Esther dat gedichtje van "Van allebei een beetje" staat bij ons ook hoog op de lijst, echt heel mooi blijft ie. Patries, ik vind het helemaal niet erg als jullie weten wat het wordt , maar durf het alleen niet hier op het forum neer te zetten, ben zo bang dat een bekende stiekem mee kijkt. Dus..... jajajaja je hebt gelijk dat wordt het! Maare..... sttttttt :-$ Trouwens vind dat jou "mol de brievenbus van je buren-actie" ook wel in het stommiteitenrijtje van dit forum past. Hihi ben ik in iedergeval niet de enige die daar staat. Kwebbels, oei, zou je graag advies willen geven maar heb echt geen idee, erg moeilijk. Wel geweldig dat manlief voor jullie thuis wil blijven, dat is natuurlijk super. Succes meis. Senninha, ooohh het gaat ook nooit zoals je afspreekt he. Hoop dat de beren toch nog vandaag binnen zullen komen.
Bd, ik heb ook een geboortekaartje in een kroon (voor op je hoofd he) gezien Die is ook erg apart, in ieder geval nooit eerder gezien..
Zo ja wel een beetje erg late reactie van mij want dat PBtje is al 4 dagen oud ofso hahaha maar dacht opeens: OW ZE HEEFT HET VERRADEN! Nee nee k zeg niets meid
Lijkt me ook erg komisch. Zie het helemaal voor me. Hadden ze ook hun broek op half 7 zodat je zo in hun achterste kon kijken?
Ja er is via 't Duikertje wel een cursus, maar da's in Etten Leur en dat zie ik niet zo zitten vanuit Tiel . Een waterbevalling in het Ziekenhuis, is in Tiel helaas niet mogelijk, want ze hebben geen baden. Dus moet ik noodgedwongen naar het ziekenhuis, dan helaas pindakaas, geen waterbevalling voor mij :x .
Die bouwvakkers hahaha Een waterbevalling, lijjkt mij heel apart. Zelf ben ik er geen type voor ofzo, doe mij maar gewoon lekker in mijn eigen bedje.. Patries ik heb ook wel eens zo een raar geintje gehadf hoor. Ik had nameljjk een nieuwe tas gekocht. Allerlei vakjes en zo erin, hele leuke tas. Toen was ik me sleutels kwijt nergens kunnen vinden en ik zou zweren dat ik ze in me tas had gedaan! Nou ja geen zorgen me mannetje was thuis. Die gaat s middags boodschappen ofzoeits doen en was die zijn sleutels verloren En als die terug zou komen van de boodschappen zouden we nieuwe sleutels bij laten maken. Dat ging dus niet meer..reservesleutel bij mijn schoonmoeder opgehaald. Op de brievenbus moest toen sowieso een nieuw slot, en de voordeur wilde ik ook een nieuw slot. tja die sleutels konden overal wel zijn! Naja goed overal nieuwe sloten op(bijj elkaar nog 200 euro geloof ik) en krijg ik een aangetekend pakketje van de Albert Heijn Had iemand mijn vriends sleutels gevonden en naar de AH gestuurd, die sleutels kwamen een dag later dan de nieuwe sloten, 2 weken later vind ik mijn eigen sleutels terug in een of ander vakje in mijn o zo geweldige nieuwe tas Hoe bedoel je BLOND?
Hahaha Kwebbels dat is ook een stunt, maar wel een dure! Senninha, ja dat je hun bilspleet ziet hahaha ieuwwww nee gelukkig niet! Volgens mij...niet opgelet hahaha
Ik zit er aan te denken om de baarkruk uit te proberen al is het maar voor de ontsluitingsweeen op te vangen. De bevalling zelf doe ik liever liggend omdat de baarkruk kan zorgen dat je uitscheur door de zwaartekracht. Waterbevalling is niets voor mij, ik ben echt een minnemeut qua hygiene en ik wil niet in die troep drijven bbrrr ik zou echt gillend gek worden, al dat bloed, sliertjes enz..nee thnx! Al heb ik wel gehoord dat het relax bevallen is..maar goed, niet voor mij in ieder geval hihihi
Wat beschrijf je dat mooi Patricia "al dat bloed en die slierten" Is ook niets voor mij hoor haha, maar je omschrijft het zo grappig hihi. Ik ga ook maar gewoon voor het bed en dan zien we wel. Ga toch naar het ziekenhuis, dus heb daar ook niet veel andere keuzes. Heb nog wel een leuk geboortekaartje gezien. Tenminste daar was vriendlief wel helemaal weg van http://www.geboortedorp.com/collectie/geboortekaartjes/product.html?product=8001C_Bram
Wat gaan jullie eten vanavond? ik heb namelijk totaal geen inspiratie...Ben ondertussen druk bezig met van alles. Ben van alles naar de schuur aan het brengen en tuinstelletje lekker naar buiten gedaan. De dooie bloemen weggehaald..Heb de kringloop gebeld die komen vrijdag een paar kasten ophalen waar we niks meer mee kunnen.
Wij eten verse nasi met komkommersalade, lekker makkelijk, gezond en fris hhmmm Bd, vind het kaartje zelf niet zo leuk..maar smaken verschillen natuurlijk, dan vind ik het shirt origineler! Tsja, ik kan de uitwerpselen tijdens een bevalling (vaginaal/anaal) niet mooier omschrijven dan dat het is hahahaha