Het zij zo, ik heb het kaartje zelf gemaakt dus ik kan niet anders dan hem zo plaatsen. De naam was al een beetje bekend hierzo.
Lieve dames, Ga jullie voor een paar uurtjes verlaten want zoonlief is thuis en ik had hem beloofd dat hij achter de computer mocht als hij uit school kwam. Eet smakelijk straks............
kwebbels: Vervelend hoor als je man er doordeweeks niet is, ik weet er alles van. Die van mij heeft 1,5 jaar in hotels rondgebracht en was alleen in het weekend thuis :S niks aan. Gelukkig zit hij nu dichter bij huis. Ik denk niet dat hij het voor jou alleen doet hoor, hij komt er zelf mee en ik kan me wel voorstellen dat hij niet meer zonder zijn gezinnetje wil . Die van mij veranderd ook hoor in positieve zin, sommige dingen wat eerst heeeeeel belangrijk voor hem was, wordt nu veel minder. Senninha: Daar ben je mooi klaar mee zeg Ik ga zwangerschapsgym doen, had aangegeven dat ik op dinsdag niet kon en de rest van de dagen wel. En wanneer is de cursus nu? Op dinsdag :S. Volgende week is de eerste keer, maar dan kan ik al niet. Die dinsdag daarna ook eigenlijk niet, maar moet er toch wat voor verzinnen anders kom ik halverwege eenkeer binnenvallen kwebbels; Als we het dan toch over sleulteverhalen hebben: Afgelopen kerst niet maar de kerst ervoor waren mijn man en ik even buiten om iets weg te gooien. Stapt de kat niet op het haakje van de deur? Wij konden er dus niet meer in want de sleutels lagen binnen, daar sta je dan zonder jas ook nog, hahaha. Rest moet ik nog even lezen... Zometeen naar de kapper, lekker mijn haar eraf
Bloem, wat is dat nou weer voor belachelijks! Je hebt toch aangegeven dat je niet op dinsdag kon?! Vreemd zeg! Veel plezier bij de kapper zo! Las stukje over babykamer ook ja. Ze verzinnen ook steeds wat nieuws
Ik moet zo naar Yoga en ik heb geen zin?! Kep vandaag ook zo'n "Garfield; IK HAAT MAANDAG" dag! Ben niet voorruit te branden, kep continue last van brandendmaagzuur en gewooon kep geen zin! Ben vorige week ook al niet geweest omdat ik toen erg last van mijn rug had en die dag sowieso me amper kon bewegen. Ik vind er eigenlijk ook niets aan, ik was sowieso niet van plan om op een clubje te gaan maar dacht dat het voor me rug wel beter was maar...dat viel dus tegen. Wat moet ik nou?
goedemiddag dames ik kom ook weer ff om de hoek gluren. zwaar weekend achter de rug. zaterdag de hele dag in almere want mijn ma was jarig en gister de hele dag in tilburg want we moesten ff helpen met de voorbereiding van de trouwerij van mijn schoonzusje. dus ik ben helemaal kapot. gister avond heb ik alle witte spul voor de kleine in de was gegooid en vandaag alles weg gestreken en weggevouwen dus dat is gedaan. ben nu alle bontewas aan t wassen en dan kan ik dat ook strijken en wegvouwen. dan is dat alvast gedaan. he b ik daar geen omkijken meer naar. \/ ik ben alleen nu heel erg gaar van alle gebeuren haha ik weet ook echt niet meer wat er gezegd is dus neem me niet kwalijk ik ben er later weer groetjes susanne
Zo, wat kletsen jullie er wat af zeg. Allemaal vrij vandaag? Vanmiddag een andere auto gekocht.. Peugeot 306 5 deurs. Mooi ding joh. We zijn van een auto uit 95 naar 1 uit 99 gegaan! Super! Wat een leuk verhaal van die sleutel.. Hahaha... Heb nog niet echt dikke blunders gemaakt. Alleen vergeet wel vaak veel hoor. Of gister, vraag je om een broek terwijl je een bord bedoeld. Hoezo dom? Liefs Wendie
Christiea, wat fijn een pretecho. Heb je je mannetje eindelijk zover gekregen? (hij wilde toch niet, of was dat weer iemand anders ) Ik zal je vanavond in de lijst erbij zetten. ML, heb je al lekker genoten van je nieuwe badkamer? En wat superschattig, jonge katjes! Kwebbels, wat een mooi buikje heb je! Komen de foto's van de kleertjes ook nog? Beterschap met je mannetje! Athina, wat leuk een buikschildering. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Senninha, wat balen dat uitgerekend jij de 1000e bladzijde hebt gemist! Patries, wat een handige stunt van je met die sleutel! Lientje, mooi om iets van je te horen. Doe rustig aan en hopelijk spreken we je hier weer gauw! Bloem, veel plezier bij de kapper! Silla, waarom stop je dan niet? Als je het toch niet leuk vindt en het helpt niet qua rug.... Verder ging het vooral over geboortekaartjes. Ik zag vele voorbijkomen, niet altijd mijn smaak. Volgens mij heb ik dezelfde smaak als Esther. Maar ons kaartje ia al gekozen, ook al een gedichtje, maar ik kan er nog niks over zeggen. Hier ga ik, geloof ik, ook ziek worden. Heb erg last van de keel, hoofd en buik! En ben zó moe. Ik kan soms geen stap verzetten! Nu eerst eten en vanavond komt mijn moeder, gaan we de gordijnen ophangen!
