Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Mooi hoor dat kleine spul, en je blijft kopen als je niet uitkijkt. :)

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik weet wel als je menstrueer dat dat niet weggaat als je staat de douchen bijvoorbeeld. Maar met Björn ben ik echt veel bloed verloren 'tijdens' de bevalling, lijk mij stug dat dat allemaal netjes in je baarmoeder blijf zitten en je kind word wel geboren..maar dat zal wel per persoon verschillen. Ik weet in ieder geval dat er veel troep tijdens je bevalling naar buitenkom..dus mij niet gezien in een bad met warm water :) Als ik al naar het badwater kijk als je gewoon lig te badderen bbrrr ik ben echt een douchetypetje, gelijk in het putje weg hahaha

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zet het voor je man op de koelkastlijst: Krant van vandaag kopen! :)

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha dus jullie konden ook je portomonnee opentrekken :)
    Maar Playmobile heeft ook superleuke spullen!

Kwebbels, wat een leuke kleertjes allemaal!

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ja en we hebben opa en oma gestrikt om de kosten te delen. :)

Zo we gaan er even twee op bed gooien......

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik ga hier een kleintje onder de douche zetten, pyama aan, en ook onder het wol..al is het elke dag een strijd want het blijft maar licht :rolleyes:
    Ben nu met het boek: Sjakie in de glazen lift bezig met voorlezen, hij vind hem helemaal geweldig dus naar bed gaan lukt wel, maar eenmaal gaan slapen pppffff drama af en toe!

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Je kletst wel wat af, Patries :D Ik moest flink terugzoeken om dat berichtje te vinden.
    Ik moet die lijst nog steeds maken....

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Lekker als ze nog zo vroeg naar bed gaan haha...
    Michelle is morgen vrij en die wilde heel graag naar de melkweg met een stel vrienden, dus die zit lekker in Amsterdam...
    Die is om 1 uur thuis :(
    Maar het is de eerste keer dat ze echt naar een optreden toe is dus nah jah, het mocht deze keer...

10. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo het meeste staat er nu op, heb nog een paar setjes maar die zet ik er later nog wel op. Die sokjes krijgt ze sowieso aan bij de geboorte..en ik weet nog niet wel pakje, misschien het knalroze pakje, en een wit mutsje met girl erop...

11. monkeylove

Ook wel leuk hoor die meidenkleertjes :p

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Patries, hier worden de boeken van Jip en Janneke helemaal opgeslurpt. :)

ML, ik vind het al eng wanneer Sven alleen naar de speeltuin gaat laat staan dat ik straks zover ben dat ik zeg ja is goed ga maar naar de Melkweg. Maar goed aan de andere kant is dat ook weer een proces waar je in groeit denk ik dan.

Veraatje, die kan je niet meer vergeten.
    Als de kleine nou op een zondag komt ben je gebonden aan de zondag Telegraaf. Ik heb ze toen een mail gestuurd nadat mijn zwager en schoonzus waren bevallen en heb hem kosteloos toegestuurd gekregen. Netjes gevouwen en in plastic.

13. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

erg leuke kleertjes zeg!
    Op de site van Lief staan ook hele leuke dingen!

Nog even een vraagje.. Kopen/ hebben jullie ook een jasje aangeschaft voor de eerste tijd? Zo ja welke maat?

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Jeetje wat een boel zeg maar errug leuk!
    Je buik is trouwens ook erg gegroeid de laatste week, of ligt het aan de kleding?

15. monkeylove

Jah Senninha, daar groei je in mee.
    Ik wqas ook altijd erg beschermend en logisch ook natuurlijk.
    Maar 1 ding weet ik en dat is dat ik haar kan vertrouwen en ze is met veel vrienden.
    Hahah en dan te bedenken dat, toen ze voor de 1ste keer op schoolreisje ging, ik moest huilen :p

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Heb nog geen jasje.
    Wacht eerst even wat voor weer het is tegen die tijd.
    Vind het zonde om een jasje te kopen en hem daarna nooit te gebruiken omdat het misschien wel 25 graden is.

17. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

dank je wel!

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ahhh, en de Melkweg is toch heel anders dan bijv. de Locomotion toch?

19. kwebbels

Nee mijn buik groeit heel hard moet ik zeggen..Gelukkig nog geen striemen, maar wat een verschil met een week he. dat word nog wat aan het einde. Kan nu ook echt niet meer bukken en me schoenen etc aantrekken is ook een kwelling :rolleyes: Als ik uit de auto stap heb ik wel ff iemand nodig die me overeind trekt want anders lukt het ook niet echt. Raar he hoe snel dat kan gaan!Ik zal eens een foto van mijn buik zonder shirt maken!

Hebben dames hier trouwens een navelpiercing? en hoe gaat dat, ik heb er nu een zwangerschapspiercing inzitten maar hij ziet er wel wat rood uit aan de bovenkant. Hij is niet ontstoken ofzo maar ben bang dat ie misschien gaat uitscheuren..

20. kwebbels

esther: Het is niet echt een jasje meer een vestje maar ik wil hem gebruiken als jasje, het is maat 56. Heb er ook maar 1 want wie weet wat voor zomer het word!

Toen wij die middag te horen kregen dat we een meid kregen en we stonden buiten was het eerste wat mijn vriend zij: ''Nee he, dan krijgen we straks allemaal vriendjes over de vloer enzo '' (hij maakte zich er nu al zorgen om :rolleyes: :) soms heeft ie het nog wel is erover en dan zegt ie dat zo n vriendje wel eerst een goed gesprek met hem zal krijgen... :) )

Share This Page