ben..stomme ik ook. :oops:

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow ik schreef die reactie uit dit verhaal, dat tweede verhaaltje had ik niet gelezen omdat ik zelf aan het typen was :)

10. kwebbels

Tuurlijk vind ik het wel leuk, begrijp mij niet verkeerd alsjeblieft :) Nee ik vind het hartstikke leuk alls hij lekker elke avond bij mij in bed stapt en samen wakker worden! Maar ik weet gewoon echt even niet hoe ik het me allemaal moet voorstellen hoe dat dan gaat :rolleyes: Kijk, jij weet niet beter dat je man elke avond naast je op de bank ploft en lekker samen dingen doet. Ik weet niet beter dat ik doordeweeks vrij ben om te gaan en staan waar ik wil, met wie ik wat afspreek. Omdat ik toch alleen op die bank plof zeg maar :) Maar ik wéét hoe leuk hij dit werk vind, hoe trots hij erop is over de bestemmingen waar die allemaal komt. Ik heb al die tijd dat we bij elkaar zijn gehoord van hem dat hij van binnenland werk ongelukkig zou worden...en met dat idee in mijn hoofd zit ik nu, dat hij ongelukkig zou kunnen worden van binnnenland werken (elke avond chagarijnig thuiskomen omdat er bijv files staan) dat wil ik voorkomen. Het is heel moeilijk uit te leggen, het is een heel dubbel gevoel.

11. kwebbels

Je ziet het helemaal goed ;) Het is misschien voor jullie heel moeilijk voor te stellen omdat jullie vent lekker elke avond bij jullie op de bank ploft zeg maar ;) Maar toch hoop ik dat jullie mij niet verkeerd begrijpen en ik helemaal dol word als hij dit echt door zet :D

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wij hadden net ook een lekker voorvalletje.
    Zijn we op weg van het stadje naar huis en wil Niels linksaf slaan.
    Dus hij stopt netjes voor de fietsers die vanuit tegenovergestelde richting rechtdoor willen, duikt er opeens een scootertje achter onze auto op.
    En wat doet die lul, die trekt even een kras van 15cm over de achterkant.
    Het ging zo snel en die kentekenplaten zijn niet zo groot dus hebben we helaas niet kunnen zien wie het gedaan heeft.
    Natuurlijk peerde hij hem over de fietsersbrug dus dan ben je hem kwijt ja, en wij een aardige schade rijker. :evil: :evil: :evil:

13. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Dat gedichtje over een jongetje is echt leuk!

Oh oh Penny.... Mond voorbij gepraat? Mondje dicht he Patries :)

Ik ga naar zwnagerschapsgym. Begint over 2 of 3 weken dacht ik. Ik had ook gebeld voor yoga, maar die mevrouw aan de telefoon zei dat het alleen nut had als je er al mee begon voor je 3 maanden :confused:
    Daar denk je dan toch nog helemaal niet aan. Heel verhaal, was voornamelijk bedoeld voor je spieren te trainen bla bla, dus ja dat ging niet door.
    Vond het wel erg vreemd want mijn zus heeft wel gewoon yoga gedaan aan het einde (wel in andere plaats hoor). Vond het zo'n raar verhaal maar ja.

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Geweldig Senninha, jeetje dat is echt flink balen...!
    Ken het gevoel, Manuel gaat straks naar het politiebureau maar als hun de zaak niet oplossen kunnen we ook lekker fluiten naar ons geld van de schade :( Toch niet normaal hoe mensen tegenwoordig met elkaar omgaan he!

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mijn mannetje werkt onregelmatig een heb net 4 avonden alleen gezeten.
    Ben wel blij dat hij nu weer vroege heeft en 's avonds thuis is.

Kwebbels, je kunt alleen nu geen garanties krijgen.
    Tijd zal leren of hij het wel of niet trekt en dat gaat voor nu helaas gepaard met onzekerheid.

16. Pfffffffffff.............

Wat is er weer veel gekletst, ben je een ochtendje weg, moet je zowat 10 pagina's bij lezen!
    Maar we zitten wel op 1007 al!
    Sjonge, dat gaat hard!
    Gaan we voor de 2008?
    Wel leuk he? :D :LOL:

Hier weinig te melden.
    Oja, vanavond 3e keer zwangerschapsgym!

Liefs Wendie

17. kwebbels

:confused: oeps...

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Bd81, leuke nieuwe avatar.
    Moest wel even kijken hoor want ik heb bij iedereen natuurlijk het plaatje erbij en zag inene een vreemde. :)

Knuffelkonijn, er was al voorgenomen om de 2000 te gaan halen dus die 2008 moet ook wel gaan lukken, lijkt mij.
    Gymse vanavond.

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Senninha: zag dat iemand anders dezelfde had, dus denk dan gooi ik er maar een echo foto van onze kleine in :)
    Niemand heeft dezelfde :)

We zijn toch oko nog naar andere geboortekaartjes aan het kijken hahaha. Miep kan niet kiezen hoor. Shirtje is wel heel gaaf, maar ook beetje aan dure kant. Daarnaast vind ik het voor het kind ook leuker als hij / zij later zijn eigen geboortekaartje heeft. Zo'n shirt plakt zo moeilijk in in een fotoboek.

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Jep hier ook onregelmatige diensten, en soms vlak daarachteraan storingdiensten dus ook vaak in de weekenden alleen met Björn..pas geleden natuurlijk in de kost gezeten. Gaan en staan waar ik wil, kan ik toch uberhaupt niet met Björn dus 's avonds ben ik toch thuis of mijn mannetje er is of niet.

Ik moet echt lachen hier, het zonnetje schijnt en de keukendeur staat open. Sta ik in de keuken drinken in te schenken, door ik vanaf de steiger aan de overkant Frank Boeijen uit de radio schalken. Kijk ik naar buiten, staan er 4 bouwvakkers te wiebelen met hun heupen en uit volle borst mee te zingen als of ze de Toppers nadoen :) :) mijn god, dat zag er echt komisch uit! :) :)
    WBV gebeld, en ze sturen iemand van de sleutelcentrale om te kijken of ze het stukje sleutel eruit kunnen halen..zo niet dan komt er een ander slot in en krijgt moi de nota :(

Deel Deze Pagina