Hoi, helaas hebben we vanochtend onze kat gevonden. Hij lag dood aan de kant van de weg, dus aangereden. Ik ben dus vandaag een beetje in een jank bui, maar goed. Ik ben toch een beetje blij dat ik hem heb gevonden, nou hebben we hem een plekje kunnen geven en hoef ik niet steeds meer te zoeken! En ik kon aan hem zien, dat hij eigenlijk op slag dood was, dus hij heeft niet veel pijn hoeven lijden gelukkig! Maar goed, het blijft rot! Z'n voerbakjes heb ik net opgeruimd, maar de rest van de spullen kan ik mezelf nog niet toe zetten, dus daar wacht ik dan ook nog even mee. Oh ja kwebbels was het geloof ik! Gefeliciteerd met je onder trouw!
Och jeetje Memoiikke, wat verschrikkelijk! Ik heb ooit ook een kat van mij dood bij de weg gevonden en dat is niet leuk! Sterkte ermee!
Er komt geen bloed vrij bij een waterbevalling. Het bloed komt pas mee met de placenta en die wordt op bed "geboren". Dus je hebt minimaal bloedverlies in het water en ook geen sliertjes. En over het uitscheuren, die kans is in bad ook velen malen kleiner.
Memoiikke vervelend van je kat. Qua eten: spaghetti. En over meubels: ons raam staat ook al continu open om de nieuwe meubelgeur weg te krijgen. Ook alle meubeltjes staan open. En behangen hebben wij al in september 2005, dus die stank is allang wel.
mamoiike, wat rot zeg van je kat! Wij eten vandaag prei/gehakt schotel met kerrie van uhh.. maggie ofzo? En in bad bevallen lijkt mij ook niet wat, jah als het nou 35 graden is, dan zet ik een zwembad in de tuin dan is het misschien nog te doen.
Dankjewel! Lijkt me inderdaad zo rot als je nog steeds niks weet. Het weekeind keek ik steeds maar naar buiten of ik iets zag bewegen in de weilanden enzo! Jij ook sterkte daarmee!
Ach memoikke wat erg! Silla wat een leuke kaartje! En een super naam! Essie heb je de link gevonden van de geboortekaartjes van woezel en pip? wij eten aardappels, houthakkerssteak en doperwten.. Susanne doe je het rustig aan? Qua luchten, hier staat het raam 24/7 per week open.. ML hoe is het met je badkamer? Volgens mij niet onder de douche weg te krijgen! Kwebbels mooi buikje hoor! Buddie wendie, gefeliciteerd met jullie nieuwe auto! Meiden, we zijn eruit met het geboortekaartje! Inc de tekst etc.. Zal even een linkje zetten! Het is met doorzichtig papier.. Echt super mooi! (vind ik) Patricia, o ja hier heb ik wel even om gelachen het sleutelverhaal.. Maar hoop voor je dat de evt nota niet te duur is.. En mijn chocolaatjes zijn nu helemaal op.. Mannetje en ik en mijn ouders.. Helaas haha..
he meiden, Ik zie dat vergo ook online is.. Wat een ontzettend zware dag voor ze zal dit geweest zijn.. Ik leef zo met ze mee..