Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Dit jasje had ik namelijk gezien op de site van lief!
    Kost normaal €35,- maar nu €25,-..
    Maar als je hem niet nodig hebt is het ook een beetje zonde.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar dan hou je er nog een oogje op.
    Ik heb straks naast een meid twee jongens en denk af en toe, als ze het later maar veilig doen totdat ze een vaste relatie hebben. Niet dat het alleen hun verantwoording is maar toch.......

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hey, ik heb ook een navel piercing, maar ik heb nog mn "gewone" in, zit nog steeds wel los. waar heb je zon zwangerschapspiercing weg dan? bij de piercing shop? Want ik wou toch als dit niet meer gaat, zoiets er in doen.

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Qua kleur kun je hem dan altijd aan ML overdoen. :)

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik heb hem bij de piercingshop hier in de buurt gekocht, het ding ziet er niet uit maar ik ben bang dat als ik hem eruit had gehaald dat het een lelijk litteken was geworden omdat alles uitrekt zeg maar dus het gaatje van je piercing ook. Hij is van plastic en heel lang dus hij beweegt helemaal mee zeg maar

6. kwebbels

Leuk jasje Esther! Ik heb dat vestje gewoon bij de textielwinkel hier gekocht, koste 7,5 euro. Dus hij was ook niet duur..

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hmm okee, ik wil mn navel piercing ook niet echt kwijt ( ik durf denk ik niet nog een keer hem te laten prikken) Ik heb nu gewoon een gouden staafje er in zeg maar, maar het zit vrij diep, dus heeft nog genoeg bewegings ruimte. maar als dat niet meer gaat, dan kijk ik wel voor een zwangerschapspiercing, maar dat het bij jou rood word? kan dat niet door het materiaal komen? want ik had eerst chirurgisch staal, maar dat ging bij mij enorm ontsteken enzo (bijna 2 jr ontstoken geweest) , nu heb ik goud, en dat gaat wel goed

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Loco is een vreselijke tent, vind ik dan. Vreselijk opgefokte sfeer daar bah... Kan je nagaan, dat is naast de deur, maar hou niet echt van de mensen die daar komen...
    Kan je nagaanb, toen ik 15 was ben ik al op mezelf gaan wonen in Amsterdam... helemaal alleen :(
    Nah jah wel goeie tijd gehad :p

9. kwebbels

Door het materiaal zou best kunnen inderdaad. Het is echt aan te raden om er zo een piercing in te doen, om uitscheuren te voorkomen.

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan was ik al oud met mijn 19 jaar.

Hoorde vroeger op de scan dat het ieder weekend wel heibel was bij Loco.
    Ben er ook nooit geweest. Wij gingen wel eens naar de Tempel in Den Haag maar na een paar keer had ik het wel gezien. Bleek, en nu nog, geen stapper te zijn.

11. monkeylove

Jah dat bedoel ik, het is naastr de deur maar die mensen die daar komen bah!
    Niet allemaal natuurlijk, maar ben toch wel blij dat Michelle zich daar niet mee inlaat en daarom gun ik haar zo af en toe gewoon dit dat ze wat leuks kan doen. Ze rookt niet, drinkt niet, het gaat goed op school, ze hangt niet rond op straat hahaa...
    Dus onder die voorwaarden weet ze dat ik wat makkelijker ben :p

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn hoor zo'n dochter. :D
    Mag je best trots op zijn, en wat ik er uit opmaak ben je dat allang. ;)

13. monkeylove

14. monkeylove

Idd een heel leuk jasje Esthet :p
    senninha dat heb je goed ingeschat ;)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo genoeg gekletst voor vandaag.
    Morgen weer een dag!

Voor iedereen fijne avond en trusten voor straks.........

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Over kleertjes gesproken...
    Ik heb eigenlijk geen jasje c.q. vestje...
    Zou ik dat nog moeten aanschaffen en zo ja...welke maat?

17. monkeylove

ik denk, dat als ik er 1 zou kopen ik m zou kopen in maat 62...
    Je kan altijd die mouwtjes nog oprollen en dan weet je cker dat je een neit te klein jasje hebt... Moeilijk dan he?

18. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

ik heb ook nog geen jajse/ vestje gekocht hoor..
    Maar ik vond hem wel super stoer.. Maar als je hemniet gaat gebruiken vind ik dat weer zonde..

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Idd ML, heerlijk dat je je dochter zo kunt vertrouwen.
    Maar ik denk ook dat het scheelt hoe je zelf was toen je jong was.
    Tenminste als ik naar mezelf kijk.
    Ik heb een broertje van 19, was een moeilijk kind, maar ik stond voor alles open. Ik was meer wat de onderwerpen uitgaan/seks/drugs zijn 2e moeder. Gaf hem het gevoel dat hij alles bij mij kwijt kon. Is ook met mij mee geweest naar Party's zoals Dance Valley en zuks.
    Ook als hij vragen had over drugs e.d. kwam hij naar mij. Ik vertelde hem dan precies wat het deed, welke gevolgen het heeft en hoe ik er verder tegenover stond. En hem altijd gezegd ALS je (ondanks alles) besluit om bijv. toch drugs te gebruiken wees voorzichtig. Zover ik weet heeft ie alleen wel eens geblowd en wat dat betreft was het echt nog een brave gast gezien ik vroeger zowat woonde in een coffeeshop hihihhi.

Maar goed ik vind het gewoon heerlijk om te lezen hoe je met je puberende prinsesje omgaat. Ik hoop ook dat ik met mijn toekomstige puber(s) zo'n band krijg!

20. monkeylove

Deel Deze Pagina